Grapjurk...maar het scheelt een hele slok, m.i.Duke schreef:Ja, nu komt alles goed, Davids is terug!
Ik heb dan ook vertrouwen in Edje...

Die kaarten moeten wel internationaal dan worden overgenomen worden door de Uefa, en dat wel niet het geval zijnAjaciedjuh schreef:Gabri is toch nog geschorst voor vriendschappelijk voetbal (rode kaart Amsterdam toernooi)!? Ik hoop dat ze dat lijstje wel goed bijhouden, anders zie ik de knvb er nog wel toe in staat, om Gabri tegen az te schorsen.
Ajaciedjuh schreef:Gabri is toch nog geschorst voor vriendschappelijk voetbal (rode kaart Amsterdam toernooi)!? Ik hoop dat ze dat lijstje wel goed bijhouden, anders zie ik de knvb er nog wel toe in staat, om Gabri tegen az te schorsen.
Mr. Ajax schreef:Ajaciedjuh schreef:Gabri is toch nog geschorst voor vriendschappelijk voetbal (rode kaart Amsterdam toernooi)!? Ik hoop dat ze dat lijstje wel goed bijhouden, anders zie ik de knvb er nog wel toe in staat, om Gabri tegen az te schorsen.
Wat heeft de KNVB er nou mee te maken?? DIt gaat hun niets aan. De UEFA ook niet trouwens.
Telesport schreef:Gabri voor spek en bonen naar Dubai
door onze Telesportredactie
DUBAI - Gabri mag vanavond niet meespelen met Ajax tegen Internazionale. De Spanjaard kreeg tijdens het Amsterdam Tournement in de wedstrijd tegen Atletico Madrid een rode kaart en werd voor drie duels geschorst.
In Amsterdam zat de middenvelder al één wedstrijd op de tribune, in Dubai mag Gabri dus helemaal niet in actie komen.