Geen beleid is ook een beleid.Duke schreef:Mocht Perez komen, dan is er geen sprake meer van transferbeleid.

Iig zou Wimpey nu weer blij moeten zijn. Een van dé spelers van 2007 weer terug bij Ajax.
Moderator: mods
Je kunt het ook zien als een bewijs dat Van Geel een slapjanus is. Die heeft immers een speler verkocht die hij helemaal niet kwijt wilde. Alleen omdat de trainer dat wilde.Thomas schreef:Het zou overigens wel een overduidelijke fuck you van Van Geel en Perez betekenen richting Ten Cate. Dat zullen anderen dan wel weer kunnen waarderen. En ik stiekem ook wel. En als supporter hebben de liefdesverklaringen van Perez aan Ajax me toch wel gestreeld.
Het heeft niks met een imago probleem te maken. Er zijn op de markt betere opties haalbaar. Maar in plaats van te investeren in deze spelers lijkt Ajax nu terug te vallen op een speler die aan het begin van het seizoen nog weg mocht. Tja, als dit echt waar is noem ik dat wanbeleid.Ajax Rules schreef:Het is pas echt een teken van zwakte wanneer je je met dit soort imago-problemen bezighoudt en Perez NIET haalt, enkel en alleen omdat je bang bent dat anderen het als wanbeleid zullen kwalificeren...
Dat interesseert me allemaal geen bal. Die domme oorlogjes van die mannetjes... in plaats van dat ze eens aan het belang van Ajax denken...Thomas schreef:Het zou overigens wel een overduidelijke fuck you van Van Geel en Perez betekenen richting Ten Cate. Dat zullen anderen dan wel weer kunnen waarderen. En ik stiekem ook wel. En als supporter hebben de liefdesverklaringen van Perez aan Ajax me toch wel gestreeld.
Liefdesverklaringen? Flikker toch op. Hij heeft een paar keer gezegd dat Ajax de mooiste club is in Nederland.Thomas schreef:Inderdaad. Dat is ook de reden dat ik me er bij neer zou leggen.Bertje schreef:Ach, wat is het alternatief? Dat er niemand komt en dat is zo mogelijk nog erger.
Het zou overigens wel een overduidelijke fuck you van Van Geel en Perez betekenen richting Ten Cate. Dat zullen anderen dan wel weer kunnen waarderen. En ik stiekem ook wel. En als supporter hebben de liefdesverklaringen van Perez aan Ajax me toch wel gestreeld.
Wat moet hij dan nog meer doen?Harm schreef:Liefdesverklaringen? Flikker toch op. Hij heeft een paar keer gezegd dat Ajax de mooiste club is in Nederland.Thomas schreef:Inderdaad. Dat is ook de reden dat ik me er bij neer zou leggen.Bertje schreef:Ach, wat is het alternatief? Dat er niemand komt en dat is zo mogelijk nog erger.
Het zou overigens wel een overduidelijke fuck you van Van Geel en Perez betekenen richting Ten Cate. Dat zullen anderen dan wel weer kunnen waarderen. En ik stiekem ook wel. En als supporter hebben de liefdesverklaringen van Perez aan Ajax me toch wel gestreeld.
Hou nou eens op met dit soort onzin. Als Perez door de mand valt bij PSV, dan komen Aisatti en Affelay dit seizoen niet eens in de buurt van die mand.joey schreef: Bij PSV is hij opnieuw door de mand gevallen.