Engeland en Schotland

Serie A en B, Primera Division, Premier League, Champions League en UEFA cup

Moderator: mods

Harm

Bericht door Harm » di jan 08, 2008 8:13 pm

Volgens mij wil Drogba weg sinds Mourinho weg is.

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » di jan 08, 2008 8:20 pm

Pizzaro is een enorm genietbare speler, wat mij betreft. Enorm veelzijdig, maar wel weinig beslissend. Vormde een geweldig duo met Makaay.
Nog steeds eens met Boem.

En met niemand anders!

Jesse

Bericht door Jesse » wo jan 09, 2008 1:52 am

wimpey schreef:Drogba wil weg sinds Henk Hesje bij Chelsea zit. Kan geen toeval zijn.
Dat is onzin, en dat weet jij ook.

EDIT: Harm zegt het al zoals het is.
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."

Mr. Ajax

Bericht door Mr. Ajax » wo jan 09, 2008 3:08 am

Drogba heeft laatst juist niets dan lof over voor Grant hoor.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -

Lionel

Bericht door Lionel » wo jan 09, 2008 5:04 am

Anelka wel en Tevez geen wereldspits? :aai.gif:
IK GELOOF!!!!!!

Raul Gonzalez Blanco

Bericht door Raul Gonzalez Blanco » wo jan 09, 2008 5:03 pm

Anelka is een echte broodvoetballer, die kent god noch gebod. Ik hoor af en toe dat hij zijn gedrag verbetert heeft en dat is maar goed ook want Anelka was op een gegeven moment de meest onpopulaire speler van deze aardbol. Zelden zoveel mensen so eensgezind vernietigend over iemand horen oordelen. Een arrogant rotjoch tot en met.

Nog steeds een topper? Anelka is nooit een topper geweest, dat is juist de tragedie van zijn carrière. Een fantastische atleet die bijna alles lijkt te kunnen. Beetje té rechtoerechtaan wat mij betreft maar niettemin kan iedereen zijn potentie zien. Maarja, Anelka was als 19 jarig talent beter dan hij later ooit geweest is. Bij elke topclub waar hij speelde is hij geflopt. En hard ook.
Bertje schreef:Pizzaro is een enorm genietbare speler, wat mij betreft. Enorm veelzijdig, maar wel weinig beslissend. Vormde een geweldig duo met Makaay.
Eens, al heeft hij bepaald niet zijn beste periode bij Chelsea.

wimpey

Bericht door wimpey » wo jan 09, 2008 7:31 pm

Bertje schreef:Pizzaro is een enorm genietbare speler, wat mij betreft. Enorm veelzijdig, maar wel weinig beslissend.
Hou op zeg. Hij begon uitstekend bij Bayern, maar de laatste seizoenen was het pet. Meneer heeft een waardeloze mentaliteit, zuipt en rokkenjaagt graag, hetgeen al een paar jaar ten koste gaat van z'n prestaties.

wimpey

Bericht door wimpey » wo jan 09, 2008 7:33 pm

Rishi schreef:Anelka wel en Tevez geen wereldspits? :aai.gif:
Absoluut.

Heb je die aktie van die Tevez gezien na z'n goal tegen Birmingham? Grijpt in z'n broek richting z'n gereedschap, haalt een speen tevoorschijn en steekt dat ding in z'n mond. Lekker fris ventje... en een overschatte spits. Mag de veters van Roo en Ron nog niet strikken. Man U is met Saha i.p.v. Tevez veel meer complementair en veelzijdig.

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » wo jan 09, 2008 7:41 pm

Ga nou eens in het op het voetbaltechnische gedeelte. Zowel bij mijn post als bij Rishi's post kom je met oninteressante randzaken op de proppen.

En met niemand anders!

wimpey

Bericht door wimpey » wo jan 09, 2008 8:08 pm

Bertje schreef:Ga nou eens in het op het voetbaltechnische gedeelte. Zowel bij mijn post als bij Rishi's post kom je met oninteressante randzaken op de proppen.
Piz heeft een baggermentaliteit. Luque is ook een speler met enorm potentieel, maar wat heb je daar aan wanneer het in de bovenkamer niet spoort.

Piz kan prima koppen, is fysiek goed, een goed aanspeelpunt en hij heeft het overzicht. Scoort te moeilijk, is niet snel of explosief, maar zou desondanks veel meer uit zijn mogelijkheden moeten halen dan ie de laatste jaren doet. Slechte mentaliteit dus. Wat moet je met primadonna's?! Liever iemand met wat minder aanleg en de juiste instelling, denk ik dan.

Lionel

Bericht door Lionel » do jan 10, 2008 6:52 am

Met Saha beter dan met Tevez? Volgens mij volg jij het voetbal niet zo. Heb je de laatste wedstrijd van Man U gezien? Wat een drama...Viel in slaap na een half uur en met mij heel Maleisie.

Tevez werkt voor 4, verdedigt, bouwt aanvallen op, duikt gaten in, trekt gaten....geweldig!

