Mohammed bin Rashid International Football Championship

Wedstrijden van de afgelopen seizoenen
Plaats reactie
Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk »

Ok Mr. Ajax. :smallgrin.gif:

Wat vond je van de wedstrijd?
999

Bericht door 999 »

Bertje schreef:Meerdere mensen hebben toch gewoon toegegeven dat Perez niet bepaald de beste vriend is van sommige spelers?
Wie dan ?.
Blij met de punten ...
Beloki

Bericht door Beloki »

Dat is zo. Maar het fragment van Johnk is volgens mij selectief. Later in de wedstrijd zie je ze weer heel vriendschappelijk met elkaar omgaan. Op het veld roep je wel eens wat, godzijdank. Je moet niet overal iets achter gaan zoeken.
´Hey Pistolero, there is no I in TEAM!´ Lance, 27/07/09
Bert
Contacteer:

Bericht door Bert »

Voetske schreef:
Bertje schreef:Meerdere mensen hebben toch gewoon toegegeven dat Perez niet bepaald de beste vriend is van sommige spelers?
Wie dan ?.
Sneijder en Ten Cate bijvoorbeeld.
wimpey

Bericht door wimpey »

Thomas schreef:Davids heeft zo z'n maniertjes om mensen op te fokken. Ik zou er niet te zwaar aan tillen.
Laat Davids die Luque maar onder handen nemen. Perez hebben we hard nodig, Luque kunnen we missen als kiespijn.
wimpey

Bericht door wimpey »

Bertje schreef: Sneijder en Ten Cate bijvoorbeeld.
Dat ie geen vriend is van Henk the Creep pleit juist in het voordeel van Perez.

Perez is geen huichelaar en hij is geen domme jongen, dus dat botst natuurlijk met iemand op VMBO-niveau als the Cheat.
Bert
Contacteer:

Bericht door Bert »

wimpey schreef:
Dat ie geen vriend is van Henk the Creep pleit juist in het voordeel van Perez.

Perez is geen huichelaar en hij is geen domme jongen, dus dat botst natuurlijk met iemand op VMBO-niveau als the Cheat.
Hey, leuk bandje.
999

Bericht door 999 »

Bertje schreef:
Voetske schreef:
Wie dan ?.
Sneijder ?, bron ... HtC neem ik niet serieus ... die zocht een zondebok voor zijn falen ...
Blij met de punten ...
FlaFlu

Bericht door FlaFlu »

Het gaat er niet om bij wie de schuld ligt, volgens mij. Als er één iemand is die niet goed ligt bij een man of 6, terwijl de rest het prima met elkaar kan vinden, dan los je dat op door die ene vent te verkopen. Maar goed, hopelijk is het allemaal niet zo ernstig hoor.
Bert
Contacteer:

Bericht door Bert »

Voetske schreef:
Bertje schreef:
Voetske schreef: Wie dan ?.
Sneijder ?, bron ... HtC neem ik niet serieus ... die zocht een zondebok voor zijn falen ...
Bron weet ik niet uit m'n hoofd. Heb ook geen zin om te zoeken.
999

Bericht door 999 »

Thomas schreef:Het gaat er niet om bij wie de schuld ligt, volgens mij. Als er één iemand is die niet goed ligt bij een man of 6, terwijl de rest het prima met elkaar kan vinden, dan los je dat op door die ene vent te verkopen. Maar goed, hopelijk is het allemaal niet zo ernstig hoor.
Noem eens de 6 waarbij Perez niet goed zou liggen ...
Laatst gewijzigd door 999 op zo jan 06, 2008 1:13 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Blij met de punten ...
999

Bericht door 999 »

Bertje schreef:
Voetske schreef:
Bron weet ik niet uit m'n hoofd. Heb ook geen zin om te zoeken.
Tja, dan zeg ik tot het tegendeel bewezen is, dat het dus wel meevalt met jouw stelling dat Sneijder en Perez het niet met elkaar konden vinden.
Blij met de punten ...
Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk »

Gewoon de kabel he. Begrijpelijk trouwens.
FlaFlu

Bericht door FlaFlu »

Sneijder gaf het aan in een interview met (volgens mij) de VI, waarna Perez in zijn interview met de VI terugbeet: 'je denkt toch niet dat iedereen hem aardig vond?'.
999

Bericht door 999 »

