Aankopen 2007/2008
Moderator: mods
En hij heeft soms een aardige actie als hij opstoomt richting het middenveld. Waarna ie de bal verliest, zijn directe tegenstander kan omschakelen en hij achter zijn man aan moet sjokken..Beloki schreef:Mwah. Laat dat het enige zijn. Zijn schot, pass, dekken en het eruit halen van de voorzet is daarintegen zwaar dramatisch.

- Wie kent Cees de Wolf nog
- AT Toto winner 09/10
- gertjuh410
Ik vind Bruno Silva 1 van de lichtpunten dit seizoen.
Verdedigend vind ik hem een VEEEEEL en VEEEEEL betere indruk maken dan OGA!
Sterke kerel, kan zo snel niet op een betere speler voor de rechtsback positie komen op dit moment(DIE HAALBAAR IS).
Ik snap niet dat jullie die jongen nu allemaal al afkraken.. En daarnaast, misschien istie wel matties met Nijland, die wil ik hier best zien ballen
Verdedigend vind ik hem een VEEEEEL en VEEEEEL betere indruk maken dan OGA!
Sterke kerel, kan zo snel niet op een betere speler voor de rechtsback positie komen op dit moment(DIE HAALBAAR IS).
Ik snap niet dat jullie die jongen nu allemaal al afkraken.. En daarnaast, misschien istie wel matties met Nijland, die wil ik hier best zien ballen

- LouisXIV & co
Perez, Davids, Vermaelen, van der Wiel, over een paar weken Sarpong, over een paar maanden Anita en over een half jaar Claassen, je moet niet zo klagen.LouisXIV & co schreef:Wanneer gaan we nu nieuwe spelers inlijven?
Ik zit al dagen te F5'en!
(stukje wanhoopspoëzie...)

Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!