Maak je eigen toch niet zo drukjoey schreef:Jij gelooft daar nog in?
MVG had het over één of twee versterkingen. Dat wordt er vast één en dat is Perez. Ik wil graag anders geloven, maar op grond waarvan dan?

Moderator: mods
joey schreef:Jij gelooft daar nog in?
MVG had het over één of twee versterkingen. Dat wordt er vast één en dat is Perez. Ik wil graag anders geloven, maar op grond waarvan dan?
Waarom wanbeleid? Ajax wou hem niet kwijt, dat wou hijzelf en nu wil hij weer naar Ajax? Dussssssssssjoey schreef:Ach, het zakt wel weer. Een bezoek aan PN doet wonderen. 'Reker rot een eind op', 'Perez de hoer van Amsterdam'.![]()
Niet dat ik er daardoor anders over ga denken. Het blijft wanbeleid.
Een gelukkig 2008!@Alexander: je zegt het zelf al... Perez is typisch iemand die tegen clubs als Excelsior, VVV, Sparta, etc. makkelijk scoort. Met hem erbij waren we wellicht al bijna kampioen geweest...
De uitleg van AJAX? dat is toch niet zo moeilijk? MvG liet braaf zn oortjes hangen naar Henk the Creep.. die Van Geel is zo zoetjes aan totaal niet meer serieus te nemen.. je gaat eerst een speler verkopen en een paar maanden later koop je hem voor de zekerheid maar gewoon weer terug.. ongelooflijk wat een beleid dit.Marillion schreef: Ik ben erg benieuwd naar de uitleg bij Ajax.
Volgens mij hebben we dat geld juist te danken aan deze technisch directeur.Mr. Ajax schreef:We halen Perez omdat we een incomptente technisch directeur hebben. Aan het geld ligt het echt niet.
Precies. Om die reden alleen al verwelkom ik Perez terug bij Ajax. Ik heb veel aan te merken op de werkwijze van Van Geel, maar hoop nu gewoon op het beste. Ik verwacht de rest van het seizoen een middenveld met Davids, Perez en Gabri waar mogelijk.Jöhnk schreef:Ook van PSV.
Het enige mooie aan dit verhaal vind ik dat Perez liever voor Ajax speelt dan voor PSV.![]()
volgen mij is hij toch ook voor een erg groot onderdeel schuldig aan de huidige selectie...LouisXIV & co schreef:Volgens mij hebben we dat geld juist te danken aan deze technisch directeur.Mr. Ajax schreef:We halen Perez omdat we een incomptente technisch directeur hebben. Aan het geld ligt het echt niet.
Effe blijven opletten en niet zo zwart-wit denken. Van Geel heeft fouten gemaakt, maar zeker ook goede dingen gedaan.
Ik zal dan wel de enige zijn die hier blij van wordt.Thomas schreef: Ik verwacht de rest van het seizoen een middenveld met Davids, Perez en Gabri waar mogelijk.
Van Geel heeft zeker goede dingen gedaan. Hij heeft voor Ajax begrippen redelijk wat geld binnen geroeid.LouisXIV & co schreef:Volgens mij hebben we dat geld juist te danken aan deze technisch directeur.Mr. Ajax schreef:We halen Perez omdat we een incomptente technisch directeur hebben. Aan het geld ligt het echt niet.
Effe blijven opletten en niet zo zwart-wit denken. Van Geel heeft fouten gemaakt, maar zeker ook goede dingen gedaan.
Aan welke fatsoenlijke speler had je gedacht ?.Rob schreef:Van Geel heeft zeker goede dingen gedaan. Hij heeft voor Ajax begrippen redelijk wat geld binnen geroeid.LouisXIV & co schreef:Volgens mij hebben we dat geld juist te danken aan deze technisch directeur.Mr. Ajax schreef:We halen Perez omdat we een incomptente technisch directeur hebben. Aan het geld ligt het echt niet.
Het is alleen verdomd jammer dat hij met al dat geld er niet in weet te slagen 1 fatsoenlijke speler te presenteren. En laat het aankoopbeleid in mijn ogen nou net iets belangrijker zijn dan het verkoopbeleid. Goede spelers verkopen zichzelf immers toch wel.
GangstaRiB schreef:Gemengde gevoelens bij deze transfer.
Het is natuurlijk lachwekkend dat iemand na een half seizoen al weer terugkeerd, we kunnen nu dus met zekerheid stellen dat Van Geel aan het begin van dit seizoen overruled is door HTC.
Aan de andere kant: Perez is toch een hele bruikbare voetballer. Pikt z'n (belangrijke) goals mee en is een genot om naar te kijken. Zeker met dit Ajax is hij een zeer welkome versterking.
Ik denk dat deze deal in een paar dagen is rond gekomen en dat er weinig tijd was om te lekken naar de pers.Daniel_vT schreef:Het is overigens dat ik niet meer werk waar ik werkte in de zomer, anders had ik waarschijnlijk moeten werken tijdens het rondkomen van de transfer. Net als bij die van Rommedahl, Colin en Luque.Moet wel zeggen dat dit weer uitstekend binnenskamers is gehouden, ik denk dat we voortaan als er geruchten rond gaan over transfers die maar direct de prullenbak in moeten kieperen want dan is het toch niet waar of niet serieus. Het is maar weer gebleken dat op het moment dat het serieus is er niets naar buiten komt..
Harm schreef:Ik denk dat deze deal in een paar dagen is rond gekomen en dat er weinig tijd was om te lekken naar de pers.Daniel_vT schreef:Het is overigens dat ik niet meer werk waar ik werkte in de zomer, anders had ik waarschijnlijk moeten werken tijdens het rondkomen van de transfer. Net als bij die van Rommedahl, Colin en Luque.Moet wel zeggen dat dit weer uitstekend binnenskamers is gehouden, ik denk dat we voortaan als er geruchten rond gaan over transfers die maar direct de prullenbak in moeten kieperen want dan is het toch niet waar of niet serieus. Het is maar weer gebleken dat op het moment dat het serieus is er niets naar buiten komt..
Ik vind het nog steeds jammer dat hij weg is, maar Perez zal wel een lijntje naar Ajax hebben uitgegooid toen hij door Wouters op de bank werd gezet. Misschien is het maar beter om zulke spelers niet meer in het team te hebben. En dat baseer ik dan puur op zijn perso
onlijkheid, als voetballer had ik hem er graag bij gehad.
De macht ligt toch bij de trainer.. Overruled of niet. Je stelt hem als trainer gewoon niet op.GangstaRiB schreef:Gemengde gevoelens bij deze transfer.
Het is natuurlijk lachwekkend dat iemand na een half seizoen al weer terugkeerd, we kunnen nu dus met zekerheid stellen dat Van Geel aan het begin van dit seizoen overruled is door HTC.