Onbetrouwbaar transfernieuws 2007/2008
Ik gok dat Joey bij dit bericht terecht is gekomen via PN.

joey schreef:Vaag gerucht: volgens deze Franse site zou Ajax belangstelling hebben voor Kleber.
AS Monaco zou vier miljoen voor hem willen betalen. Maar eerst moeten ze een niet-EU-speler kwijt.
Thomas schreef:Vermaelen is inderdaad zwak als hij uit z'n zone moet komen, maar met Davids schuin voor hem is er veel mogelijk, zoals we vorig seizoen ook zagen met Urby.
Ik zou verder Maduro vervangen met Bradley (al hangt dat af van de prijs), Rommedahl met Medina, Huntelaar wellicht toch met Caio en informeren naar Thiago Silva voor de positie van centrumverdediger. Of anders Humberto Mendoza. Als Urby vertrekt is Kleber een optie. Defour zal wel komen en Gabri uit het elftal spelen, maar als het contracteren van Defour niet lukt is Tioté voor mij een optie als rechtshalf. Of Augusto Fernandez.

-
In dit geval via AN. Maar ik ken die site wel, hoor. Die check ik wel eens, evenals www.lequipe.fr.
Het lijkt me onzin, want MVG wil Urby niet verkopen.
Het lijkt me onzin, want MVG wil Urby niet verkopen.
Het stinkt aan alle kanten!
Ik ben nu niet thuis, maar ik zal vanavond m'n rapportje over deze speler neerzetten in de scoutingshoek.joey schreef:Vaag gerucht: volgens deze Franse site zou Ajax belangstelling hebben voor Kleber.
- Ajaciedjuh
Daar waren destijds wel (onbetrouwbare) geruchten over. Maar over welke speler niet ......... alleen ze komen niet (alleen is het helaas geen grap).Daniel_vT schreef:Belhadj schijnt getekent te hebben voor Lens omdat hij niet aan genoeg speeltijd kwam bij Lyon, dat was toch ook die jongen waar Ajax een paar jaar terug achteraan zat?