Voetbalpraatprogramma's op TV

Hoe gaat het met de andere clubs in Nederland en Europa?

Moderator: mods

wimpey

Bericht door wimpey »

joey schreef:Wat voor netwerk heeft Van Basten dan? Ik denk dat het daarmee wel meevalt.
Het zal allicht groter zijn dan het netwerk van JC, joey. Onze adviseur komt enkel met spelers op de proppen waarmee ie ooit nog gewerkt heeft. Eens kijken wie de volgende is die ie Ajax aanraadt: zoon Jordi, Albert Celades? Gelukkig duurt het niet al te lang meer voordat alle spelers die ooit onder JC getraind hebben hun schoenen aan de wilgen hebben gehangen.

Waarom zou San Marco geen goed netwerk hebben. Hij kent Boban, Papin, Savicevic, Maldini, Brian Laudrup enz enz enz. Wie weet waartoe een belletje van MVB met die heren kan leiden? Er komt van Van Basten allicht meer dan namen als Colin en Urzaiz.
Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk »

MVB is een eigenheimer. Die belt die mannen echt niet op.

MVG heeft kwaliteiten, met name op organisatorisch vlak, maar hij moet die oogkleppen eens afzetten.
FlaFlu

Bericht door FlaFlu »

Dus omdat er een stelletje nichten over een podium vliegen doen we niet meer aan het uitzenden van voetbal? :1evil.gif:
joey
Erelid

Bericht door joey »

wimpey schreef:Waarom zou San Marco geen goed netwerk hebben. Hij kent Boban, Papin, Savicevic, Maldini, Brian Laudrup enz enz enz. Wie weet waartoe een belletje van MVB met die heren kan leiden?
Ja, wie weet????
Weten die mannen dan zoveel en zo ja, willen ze Marco helpen? Allemaal leuk een aardig, een netwerk, maar een netwerk is meer dan in het verleden die of die gekend hebben. Een netwerk moet je onderhouden en de mensen die je kent moeten wat voor je willen doen.
Het stinkt aan alle kanten!
joey
Erelid

Bericht door joey »

En? Nog Ajax-nieuws? Welke masochist heeft die programma's afgekeken?
Het stinkt aan alle kanten!
Bert
Contacteer:

Bericht door Bert »

Ik heb alleen het grootste gedeelte van de NOS gezien. Marco's tafelgenoten verklaarde hem voor gek dat hij Seedorf minder goed vindt dan Kaka en Pirlo.

Tsja, waarom zitten die mensen daar in hemelsnaam?

Verder heeft Van Basten geen contact gehad met Ajax (over contracten) en denkt hij er zelfs over om na het EK niet meteen een paar dagen later weer op het veld te gaan staan.
FlaFlu

Bericht door FlaFlu »

Jack van Gelder is er wel heel stellig van overtuigd dat Guus Hiddink z'n toekomst bij Ajax ligt.
Jöhnk

Bericht door Jöhnk »

Maar dus niet als coach. Das nou weer jammer.
Izmailov

Bericht door Izmailov »

Jöhnk schreef:Maar dus niet als coach. Das nou weer jammer.
Rutte heeft PSV niet voor niks geweigerd :biggrin.gif:

2 boeren aan de macht in Amsterdam........
Wouter

Bericht door Wouter »

Kut-RTL...Het voetbal in tweeën knippen... :1evil.gif:
MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA)
AT Toto winner 07/08

Bericht door MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA) »

Wouter schreef:Kut-RTL...Het voetbal in tweeën knippen... :1evil.gif:
Inderdaad belachelijk. De ellende begint steeds erger te worden.
Wie gaat er nog om 23.00uur naar een samenvatting kijken?
Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion »

Ach, al komen de spelers in kwestie de wedstrijd 's avonds in mijn achtertuin naspelen. Ik heb op het moment weinig behoefte om wedstrijdbeelden terug te zien.
Nil volentibus arduum
MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA)
AT Toto winner 07/08

Bericht door MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA) »

Marillion schreef:Ach, al komen de spelers in kwestie de wedstrijd 's avonds in mijn achtertuin naspelen. Ik heb op het moment weinig behoefte om wedstrijdbeelden terug te zien.
Op dit moment is het voor alle Ajacieden pijnlijk om een samenvatting of gehele wedstrijd aan te zien. Maar het gaat me om het principe.
Stel je ploegie (bijv. Willem 2 ofzo afgelopen weekend) heeft het goed gedaan, dan moet je tot 23.00uur wachten totdat je de samenvatting kan zien.
Nu laten ze de topploegen nog zien om 19.00uur, maar dat kan ook zo anders worden.
Dit samen met de voorgestelde nieuwe aanvangsttijden van de wedstrijden volgend seizoen ivm live uitzending vind ik een bijzonder slechte zaak.
Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion »

