Ik ben trouwens benieuwd of dit dezelfde maat was van al die nieuwtjes, Wimpey. Het vergaat Gata Fernandez redelijk. River en Monterrey moesten hem niet, waarna hij naar San Lorenzo vertrok en ze als topscorer naar de Clausura-titel schoot in 2007. Nu gaat hij geld verdienen en ballen in Mexico bij Tigres. Ik denk niet dat hij echt furore gaat maken in Europa.wimpey schreef:Het ging trouwens om de nummer 9: Gaston Fernandez.
Volgens mijn maat een wereldtopper in wording.
Aankopen 2007/2008
Moderator: mods
Een fout inderdaad. Begrijpelijk? Dat lijkt mij niet, Jöhnk. Je gaat toch geen spelers halen die je van vroeger kent en die toen wel aardig waren, maar waarvan je niet weet wat er de afgelopen jaren met ze is gebeurd? Dat is toch niet begrijpelijk? Dat is ronduit onprofessioneel.Jöhnk schreef:Colin was een fout maar begrijpelijk. Ten Cate kende hem uit zijn goede periode en dacht dat het wel goed zou komen.Thomas schreef:Hmm, Colin, Urzaiz, Luque? Daar staan weliswaar Gabri, Davids en Leonardo tegenover, maar al te indrukwekkend vind ik het niet. Ogararu was onder hem ook basisspeler, bijvoorbeeld.
Bertje for President!
- Wie kent Cees de Wolf nog
- AT Toto winner 09/10
Vooralsnog is dit bizar. We spelen in januari tegen AZ, PSV, Utrecht, NEC en Vitesse. Dat zijn 15 punten, waaronder een aantal die je kunt behalen tegen concurrenten. Dat de verdediging een kwaliteitsinjectie nodig heeft kan zelfs een blinde al maanden zien. Het feit dat er nog geen nieuwe verdedigers zijn gepresenteerd met een glas champagne in de hand, irriteert me dan ook mateloos. Mooi hoor, die trnsferperiode tot 31 januari. Maar (zo) lang wachten is eenvoudig te laat. We hebben in feite nog maar een kleine week om een nieuwe aankoop te presenteren, wil ie nog een beetje aan het Ajaxvoetbal kunnen wennen en er staan tegen AZ.
Ik voel me daarom, net als Joey c.s., belazerd. En vanaf 13 januari, als er geen verdediger(s) is/zijn gepresenteerd, nog genaaid ook.
Ik voel me daarom, net als Joey c.s., belazerd. En vanaf 13 januari, als er geen verdediger(s) is/zijn gepresenteerd, nog genaaid ook.
Laatst gewijzigd door Wie kent Cees de Wolf nog op vr jan 04, 2008 5:11 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
“Freedom! Football is freedom.” Bob Marley
Grygera wordt vervangen door v.d. Wiel
Stam door Vermaelen
Sneijder door Perez
Davids erbij
Leonardo erbij
Voor MvG is de selectie er weer een stuk sterker door geworden en met Koster moeten er toch zeker 25 punten gehaald kunnen worden, dat moet genoeg zijn voor de nacompetitie. Ik ben maar supporter en heb dit seizoen in de Arena nog geen goed voetbal gezien, VVV thuis werd duidelijk gewonnen, maar alle andere wedstrijden ???? (Ten twente was ik met vakantie, 2-2 is echter niet alles), ik ben maar supporter, moet blij zijn dat ik toegelaten wordt tot de Arena en blij zijn met ieder doelpunt dat Ajax maakt, ongeacht het aantal tegendoelpunten.
Stel dat AZ even 18 miljoen neerlegt voor Alves;
Ik zie bij feyenoord nog wel een speler komen en dan denk ik niet aan die Koreaan die naar huis is gegaan.
Voor psv ????
Hopen dat de subtop elkaar punten afsnoept.
Leuk dat bericht op AN, waar je de wedstrijden in Dubai op kunt bekijken, alsof ik daar nu behoefte aan heb, het is weer niveau-Blind/Wouters.
Stam door Vermaelen
Sneijder door Perez
Davids erbij
Leonardo erbij
Voor MvG is de selectie er weer een stuk sterker door geworden en met Koster moeten er toch zeker 25 punten gehaald kunnen worden, dat moet genoeg zijn voor de nacompetitie. Ik ben maar supporter en heb dit seizoen in de Arena nog geen goed voetbal gezien, VVV thuis werd duidelijk gewonnen, maar alle andere wedstrijden ???? (Ten twente was ik met vakantie, 2-2 is echter niet alles), ik ben maar supporter, moet blij zijn dat ik toegelaten wordt tot de Arena en blij zijn met ieder doelpunt dat Ajax maakt, ongeacht het aantal tegendoelpunten.
Ik zie bij feyenoord nog wel een speler komen en dan denk ik niet aan die Koreaan die naar huis is gegaan.
Voor psv ????
Hopen dat de subtop elkaar punten afsnoept.
Leuk dat bericht op AN, waar je de wedstrijden in Dubai op kunt bekijken, alsof ik daar nu behoefte aan heb, het is weer niveau-Blind/Wouters.
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!
voetbalzone.nl‘Ajax benaderde Landzaat tevergeefs‘
Geschreven door Daniel Cabot-Kerkdijk op zaterdag, 5 januari om 09:47
Volgens de zaterdageditie van De Telegraaf heeft Ajax een poging gedaan om Denny Landzaat weer naar Nederland te halen. De middenvelder van Wigan Athletic gaf de Amsterdammers echter nul op het rekest. Technisch directeur Martin van Geel gaat in de ochtendkrant niet in op namen als Landzaat of Luka Modric, maar belicht het steeds moeilijker worden van het aantrekken van spelers die de Amsterdammers daadwerkelijk willen hebben. “In deze fase worden we gewezen op de mogelijkheden van Ajax, maar vooral ook op de onmogelijkheden.”
“De meeste kandidaten zijn simpelweg onhaalbaar, of je stuit bij veel clubs per definitie op weerstand. De enige oplossing voor ons is inventief proberen te zijn”, aldus de bestuurder. Landzaat heeft in Wigan nog een contract tot volgend jaar zomer en liet onlangs ook weten dat Feyenoord tevergeefs bij hem had aangeklopt.
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."
-
- Ajaciedjuh
Zie onder de MvG forum: als opvolger van Maduro, kan ik het nog wel volgen. Maar eindelijk heeft hij al toegegeven dat de gewenste aankopen niet haalbaar zijn en dat hij dus inventief moet zijn. Dan kom je niet uit bij je gewenste aankopen.GangstaRiB schreef:Landzaat..... dit gaat echt de verkeerde kant op. Van Geel onderkent zelf dat Ajax inovatief moet worden omdat ze niet alles kunnen kopen, maar dan gaat ie wel informeren naar die uitgerangeerde Landzaat...
-
- Ajaciedjuh
-
Als, dan, want...Demosthenes schreef:
Voor psv ????
Feit is dat ik blij ben dat Davids, Vermaelen en v/d Wiel weer fit zijn. Perez vind ik zozo, maar het maakt de selectie er niet zwakker op. Behalve AZ heeft de rest nog niks gehaald, dus Ajax is er zeker niet zwakker op geworden. Het is alleen wel tijd voor een nieuwe rechtsback en wat mij betreft een voetballende middenvelder.