Saha is een leuke spits voor het laatste kwartier.
IK GELOOF!!!!!!

martijn401

Bericht door martijn401 » vr jan 11, 2008 2:38 pm

Anelka verruilt Bolton voor Chelsea
LONDEN - Chelsea heeft zich vrijdag versterkt met Nicolas Anelka. De 28-jarige Franse spits komt over van Bolton Wanderers. Anelka ondertekent bij Chelsea een contract voor 4,5 jaar. Bolton ontvangt naar verluidt zo'n 20 miljoen euro.

Chelsea maakte haast met de transfer van Anelka. De Londense club heeft personele problemen in aanvallend opzicht. Didier Drogba en Salomon Kalou doen mee aan de Afrika Cup, terwijl Andrei Sjevtsjenko ontbreekt met een enkelblessure.

Anelka maakte dit seizoen in 22 wedstrijden elf doelpunten voor Bolton. Eerder kwam de spits uit voor Arsenal, Liverpool, Manchester City en Real Madrid. Met 'De Koninklijke' won hij de Champions League.
telesport

gaizka

Bericht door gaizka » vr jan 11, 2008 5:36 pm

Een hoop geld voor een wat mij betreft niet echt bijzondere spits. Ik zou eerder kiezen voor Alves voor dat geld.

Lionel

Bericht door Lionel » vr jan 11, 2008 6:05 pm

Dat nou ook weer niet. Alves zal er niks van bakken in Engeland. Die moet lekker naar een Italiaanse ploeg. Balletjes afwachten.

Ik vind Anelka ook een prutser maar wel beter dan Alves
IK GELOOF!!!!!!

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » vr jan 11, 2008 10:34 pm

Nou, Anelka is een drol van een vent en een underachiever waar je u tegen zegt, maar die man is in potentie natuurlijk een fenomeen. Topatleet, technisch subliem en enorm handig.

En met niemand anders!

peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008

Bericht door peter » vr jan 11, 2008 10:37 pm

Bertje schreef:Nou, Anelka is een drol van een vent en een underachiever waar je u tegen zegt, maar die man is in potentie natuurlijk een fenomeen. Topatleet, technisch subliem en enorm handig.
Met jou kan ik praten. Helemaal waar.

Lionel

Bericht door Lionel » za jan 12, 2008 3:51 am

Hij is alleen geen 18 meer dus aan die potentie heb je niks. En dat technisch subliem valt ook wel mee...
IK GELOOF!!!!!!

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » za jan 12, 2008 11:15 am

Natuurlijk heb je daar wat aan. Aan kwaliteiten heb je altijd wat, op het moment dat je ze gaat omzetten in prestaties.

En met niemand anders!

wimpey

Bericht door wimpey » za jan 12, 2008 12:36 pm

Peter schreef:
Bertje schreef:Nou, Anelka is een drol van een vent en een underachiever waar je u tegen zegt, maar die man is in potentie natuurlijk een fenomeen. Topatleet, technisch subliem en enorm handig.
Met jou kan ik praten. Helemaal waar.
Ik kan met jullie allebei praten.

Anelka is natuurlijk een veel betere aanvaller dan die Tevez. Topzet van Chelsea. 'Le sulk' rules!!

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » za jan 12, 2008 12:51 pm

Vooralsnog is Tevez onbetwiste basisspeler bij Manchester United. En uiteindelijk gaat het om prestaties. Die zet Tevez week in week uit neer aan de Europese top. Daar moet Anelka zich na al die jaren nog bewijzen.

Gewoon een geweldige aanvaller hoor, die Tevez.

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » za jan 12, 2008 12:51 pm

Ja, intrinsiek is Anelka beter, maar op dit moment is Tevez wat mij betreft wel de betere aanvaller (en vooral spits).

Tevez is wat minder gepolijst en heeft niet het lichaam van Anelka, maar hij is voor niets of niemand bang, heeft een uitstekend gevoel voor de ruimte, knokt zich helemaal leeg en positioneert zich veel beter voor het doel.

En met niemand anders!

Mr. Ajax

Bericht door Mr. Ajax » za jan 12, 2008 7:51 pm

Anelka is gewoon een topper, die vanwege zijn kut-persoonlijkheid het nergens echt heeft gemaakt. Maar hij blijft een geweldige speler hoor, ik heb altijd al een zwakte voor hem gehad.

Dit is verder wel de zoveelste club die Anelka aan zijn lijstje toevoegt! Hij gaat de concurrentie aan met Vieri!

Thijs
Site Admin & Toto winner WC 2010

Bericht door Thijs » za jan 12, 2008 8:12 pm

Manchester Utd - Newcastle Utd is na een ruststand van 0-0 tóch op de valreep nog even 6-0 geworden.

Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion » za jan 12, 2008 9:24 pm

Zo, in één helft 6 doelpunten. Dat wil ik wel even terugzien.
Nil volentibus arduum

Mr. Ajax

Bericht door Mr. Ajax » za jan 12, 2008 11:03 pm

Niet de minste doelpunten ook!

Ronaldo met drie treffers en twee assists, wat een koning!

Gesloten