Maar dan nog, was toch een blunder van die Inter keeper of niet ?.Jöhnk schreef:Zeker geen onzin, als er iets te hakken valt.... (Zeker als het om Stekelenburg gaat.)
Luis Suárez
Moderator: mods
Nou, in Nederland is de media er blijkbaar te nuchter voor (Hans Kraay bijv. die laatst zei dat hij liever een doodschop ziet dan een schwalbe), maar ik zie toch veel liever artiesten als Ronaldo, Figo, Robben, Farfan en Suarez dan verdedigende beulen als Couto, Sandro Goiano, Lindenbergh, Jorge Costa en Materazzi.
Maar goed, in Engeland is men inmiddels ook redelijk om wat Cristiano Ronaldo betreft. Ze vinden hem stiekem toch wel een goede voetballer.
Maar goed, in Engeland is men inmiddels ook redelijk om wat Cristiano Ronaldo betreft. Ze vinden hem stiekem toch wel een goede voetballer.
Uiteraard. Nou was hij bij River al een schopper, maar bij Inter kan hij het niveau al helemaal niet aan. En dan wordt het er niet beter op. Maar ja, daar heb ik hier van tevoren voor gewaarschuwd.Beloki schreef:Mag ik Rivas aan dat lijstje toevoegen? Wat een stumper.Thomas schreef:verdedigende beulen als Couto, Sandro Goiano, Lindenbergh, Jorge Costa en Materazzi.
Inderdaad, weer een mooi voorbeeld (net als tegen Twente) dat Suarez zijn meeverdedigende kwaliteiten zich steeds beter ontwikkelen. Ik hoorde iemand zeggen ooit dat Suarez niet op 9 zou kunnen omdat hij niet genoeg meeverdedigt, nou wat dat betreft mag Suarez van mij al helemaal deze zomer als KJH vertrekt naar 9 verschoven worden als hij zich zo door ontwikkelt.
Goossens is een linkspoot. Als Huntelaar weggaat zie ik trouwens Suarez als zijn opvolger, inderdaad. Op links kunnen we dan uit Perez, Leonardo, of een jeugdspeler (Goossens, Martina etc.) kiezen. Eerst maar eens de middenveld en verdediging versterken.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -
Goossens is "stijf links"; zoals sommigen van jullie zich misschien herinneren ben ik fan van hem sinds de B1, maar zie ik ook dat hij in de A nauwelijks progressie heeft gemaakt en wel vaak is geblesseerd.
Mijn verwachting en hoop is dat hij vanaf morgen wordt uitgeleend aan een ploeg in de eredivisie/België, met een grote kans op speeltijd, want anders vergooit Ajax een talent. Hij was een van de uitblinkers van het WK onder 17!!!!!!! en nu?? reservelinksbuiten in Jong Ajax???
Suarez is over twee jaar de vedette in een zuidelijk land; Koster moet hem niet laten meeverdedigen, hij moet alleen maar acties maken, zijn gang gaan en vooral niet de bal aan KJH geven.
Mijn verwachting en hoop is dat hij vanaf morgen wordt uitgeleend aan een ploeg in de eredivisie/België, met een grote kans op speeltijd, want anders vergooit Ajax een talent. Hij was een van de uitblinkers van het WK onder 17!!!!!!! en nu?? reservelinksbuiten in Jong Ajax???
Suarez is over twee jaar de vedette in een zuidelijk land; Koster moet hem niet laten meeverdedigen, hij moet alleen maar acties maken, zijn gang gaan en vooral niet de bal aan KJH geven.
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!
-
Ik snap ook niet waarom er zo lang gewacht wordt met het verhuren van dit soort jongens. Wat mij betreft verhuur je de grotere talenten van 18/19 jaar, die nog niet kunnen aanhaken bij het eerste, altijd zo snel mogelijk aan een club uit de Eredivisie. Genoeg degradatiekandidaten die iedere hulp kunnen gebruiken.
Verhuren aan een degradatiekandidaat is volgens mij ook niet de juiste manier voor een talent van Ajax en PSV. Daar wordt niet goed gevoetbald. Wil je zulke spelers klaarstomen dan moet dat bij clubs als Twente, Roda, Heerenveen of NAC gebeuren waar met een bepaald idee gevoetbald wordt. Dat god-zegen-de-greep is echt niet goed voor ze.