Aankopen 2007/2008

Bojan naar Ajax? Of toch Chivu?

Moderator: mods

Aristides

Bericht door Aristides » ma dec 31, 2007 5:57 pm

joey schreef:Maar hebben jullie dat nou ook? Ik word hier zo moedeloos van. Als Ajacied krijg je klap op klap. Telkens als je denkt dat je het ergste gehad hebt, blijkt het nóg erger te kunnen.

Ik durf tegenwoordig bij wijze van spreken zelfs geen k********k meer onder ogen te komen. :blush.gif:
... en jij woont niet in Rotterdam, zoals ik! Over tien minuten naar vrienden/buren enz. Wordt weer gladstrijken wat de laatste weken door "Groep Koster' is verknald, al neem ik dat Adri Koster niet kwalijk, die doet zijn best, maar zal niet beter kunnen. Ik verheug me er al op :laughing.gif:
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!

Toppie

Bericht door Toppie » ma dec 31, 2007 5:59 pm

joey schreef:Misschien waren er spanningen, maar had Van Geel niets door. Ik vraag me onderhand af wat hij wél door heeft. :1evil.gif:
Simpel gezegd , Perez hoefde niet weg maar wilde weg , omdat hij het niet kon vinden met HTC. MvG wilde hem houden maar HTC stond tegenover een basisplaats te ver van Perez en blijk dus wel ook van Mvg vandaan. Babel en Leonardo hadden de voorkeur.

Dus Perez heeft toch meer liefde voor Ajax dan voor PSV en had achteraf beter bij die kakkerlakken kunnen voetballen dan was dit nooit gebeurd. Ik vind het een goede voetballer , maar ik hoop dat er geen gezeik in de groep komt hierdoor. En nu Ajax 1 speler erbij heeft hoop ik niet dat men stopt want de transfermarkt na het EK is nog moelijker dat drijft mrrstal de prijs op om nieuwe spelers aan te trekken

Koop aub een paar goede backs en een nieuwe 10 Defour :hypocrite.gif:

joey
Erelid

Bericht door joey » ma dec 31, 2007 6:01 pm

Demosthenes schreef:... en jij woont niet in Rotterdam, zoals ik! Over tien minuten naar vrienden/buren enz. Wordt weer gladstrijken wat de laatste weken door "Groep Koster' is verknald, al neem ik dat Adri Koster niet kwalijk, die doet zijn best, maar zal niet beter kunnen. Ik verheug me er al op :laughing.gif:
:aai.gif: Lijkt me geen pretje inderdaad. Maar gelukkig zijn ze geen winterkampioen geworden.Fryslân boppe! :headbang.gif:

Maar ik meen het. Ik begrijp geen snars van het beleid van Ajax. Leg het maar eens uit. :excited.gif:
Het stinkt aan alle kanten!

Aristides

Bericht door Aristides » ma dec 31, 2007 6:05 pm

Leg het maar eens uit.
Kan ik niet, in ieder geval niet als Perez terugkomt, die loopt alleen andere spelers in de weg.
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!

999

Bericht door 999 » ma dec 31, 2007 6:35 pm

Vanavond nog akkoord over transfer Perez?

Steeds meer media melden de op handen zijnde overgang van Kenneth Perez naar Ajax. Ook het NOS journaal meldt zojuist dat de transfer van de Deen in afrondende fase is. In media in Denemarken wordt gemeld dat Kenneth Perez mogelijk nog vanavond een contract zal ondertekenen bij Ajax. De zaakwaarnemer van Perez wilde op al de geruchten niet reageren.
AN.
Blij met de punten ...

peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008

Bericht door peter » ma dec 31, 2007 6:52 pm

MvG: 'Zoals beloofd hebben we snel zaken gedaan en nog voor het nieuwe jaar is hier dan Kenneth Perez. Met Kenneth weten we wat we in huis halen. Na het afvinken van alletwee de namen op onze schaduwlijst kwamen we toch weer bij Kenneth terecht. Hiermee is onze lange zoektocht naar een creatieve middenvelder voorbij.' :smallgrin.gif:

raymon
Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
Contacteer:

Bericht door raymon » ma dec 31, 2007 6:54 pm

:drecul.gif:

maar eigenlijk diep treurig natuurlijk :(
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"

Scherrer
AT Toto winner 10/11

Bericht door Scherrer » ma dec 31, 2007 6:56 pm

[Neefkens-mode aan]

Perez is beter dan niets, hij zorgt wel voor wat creativiteit op het middenveld.

Bovendien heeft Van Geel nu de hele maand januari om een goede rechterverdediger aan te trekken. Dubbele winst dus!

[/Neefkens-mode uit]

peter

Bericht door peter » ma dec 31, 2007 6:59 pm

Het gerucht gaat dat Boakye in beeld is. :hypocrite.gif:

Harm

Bericht door Harm » ma dec 31, 2007 7:00 pm

Perez voelt zich als hij terugkomt natuurlijk wel de nummero uno van de groep en iedereen moet voor hem werken.

Maar hij schiet Ajax wel naar de titel.

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » ma dec 31, 2007 7:04 pm

Misschien kunnen we Galásek nog op de kop tikken voor de balans?

Verder schijnt Pasanen een dijk van een centrumverdediger te zijn.

En misschien kunnen we bij een verkoop van Mitea afdingen dat, als we hem over twee jaar voor veel geld willen terugkopen, we een beetje korting krijgen.

999

Bericht door 999 » ma dec 31, 2007 7:05 pm

Tis aan Perez om jullie de mond te snoeren ...
Blij met de punten ...

peter

Bericht door peter » ma dec 31, 2007 7:07 pm

Voetske schreef:Tis aan Perez om jullie de mond te snoeren ...
Neemt niet weg dat het sowieso een belachelijke aankoop is. Daar doen een paar extra goals niets aan af. Verder weet je in ieder geval wel zeker dat je met Perez als creabea op het middenveld nog wat extra tegengoals om de oren zult krijgen.

