Aankopen 2007/2008
Moderator: mods
- Cluijffert
Ajax is een grotere club, Suarez speelt hier en wij betalen beter. Waar denk je dat hij heen zal gaan?
Wat vinden we hier trouwens van hem. Even los van wat hij moet gaan kosten. Is het een versterking of niet? Ik ken hem eigenlijk alleen van zijn afstandsschoten. Verder kijk ik te weinig naar andere clubs.
Wat vinden we hier trouwens van hem. Even los van wat hij moet gaan kosten. Is het een versterking of niet? Ik ken hem eigenlijk alleen van zijn afstandsschoten. Verder kijk ik te weinig naar andere clubs.
Nil volentibus arduum
-
De bron kan ik niet zo snel vinden.Defour houdt contact met Ajax
Na nieuwe geruchten over interesse van Ajax voor Defour bevestigde diens zaakwaarnemer in België dat er onlangs opnieuw contact is geweest met Ajax. Tot een transfer zal het echter in de winterstop niet komen. "Dat klopt, enkele weken geleden heb concact gehad met Ajax, maar zowel Standard als Steven weigerden over een transfer te praten. Na het seizoen gaan we allicht de gesprekken wel hervatten."
Maar opzich een goed teken dat dit contact warm gehouden wordt.
Op basis van wat ik van hem gezien heb: hij schiet van eigen helft op doel en gaat als de brandweer. Maar het aantal tegendoelpunten een halt toe roepen zie ik hem niet doen. Integendeel zelfs.Marillion schreef:Wat vinden we hier trouwens van hem. Even los van wat hij moet gaan kosten. Is het een versterking of niet? Ik ken hem eigenlijk alleen van zijn afstandsschoten. Verder kijk ik te weinig naar andere clubs.
-
- AT Toto winner 15/16
Geweldig loopvermogen, krachtig rechter been en een tamelijk strakke hoge en lage voorzet. Hij kan ook a la Buijs als buitenste rechtshalf spelen en kan op kracht de zestien in komen. Wat verdedigende kwaliteiten betreft doet hij ook wel denken aan Buijs. In het ren-je-rot-systeem van FC Groningen kan hij vooral als rechtshalf aardig omschakelen, maar in een geraffineerder elftal zou hij dat niet op slimheid kunnen aanpakken. Hij doet veel op kracht en inzet en weinig op inzicht. Kan de voorzet er beter uithalen dan Oga en is wel iets beter in de 1 op 1 duels, maar hij komt al met al zowel in defensief opzicht als qua techniek tekort voor Ajax.Marillion schreef:Wat vinden we hier trouwens van hem. Even los van wat hij moet gaan kosten. Is het een versterking of niet? Ik ken hem eigenlijk alleen van zijn afstandsschoten. Verder kijk ik te weinig naar andere clubs.
-
-
Mag het eigenlijk wel? Standard geeft namelijk geen toestemming om over een transfer te praten.GangstaRiB schreef:De bron kan ik niet zo snel vinden.Defour houdt contact met Ajax
Na nieuwe geruchten over interesse van Ajax voor Defour bevestigde diens zaakwaarnemer in België dat er onlangs opnieuw contact is geweest met Ajax. Tot een transfer zal het echter in de winterstop niet komen. "Dat klopt, enkele weken geleden heb concact gehad met Ajax, maar zowel Standard als Steven weigerden over een transfer te praten. Na het seizoen gaan we allicht de gesprekken wel hervatten."
Maar opzich een goed teken dat dit contact warm gehouden wordt.