VVV Venlo - Ajax 30-12-2007
-
- AT Toto winner 10/11
Ik bedoel met het hautaine met name de manier van omgaan met meningen van een ander.
Zoals joey al terecht opmerkt reageer jij wel op opmerkingen van anderen, probeer je die te weerleggen met argumenten en ga je ook serieus in op de argumenten van anderen. Niets mis mee dus.
Maargoed, de wedstrijd, wat een drama. De komende twee weken worden de weken van leven of dod voor Van Geel. Als hij nú niet met een goede oplossing komt mag hij - en ik was een groot fan en had álle vertrouwen in hem - wieberen. Dit is zijn laatste kans.
Zoals joey al terecht opmerkt reageer jij wel op opmerkingen van anderen, probeer je die te weerleggen met argumenten en ga je ook serieus in op de argumenten van anderen. Niets mis mee dus.
Maargoed, de wedstrijd, wat een drama. De komende twee weken worden de weken van leven of dod voor Van Geel. Als hij nú niet met een goede oplossing komt mag hij - en ik was een groot fan en had álle vertrouwen in hem - wieberen. Dit is zijn laatste kans.
Het is zo ongelooflijk dat ik het nog even heb nagelopen, Voetske. Wat een dramatisch seizoen.Voetske schreef:Je hebt gelijk
Afijn, maar 3 pnt. achter op de bovenste, hoe is het mogelijk ..
Okiday. Boy is my face red.Scherrer schreef:Ik bedoel met het hautaine met name de manier van omgaan met meningen van een ander. Degene die zich het beste versterkt in januari wordt kampioen.

- 666
- Site Admin
- Contacteer:
Helemaal terug naar 1990? Azijnzeiker!
Het Ajax van Ronald Koeman werd in 2002 nog glorieus kampioen van de armoede met maar liefst 73 punten. Das twee punten minder dan de oogst van vorig jaar!
Het Ajax van Ronald Koeman werd in 2002 nog glorieus kampioen van de armoede met maar liefst 73 punten. Das twee punten minder dan de oogst van vorig jaar!
Maxwell schreef:* Ajax was in 1990 ook kampioen van de armoede
Sign your name on
the dotted line:
.............................
the dotted line:
.............................
-
- AT Toto winner 10/11
Ik heb toevallig de afgelopen dagen wat rekenwerk over Ajax in December gedaan gedurende de afgelopen 10 seizoenen. Best wel duidelijke conclusie uit te trekken. Ik zal het vanavond op het forum gooien, moet nog even de details uitwerken.Daniel_vT schreef:Tjah, dat geeft verder geen garantie voor de toekomst. Ik denk dat we voortaan maar de decembermaand puntverlies moeten gaan incalculeren.. Dus met 8 punten als koploper december in gaan zodat we ons iets kunnen permiteren, want telkens gaat het fout als de vorst de hoek om komt kijken.![]()
Dit is wel de slechtste decembermaand in pak 'm beet 7 jaar?!Scherrer schreef:Ik heb toevallig de afgelopen dagen wat rekenwerk over Ajax in December gedaan gedurende de afgelopen 10 seizoenen. Best wel duidelijke conclusie uit te trekken. Ik zal het vanavond op het forum gooien, moet nog even de details uitwerken.Daniel_vT schreef:Tjah, dat geeft verder geen garantie voor de toekomst. Ik denk dat we voortaan maar de decembermaand puntverlies moeten gaan incalculeren.. Dus met 8 punten als koploper december in gaan zodat we ons iets kunnen permiteren, want telkens gaat het fout als de vorst de hoek om komt kijken.![]()
- Cluijffert
Suarez is the least of our problems.LucaS schreef:Dit is toch echt het bewijs dat bij sommigen prutser Suarez geen kwaad kan doenBertje schreef:Voorbij de tweede paal zelfs. Heel raar.Thomas schreef:De pass was niet ideaal, maar ik vraag me ook af waarom Huntelaar zich zo ver bij de tweede paal opstelde.
Met een defense van een roemeens miskoop, een eeuwig talent, een jeugdspeler en nog een wisselvallig talent (en dan zijn onze talenten al jaren lang niet goed als iedereen denkt), met op de bank nog slechter... moet je per game zeker 2 tegen doelpunten rekenen.
Zeker al bijna ieder wedstrijd je midfield overlopen wordt.
Wake up, we onderpresteren al zo'n tien jaar omdat we een misplaats vetrouwen hebben in een middelmaat van jeugdopleiding, een systeem opdringen dat we helemaal niet spelen kunnen en dit recipe for disastre aanvullen met zeer slechte aankopen.
En dan maar wijzen naar een van de weinige die op basis van individual class nog wat kan.
Face it, met de selectie die we heb, moet je een compacte 5-3-2 spelen, de boel dichthouden en bal naarvoor en hopen op individual classe van de aanval.
- Fenerbahce
ik heb de wedstrijd niet gezien vanmiddag ...Thomas schreef:Bedankt voor de foto, Voetske. Hier blijkt echter juist uit dat Bert en ik gelijk hebben. Huntelaar staat voorbij de tweede paal, terwijl hij volgens mij veel beter ter hoogte van de strafschopstip had kunnen staan.Voetske schreef:
Okijkeens, KJH achter de bal, beetje goede pass en ........ sta je lekker vroeg op 0 - 1 ....
Dat de bal van Suarez niet optimaal was stond al vast. Ik wilde alleen even aanstippen dat Huntelaar raar positie koos.