Jöhnk schreef:Gewoon de kabel he. Begrijpelijk trouwens.
Vind je .Tja, maar dan moeten ze, als Perez ervoor zorgt dat de winstpremie binnen wordt gehaald, ook zo'n grote jongens zijn en zeggen dat ze die niet, om de voor hun begrijpelijke redenenen, willen en kunnen incasseren ..
Blij met de punten ...
FlaFlu

Bericht door FlaFlu »

Voetbal is een teamsport. Perez wint geen wedstrijden in z'n eentje.
999

Bericht door 999 »

Thomas schreef:Voetbal is een teamsport. Perez wint geen wedstrijden in z'n eentje.
Tja, principes vervliegen als sneeuw voor de zo'n als het erop aankomt.Als je het dan echt zo tegenzit, het spelen met Perez ( om dat Kankerneger geval, want daar gaat het dus over ), nu dan zou ik het dus ( zeker als het er 6 ( of meer ) spelers zijn, dat dus kenbaar maken tegen de leiding.Eventueel consequenties aan verbinden.Immers je hebt een zwaarwegend item in handen ...

Mede dankzij Perez ( teamsport ) kon Babel nog wat meer salaris vragen bij Liverpool ..
Blij met de punten ...
Aristides

Bericht door Aristides »

Babel meer salaris dankzij Perez??????????? Dat ze dan Perez niet halen voor € 1,7 miljoen!

Babel heeft zijn transfer toch echt aan zijn eigen kwaliteiten te danken, we mogen toch aannemen dat de scouts van Liverpool (die de Ajax-jeugd zeker vanaf vanaf de B-junioren volgen) wel wisten wie Babel was voordat Perez bij Ajax voetbalde.

Ik vraag me trouwens af hoe vaak ze samen hebben gespeeld? Perez kwam (geheugen, ik heb het nergens opgezocht) in de basis toen Babel geblesseerd was, na die trap van een Groningenspeler, dat kostte hem toch zeker zes wedstrijden.
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!
Mr. Ajax

Bericht door Mr. Ajax »

Dat betekent niet dat je achter elke woordenwisseling een ruzie moet gaan zoeken. Als dat al het geval is, wat jij zegt. Maar meneer heeft geen zin om het ff op te zoeken, lekker makkelijk he? :smallgrin.gif:

Wat ook nog 'ironisch' is, is dat juist de twee namen die jij opnoemt (Ten Cate en Sneijder) al weg zijn.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -
joey
Erelid

Bericht door joey »

Sneijder, Babel, Davids, Stam, Urby. Van die spelers zijn er nu drie weg, dat zal voor MVG wel een rol hebben gespeeld bij het terughalen van Perez.
Ik begrijp niet dat iedereen afgeeft op de mensen die kritiek hebben op Perez. Perez geeft nota bene zelf toe dat hij niet de gemakkelijkste is (cynisch) en dat hij niet kan omgaan met een reserverol. Zijn zaakwaarnemer zei ooit dat Perez 'zich in bepaalde situaties niet altijd even tactisch had opgesteld'.
Maar we zullen zien. Mij valt op dat PSV hem kwijt wilde. Waarom? Zijn rendement daar was niet onaardig.
Het stinkt aan alle kanten!
LucaS

Bericht door LucaS »

Omdat Aissati meer speeltijd is beloofd. Dat is toch duidelijk?
Bert
Contacteer:

Bericht door Bert »

Mr. Ajax schreef:Dat betekent niet dat je achter elke woordenwisseling een ruzie moet gaan zoeken. Als dat al het geval is, wat jij zegt. Maar meneer heeft geen zin om het ff op te zoeken, lekker makkelijk he? :smallgrin.gif:
Volgens maak jij er die ruzie van, hoor. Jöhnk was gewoon nieuwsgierig.