Daniel

Bericht door Daniel » ma dec 31, 2007 7:09 pm

Scherrer schreef:Bovendien heeft Van Geel nu de hele maand januari om een goede rechterverdediger aan te trekken. Dubbele winst dus!
Daar heeft Van Geel al een dik jaar de tijd voor..

Harm

Bericht door Harm » ma dec 31, 2007 7:09 pm

Hoezo? Je kunt toch met een tridente

--------------Huntelaar

--Suarez

---------Perez----------

spelen?

En dan kan Urby nog van achteruit komen.

peter

Bericht door peter » ma dec 31, 2007 7:12 pm

Durf te wedden dat het er zo uit gaat zien:

-Suarez---Huntelaar-Leo
---------Perez----------
-Davids--------Gabri---

Zoals joey al zegt wordt dit 'suicide'. Zeker als dit de enige aankoop wordt in de winter. Al begin ik nu zelfs te twijfelen of we uberhaupt nog blij moeten zijn als MvG ons nog een speler voorhoudt. Ik heb er geen fiducie meer in.

Daniel

Bericht door Daniel » ma dec 31, 2007 7:14 pm

Waarom wordt dat suicide dan? Ik vind het niet eens zo'n gekke opstelling (op Leonardo op rechtsbuiten na dan)..

999

Bericht door 999 » ma dec 31, 2007 7:14 pm

Peter schreef:
Voetske schreef:Tis aan Perez om jullie de mond te snoeren ...
Neemt niet weg dat het sowieso een belachelijke aankoop is. Daar doen een paar extra goals niets aan af. Verder weet je in ieder geval wel zeker dat je met Perez als creabea op het middenveld nog wat extra tegengoals om de oren zult krijgen.
Tja, Perez had mijn inziens nooit verkocht mogen worden door HtC.Of we met Perez nog meer tegengoals krijgen ?, volgens mij hebben we met Perez in de basis juist minder tegengoals gehad.Afijn, we zullen zien.Dit zijn dingen waar je als supporter geen invloed op kunt uitoefenen.Blijkbaar zijn die grote namen, die hier rond cirkelen, niet te halen om de een of andere reden .. of wacht ons toch nog een verrassing ? ..
Laatst gewijzigd door 999 op ma dec 31, 2007 7:15 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Blij met de punten ...

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » ma dec 31, 2007 7:15 pm

Daniel_vT schreef:Waarom wordt dat suicide dan? Ik vind het niet eens zo'n gekke opstelling (op Leonardo op rechtsbuiten na dan)..
Vier aanvallers opstellen is leuk, maar wie gaat die jongens aanspelen? Dat moet Van der Wiel alleen doen?

Arwin

Bericht door Arwin » ma dec 31, 2007 7:20 pm

Peter schreef:Durf te wedden dat het er zo uit gaat zien:

-Suarez---Huntelaar-Leo
---------Perez----------
-Davids--------Gabri---

Zoals joey al zegt wordt dit 'suicide'. Zeker als dit de enige aankoop wordt in de winter. Al begin ik nu zelfs te twijfelen of we uberhaupt nog blij moeten zijn als MvG ons nog een speler voorhoudt. Ik heb er geen fiducie meer in.
Als je op rechts Kennedy neerzet heb je direct veel meer balans in je elftal en vorig jaar bij Twente heeft hij laten zien tot veel assists/goals in staat te zijn vanaf de buitenkant.

Daniel

Bericht door Daniel » ma dec 31, 2007 7:25 pm

Bertje schreef:
Daniel_vT schreef:Waarom wordt dat suicide dan? Ik vind het niet eens zo'n gekke opstelling (op Leonardo op rechtsbuiten na dan)..
Vier aanvallers opstellen is leuk, maar wie gaat die jongens aanspelen? Dat moet Van der Wiel alleen doen?
Vier aanvallers? Waarom is Perez een aanvaller en geen middenvelder? Daarnaast is Van der Wiel niet de enige verdediger die er staat toch? We hebben er nog altijd vier, en daarnaast zijn Gabri en Davids ook geen aanvallers. Ik wil niet er tegen in gaan ofzo, of laten blijken dat ik niet met het standpunt eens ben, alleen snap ik niet zo goed waarom het niet zou kunnen en heb ik daar graag wat uitleg over.

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » ma dec 31, 2007 7:26 pm

Daniel_vT schreef:
Bertje schreef:
Vier aanvallers? Waarom is Perez een aanvaller en geen middenvelder? Daarnaast is Van der Wiel niet de enige verdediger die er staat toch? We hebben er nog altijd vier, en daarnaast zijn Gabri en Davids ook geen aanvallers. Ik wil niet er tegen in gaan ofzo, of laten blijken dat ik niet met het standpunt eens ben, alleen snap ik niet zo goed waarom het niet zou kunnen en heb ik daar graag wat uitleg over.
Leuk dat ze er staan, maar hebben ze ook een pass? Kunnen ze vrijlopen en tikken?

Daniel

Bericht door Daniel » ma dec 31, 2007 7:34 pm

Ik heb van in ieder geval Davids, Perez en Huntelaar altijd wel het idee gehad dat ze dat konden. Of zie ik dat verkeerd? :confused.gif:

Jinne
Site Admin

Bericht door Jinne » ma dec 31, 2007 7:38 pm

De champagne hoort toch al koud te staan, dus kunnen ze het net zo goed vanavond afronden.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!

Jinne
Site Admin

Bericht door Jinne » ma dec 31, 2007 7:39 pm

Is dus gebeurd, zie Johnk's topic.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!

Gesloten