Ik heb niks gezien. Was het allemaal zo laat dan? Het ligt toch gewoon vast hoe laat die samenvattingen moeten beginnen? Of doen ze er nu twee aan het begin v.d. uitzending en de rest na het late nieuws?
Nil volentibus arduum
Wouter

Bericht door Wouter »

Om 19.00 uur lieten ze de samenvattingen van de wedstrijden van wat onbelangrijke clubjes (Ajax, PSV, Feyenoord, AZ) zien en de belangrijke wedstrijden pas om 23.00 uur.
Michael_B

Bericht door Michael_B »

Thomas schreef:Jack van Gelder is er wel heel stellig van overtuigd dat Guus Hiddink z'n toekomst bij Ajax ligt.

Opvallend eigenlijk dat er op AT weinig over deze opmerking gesproken wordt. Jack zit er nog wel eens naast, maar was hij het niet die meldde dat Perez weer naar Ajax kwam?

Sowieso is de naam van Hiddink nu al een paar keer genoemd in combinatie met Ajax. Hij zou wat mij betreft wel een van de weinige mensen zijn die Ajax in de huidige situatie de weg kan wijzen. Als TD met Rutten / MvB / Rijkaard als trainer of als trainer / TD.

Het lijkt me een zeer onwaarschijnlijk scenario voor Ajax, maar toch wel eentje waar ik even van kan dromen...

Hoe denken jullie over Hiddink bij Ajax? (functie daar gelaten)
Face your fears and live your dreams, No Fear
Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner

Bericht door Duke »

Ik denk dat het er inderdaad mee te maken heeft dat Van Gelder niet de meest betrouwbare bron is.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali
FlaFlu

Bericht door FlaFlu »

Ik zit net even naar de aflevering van Voetbal Insite met Pieter Vink te kijken. Wat raar dat zo'n mannetje in het veld daarbuiten de gezichtsuitstraling van een geslagen hond heeft.

Derksen was het er overigens wel mee eens dat scheidsrechters niet meer objectief zijn ten opzichte van Suarez. Niet dat hij hem in bescherming nam hoor, want hij vond het allemaal normaal.

Er kwam nog een mooi rijtje langs met allemaal penalty/geen penalty momenten. Verrassend genoeg was Vink het met alle situaties eens, op eentje na. :hypocrite.gif: Vink gaf aan dat een van z'n grootste fouten ooit het toekennen van de penalty aan Farfan tijdens PSV-Ajax was.

En Van Hanegem die zegt dat hij Van Gaal geen bijzondere trainer vindt. :aai.gif:
FlaFlu

Bericht door FlaFlu »

Zitten jullie VI te kijken? Het ging net een hele tijd over Ajax, Van Geel en Perez.
Jöhnk

Bericht door Jöhnk »

Nee. Update-je? :eusa_pray.gif:
Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner

Bericht door Duke »

Thomas schreef:Zitten jullie VI te kijken? Het ging net een hele tijd over Ajax, Van Geel en Perez.
Ik kan me niet voorstellen dat het interessant was, met Van Hanegem en Van der Gijp als gasten.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali
SylvievdVaart

Bericht door SylvievdVaart »

Veel herhaling. Het is net AT :blush.gif: Van Geel is een leugenaar, de Telegraaf is Ajaxgezind en blablabla
so you're a tough guy, like it really rough guy, just can't get enough guy, chest always so puffed guy
brigade zuid
AT Toto winner 15/16

Bericht door brigade zuid »

Kloppen die dingen niet dan?
SylvievdVaart

Bericht door SylvievdVaart »

Vast wel. Maar dat weet ik ook wel nadat het één keer gezegd is.
so you're a tough guy, like it really rough guy, just can't get enough guy, chest always so puffed guy
Beloki

Bericht door Beloki »

Ik vind het wel leuk voor even, maar die Van Hanegem meldt echt niks nuttigs. Vreselijk genant al die stiltes die hij laat vallen. Vaak begrijpt hij het niet en begint hij over iets anders te lullen midden in een discussie.
´Hey Pistolero, there is no I in TEAM!´ Lance, 27/07/09
Plaats reactie