En makkelijk? Is het een wedstrijd?
Wat ook nog 'ironisch' is, is dat juist de twee namen die jij opnoemt (Ten Cate en Sneijder) al weg zijn.
En dat zegt wat?
999

Bericht door 999 »

joey schreef:
Sneijder, Babel, Davids, Stam, Urby. Van die spelers zijn er nu drie weg, dat zal voor MVG wel een rol hebben gespeeld bij het terughalen van Perez.
Ik begrijp niet dat iedereen afgeeft op de mensen die kritiek hebben op Perez. Perez geeft nota bene zelf toe dat hij niet de gemakkelijkste is (cynisch) en dat hij niet kan omgaan met een reserverol. Zijn zaakwaarnemer zei ooit dat Perez 'zich in bepaalde situaties niet altijd even tactisch had opgesteld'.
Maar we zullen zien. Mij valt op dat PSV hem kwijt wilde. Waarom? Zijn rendement daar was niet onaardig.
Dit zegt van Geel over Aissati in de De T.
Hij hoorde collega Reker van PSV zeggen dat Ajax lang achter Ismail Aissati heeft aangezeten, maar uiteindelijk het vizier op Perez richtte toen de kleine middenvelder zijn contract alsnog verlengde. „Dat is pertinent onwaar”, reageerde Van Geel. „In de zomer hebben we onze belangstelling voor Aissati kenbaar gemaakt. In de winter niet meer. Door alle verschuivingen, het plotselinge afscheid van Jaap Stam en de langdurige blessures van Edgar Davids en Thomas Vermaelen hadden we veel behoefte aan ervaring. Je mist nogal wat. De balans was zoek en dat hebben we in de afgelopen maanden onvoldoende kunnen compenseren.”
En dit zegt Perez in de T.
En wat al die verhalen over mijn onvrede met een reserverol betreft: ik word er een beetje moe van. Het is pure onzin. Je krijgt een kans en die moet je gewoon pakken. Ik weet heel goed dat je geen basisplaats kunt eisen in het voetbal.”
Niettemin was het duidelijk wat Kenneth Perez en Edgar Davids toevoegen. „Er zit meteen meer voetbal in”, constateerde Koster. „Kenneth is slim, altijd aanspeelbaar en brengt anderen in stelling.”
En Het Parool
Over een basisplaats voor Perez is niet gesproken. ''Maar als het rendement niet goed is, kan ook Perez wisselspeler zijn'', aldus Koster. Perez zelf stond erop daaraan toe te voegen dat hij nog nooit een basisplaats heeft geëist. ''Die suggestie is door Ten Cate wel gewekt, maar dat is bezijden de waarheid. Dat een trainer soms beslist om mij op de bank te zetten, wat Jan Wouters deed bij PSV na het vertrek van Ronald Koeman, is zijn goed recht. Het is niet leuk voor mij, als het maar open en eerlijk gebeurt.''

Over zijn cynische houding als bankzitter, en de problemen die dat in zijn vorige periode bij Ajax zou hebben opgewekt, was Perez uitgesproken. ''Als je weet hoeveel felicitaties ik de voorbije dagen uit Ajax-hoek heb gekregen en als je ziet hoe ik vandaag door de spelers van Ajax ben ontvangen, weet je dat dat onzin is.''
Met als uitsmijter
''Ik heb ook bij PSV mijn best gedaan om het halfjaar zo goed mogelijk af te maken. Wat dat betreft ben ik blij dat mijn laatste balcontact bij PSV een doelpunt was. PSV is een mooie club, met leuke mensen, maar ik heb nooit onder stoelen of banken gestoken dat Ajax iets speciaals voor mij betekent. Er zijn zat voetballers die overstappen naar een andere club en die club dan de mooiste en beste van Europa vinden. Ik doe daar niet aan mee.''
Blij met de punten ...
Aristides

Bericht door Aristides »

Gaat dit over de wedstrijd tegen Inter?

Ik zag in de samenvatting een matig Ajax, kansje KJH (pass Suarez), actie Suarez werd een doelpunt en een mooie actie van Perez.

Ik zag ook vijf(?) keer een speler alleen op Stekelenburg afgaan en Inter twee keer de lat treffen, dat is niet slecht voor de halve tweede keus van Inter.

Ajax werd, eerlijk gezegd, in de samenvatting weggespeeld.
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!
joey
Erelid

Bericht door joey »

Ik heb alleen de eerste helft gezien. Toen viel me op hoeveel mogelijkheden op kansen (om met LVG te spreken) er waren voor Inter. Het was dat Inter niet scherp was, anders had Ajax zeker drie, vier doelpunten om de oren gehad. Maar ja, wij moeten geloof ik wereldkampioen balbezit worden, zolang Ajax netjes aan (een zwakke variant op) circulatievoetbal doet is het wel goed.. :blush.gif:
Het stinkt aan alle kanten!
Plaats reactie