John Jaakke
Moderator: mods
- Wie kent Cees de Wolf nog
- AT Toto winner 09/10
- Wim
- Site Admin
Dat zat ik mij ook af te vragen. Luque maakt gebruik van zijn inzicht, maar is zuinig met de loop arbeid en Suarez doet duidelijk z'n best door veel verdedigende loop akties. Toen hij begon bij Ajax deed hij niets dus hij maakt wel degelijk vooruitgang in het Ajax shirt.Thomas schreef:Brilletje nodig?LucaS schreef:Qua meeverdedigen zit er niet echt verschil tussen Suarez en Luque
Fijn om thuis te zijn.
Voor eens en altijd van iedereen, maar dat is logisch.
Voor eens en altijd van iedereen, maar dat is logisch.
Over Luque of Suarez moet je mij niks vragen maar John Jaakke is voor mij het boegbeeld van de vervreemding tussen Ajax en de achterban. Bij alles wat hij doet straalt ie uit dat Ajax een kille elitaire club is. Is er nou nergens een betere te vinden? Of zit de man zo vast in het zadel dat we er nog jaren mee zitten?
-
Iemand die zich tenminste nog een beetje kan identificeren met de club en de supporters. Een voorzitter moet ook enigszins (zeker als jullie vinden dat hij meer een symbolische rol moet krijgen) een visite kaartje zijn van een club, Jaakke komt meer over als een stijve zakenman, een koorbal die niets van voetbal weet..
-
- AT Toto winner 15/16
Maar hij moet niet zo lacherig voor de camera verschijnen als we weer eens zo'n flater begaan zijn zoals tegen Slavia Praag.. en af en toe bemoeit ie zich ook met zaken die hem niks aangaan.. en verder hoor ik vaak van wat doet ie fout dan? Ik vraag me wel eens af wat doet ie dan goed?Wim schreef:Voor verstand van voetbal zijn anderen in dienst genomen. Hij moet verstand hebben van voorzitten.
-
Nee dan ben je een flapdrol als je lachend de kritiek over je laat komen. Alsof je de supporters niet serieus neemt, zo komt het over. Supporters investeren een significant deel van hun geld en tijd in de club en dan heb je zo'n Jaakke als lachende trekpop.... tja.. dat roept irritaties op.Jesse schreef:Hij laat lachend alle kritiek over zich heen komen. Als bliksemafleider fungeert hij dus wel goed.