Maar deze situatie ... Simpele pass op KJH en doelpunt !!!!
Gezeik over verkeerd staan van KJH, zucht ....

Before you judge someone, walk for three months in his shoes.
Zucht.Hij hoeft de bal maar een zetje richting KjH te geven.wat wil je nog meer ?.KjH maakt het Suarez juist wel gemakkelijk.Als je goed kijkt zie je dat die man achter Suarez staat, dat is een aankomende speler van VVV.Gewoon EERDER die bal beetje schuin naar voren breed leggen, maar misschien was dat iets teveel gevragen ..Bertje schreef:Als je ziet dat Suárez nog een man voor zich heeft moet je het als spits je medespeler zo makkelijk mogelijk maken. Dat doet Huntelaar niet.
Een beetje opportunistischer graag.
Laatst gewijzigd door 999 op zo dec 30, 2007 6:46 pm, 2 keer totaal gewijzigd.
Blij met de punten ...
Hou nou toch op, Suarez moet die bal redelijk hard schuin naar voren spelen, dan kan die verdediger er nooit bij. En natuurlijk moet Huntelaar niet naar Suarez toe lopen, juist dan moet die bal precies goed zijn en maakt hij het SUarez moeilijkerBertje schreef:Als je ziet dat Suárez nog een man voor zich heeft moet je het als spits je medespeler zo makkelijk mogelijk maken. Dat doet Huntelaar niet.
Beetje schuin pass naar voren Bertje, 1 meter kan zelfs nog.DruiloorBertje schreef:Hij loopt een paar centimeter achter Suárez, ja, maar dat is genoeg om de pass opzij eruit te kunnen halen. Gewoon een geval waar verdediging (keeper en verdediger) Huntelaar op slimheid aftroeven.

Laatst gewijzigd door 999 op zo dec 30, 2007 6:49 pm, 2 keer totaal gewijzigd.
Blij met de punten ...
De keeper wel.LucaS schreef:Hou nou toch op, Suarez moet die bal redelijk hard schuin naar voren spelen, dan kan die verdediger er nooit bij.Bertje schreef:Als je ziet dat Suárez nog een man voor zich heeft moet je het als spits je medespeler zo makkelijk mogelijk maken. Dat doet Huntelaar niet.
Nee, het contra bewegen moet je eerder in het aanvalsproces doen. Dat deed Huntelaar ook gewoon goed. Op dit moment gaat het erom iemand vrij voor het doel te krijgen. Je bent met twee man en één man wordt afgeblokt, dus moet Huntelaar zich optimaal voor het doel opstellen. Dat doet hij niet.En natuurlijk moet Huntelaar niet naar Suarez toe lopen, juist dan moet die bal precies goed zijn en maakt hij het SUarez moeilijker
Bertje schreef:Jouw woorden, niet de mijne.LucaS schreef:![]()
Nu is het verprutsen van deze kans al helemaal de schuld van Huntelaar
Bertje schreef:Hij loopt een paar centimeter achter Suárez, ja, maar dat is genoeg om de pass opzij eruit te kunnen halen. Gewoon een geval waar verdediging (keeper en verdediger) Huntelaar op slimheid aftroeven.
Nee hoor, jouw woorden
Suarez raakt de bal ook nog eens verkeerd ... en kijkt niet waar KJh Staat...Bertje schreef:De keeper wel.LucaS schreef:Hou nou toch op, Suarez moet die bal redelijk hard schuin naar voren spelen, dan kan die verdediger er nooit bij.Bertje schreef:Als je ziet dat Suárez nog een man voor zich heeft moet je het als spits je medespeler zo makkelijk mogelijk maken. Dat doet Huntelaar niet.
Nee, het contra bewegen moet je eerder in het aanvalsproces doen. Dat deed Huntelaar ook gewoon goed. Op dit moment gaat het erom iemand vrij voor het doel te krijgen. Je bent met twee man en één man wordt afgeblokt, dus moet Huntelaar zich optimaal voor het doel opstellen. Dat doet hij niet.En natuurlijk moet Huntelaar niet naar Suarez toe lopen, juist dan moet die bal precies goed zijn en maakt hij het SUarez moeilijker
Blij met de punten ...