Ik wil nog even kwijt dat ik nu dus een topaankoop verwacht voor de VERDEDIGING. Je weet wel, de achterste linie, Martin. Na het 'uitverkoopje' Perez mogen we dat op zijn minst verwachten. En snel!!!!!!

Moderator: mods
Dat gaat me iets te ver, de man heeft miljoenen voor Ajax verdient. Het aankopen gaat hem idd wat minder af.LucaS schreef:Wat een wanbeleid! Niets ten nadele van Perez overigens, want dat is een speler die Ajax nu prima kan gebruiken, maar erg veel visie op en investeren in de opbouw van een nieuw team zit er niet in. Van Geel als TD is een farce. Als het hem niet lukt om zijn oude club leeg te kopen, haalt ie dezelfde speler van zijn oude club gewoon twee keer. Komt er ook nog een verrassing meneer van Geel? Of laten we het hierbij?
Daar heb ik niet zo'n moeite mee.. ik mag die HtC toch niet en ik vind ook dat ie overduidelijk de pik had op Perez.. dus in die zin prima die trap na.. maar dit hele gedoe is van MvG gewoon wanbeleid.Thomas schreef: Ik verdenk Van Geel er niet van dat hij het daarom heeft gedaan, maar vind het terughalen van Perez an sich al een big f*** you naar Ten Cate.
Geen betere drijfveer dan rancune! Perez zal graag het ongelijk van zijn voormalige kwelgeest willen bewijzen en Ajax naar de titel willen schieten.Thomas schreef: Ik verdenk Van Geel er niet van dat hij het daarom heeft gedaan, maar vind het terughalen van Perez an sich al een big f*** you naar Ten Cate.
Dus toch Lindenberg erbij!Geen betere drijfveer dan rancune!
Co heeft wel de halve finale van de uefa cup gehaald met AZ, dat moet ik Ajax nog maar eens zien doen!Demosthenes schreef:Dus toch Lindenberg erbij!Geen betere drijfveer dan rancune!
CA en succes? Weer 4-2-4 tegen Celtic? en tevreden zijn over de uitoverwinning (ondanks de uitschakeling), weer streven naar een plek bij de eerste vijf (of eersre zes?)
MvG financieel een succes? Ik zie liever goed voetbal. Vorig seizoen leek het de goede kant op te gaan, dit seizoen zijn we terug bij "niveau-Blind".
Vandaar dat "kenners" als derksen hem willen handhaven, ook na de winterstop!Die Koster haalt vooralsnog trouwens het goddelijke gemiddelde van 1,6 punt per wedstrijd. Moeilijk voor te stellen waarschijnlijk, maar dat is nog veel slechter dan Blind.
En toch blijf ik dan gewoon zeggen dat je met dit materiaal gewoon dient te winnen van excelsior, vvv en thuis van Nac en Twente om zo eens wat voorbeelden te noemen.Marillion schreef:Ik geloof ook niet dat Koster hier heel veel aan kan doen. Hij is geen wonderdokter. De selectie is het probleem.
.