Mohammed bin Rashid International Football Championship
- mattie
- AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
Geplukt van ANN:
adrie Koster liet vlak voor de wedstrijd weten dat het voor hem belangrijk was om met zo'n sterk mogelijke basis te starten om vertrouwen te kweken en met een goed gevoel naar de start van de tweede seizoenshelft te gaan. Edgar Davids zal volgens plan slechts een half uur spelen, aldus Koster. Wel begint hij in de basis. Hij begint direct als aanvoerder
betekent dit dat Vertongen Urby als zijnde Linksback verstoten heeft?
adrie Koster liet vlak voor de wedstrijd weten dat het voor hem belangrijk was om met zo'n sterk mogelijke basis te starten om vertrouwen te kweken en met een goed gevoel naar de start van de tweede seizoenshelft te gaan. Edgar Davids zal volgens plan slechts een half uur spelen, aldus Koster. Wel begint hij in de basis. Hij begint direct als aanvoerder
betekent dit dat Vertongen Urby als zijnde Linksback verstoten heeft?
met kerst grijpt Ajax in en stuurt deze 3 clowns weg.. 

Je ziet dat er nu meer voetbal inzit, al laat Inter AJAX wel veel ruimte.Mijn idee is dat er iets meer SAMEN wordt gespeeld dan alles op eigen houtje ...
Urby in - Davids uit.
Urby in - Davids uit.
Laatst gewijzigd door 999 op za jan 05, 2008 6:37 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Blij met de punten ...
Zeg ik toch, Inter laat AJAX veel ruimte.Maar dan kan het spel van AJAX toch nog redelijk zijn.Ik heb genoeg wedstrijden gezien waar AJAX de ruimte ook kreeg maar er geen bal van bakte.En Inter wil dit echt niet verliezen hoor ..joey schreef:Niet zo enthousiast, Voetske.Voetske schreef:Je ziet dat er nu meer voetbal inzit, al laat Inter AJAX wel veel ruimte.Mijn idee is dat er iets meer SAMEN wordt gespeeld dan alles op eigen houtje ...![]()
Inter doet er gewoon geen zak aan.
Laatst gewijzigd door 999 op za jan 05, 2008 6:41 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Blij met de punten ...
Pas op hoor, niet TE positief worden. dat hoort niet bij AJAX-supporter zijn.Voetske schreef:Zeg ik toch, Inter laat AJAX veel ruimte.Maar dan kan het spel van AJAX toch nog redelijk zijn.Ik heb genoeg wedstrijden gezien waar AJAX de ruimte ook kreeg maar er geen bal van bakte.En Inter wil dit echt niet verliezen hoor ..joey schreef:Niet zo enthousiast, Voetske.Voetske schreef:Je ziet dat er nu meer voetbal inzit, al laat Inter AJAX wel veel ruimte.Mijn idee is dat er iets meer SAMEN wordt gespeeld dan alles op eigen houtje ...![]()

Italiaanse ploegen doen er over het algemeen niets aan in vriendschappelijke wedstrijden. Op het gênante af. Dat zie je nu ook bij Inter. Geld ophalen en wegwezen.Jöhnk schreef:AZ won er ook met 4-0 van in een oefenwedstrijd. Zegt niets. Als je ziet hoe snel Ajax weer in de problemen komt bij balverlies vind ik dat zorgenlijk.
Het stinkt aan alle kanten!
Oke, laat ik het anders zeggen, ik had een ren je rot wedstrijd verwacht, maar AJAX tikt de bal aardig rond ...Neefkens schreef:Pas op hoor, niet TE positief worden. dat hoort niet bij AJAX-supporter zijn.Voetske schreef:Zeg ik toch, Inter laat AJAX veel ruimte.Maar dan kan het spel van AJAX toch nog redelijk zijn.Ik heb genoeg wedstrijden gezien waar AJAX de ruimte ook kreeg maar er geen bal van bakte.En Inter wil dit echt niet verliezen hoor ..joey schreef: Niet zo enthousiast, Voetske.![]()
Blij met de punten ...