Onbetrouwbaar transfernieuws 2007/2008
Ik durf het niet te voorspellen. Davids is lastig in te schatten. Volgens mij is hij wel een liefhebber die nog wel even zou willen ballen. Maar het zal onder meer volledig afhankelijk zijn van de nieuwe trainer.
Maar als hij na dit seizoen stopt hebben we er een nieuw probleem bij. Dan moeten we als de sodemieter ergens een 'type Davids' vandaan zien te halen.
Maar als hij na dit seizoen stopt hebben we er een nieuw probleem bij. Dan moeten we als de sodemieter ergens een 'type Davids' vandaan zien te halen.
Nil volentibus arduum
Ach, we moeten hoogstwaarschijnlijk ook Heitinga, Huntelaar, Maduro, Emanuelson, Colin en Urzaiz vervangen, dus het elftal krijgt sowieso een nieuw gezicht. En als ik heel eerlijk ben kan ik daar ook niet zoveel moeite mee hebben. Ik heb het wel een beetje gehad met dit clubje underachievers. De vraag is alleen of Van Geel zich bij dit clubje mag scharen. Dat gaat hij de komende maand bewijzen. Want hij mag voor die spelers dan waarschijnlijk een miljoen of veertig binnen halen, ik durf niet zomaar weer het risico te lopen dat het geld wordt verspild aan waardeloze spelers.
Laatst gewijzigd door FlaFlu op do jan 03, 2008 9:41 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik neem aan dat er deze zomer twee vertrekken, er zal er dus maximaal één bijkomen (of er wordt een middenvelder omgeschoold). Na het vertrek van Grygera en Stam is er ook niets gebeurd.Marillion schreef:Ik had eerlijk gezegd inmiddels al wel een extra transfer verwacht. Waar blijven die verdedigers en middenvelders?
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!
Wat zou er achter zitten? Waarom investeert Ajax niet, maar haalt het een relatief goedkope dertiger? Is er wel geld om te investeren? Ik begin daar aan te twijfelen.Jesse schreef:Oh ja, ze zullen vast weleens komen. In de zomer? Volgende winterstop? Als we een nieuwe trainer hebben? Als we 50 miljoen op de rekening hebben staan?
Het stinkt aan alle kanten!
-
- AT Toto winner 15/16
Er is zeker wel geld, alleen de spelers die AJAX wil, willen zelf niet.joey schreef:Wat zou er achter zitten? Waarom investeert Ajax niet, maar haalt het een relatief goedkope dertiger? Is er wel geld om te investeren? Ik begin daar aan te twijfelen.Jesse schreef:Oh ja, ze zullen vast weleens komen. In de zomer? Volgende winterstop? Als we een nieuwe trainer hebben? Als we 50 miljoen op de rekening hebben staan?
Ze kunnen die spelers niet betalen.
MvG is gek geworden.
Of alle boven genoemde opties.
Ik had na anderhalve week weg te zijn geweest wél iets meer verwacht dan Perez.

-
- AT Toto winner 15/16
-
- AT Toto winner 15/16
-
- AT Toto winner 15/16