VVV Venlo - Ajax 30-12-2007
Man .. Huntelaar stond helemaal niet voorbij het doel ...Bertje schreef:Het idee van je in de buurt van de tweede paal opstellen is dat je voor het doel komt te staan, maar de keeper niet voor je hebt. Huntelaar stond echter voorbij het doel. Dan doe je als spits iets verkeerd.Voetske schreef:Tja, dan blijft er dus ruimte over voor de opkomnde mensen in het centrum.Maar Suarez had hem gewoon wat harder en eerder moeten inspelen ...Bertje schreef: Voorbij de tweede paal zelfs. Heel raar.
Overigens ontken ik niet dat de pass van Suárez niet optimaal was, maar wat Huntelaar deed was gewoon raar.
Blij met de punten ...
Man .. Huntelaar stond helemaal niet voorbij het doel ...Bertje schreef:Het idee van je in de buurt van de tweede paal opstellen is dat je voor het doel komt te staan, maar de keeper niet voor je hebt. Huntelaar stond echter voorbij het doel. Dan doe je als spits iets verkeerd.Voetske schreef:Tja, dan blijft er dus ruimte over voor de opkomnde mensen in het centrum.Maar Suarez had hem gewoon wat harder en eerder moeten inspelen ...Bertje schreef: Voorbij de tweede paal zelfs. Heel raar.
Overigens ontken ik niet dat de pass van Suárez niet optimaal was, maar wat Huntelaar deed was gewoon raar.
Blij met de punten ...
Ja tuurlijk, dan is het einde helemaal zoek..goodfella schreef:Hopelijk worden de spelers straks opgewacht bij de Arena? Het wordt wel eens tijd om ze in fysieke taal aan te spreken op hun wangedrag.
Laatst gewijzigd door Daniel op zo dec 30, 2007 3:04 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Niemand, maar dan ook helemaal niemand verdient op dit moment het predikaat "Ajacied".
Het slaat nergens meer op. We moeten scoren uit counters en we houden geen bal meer langer dan 10 seconden in de ploeg...
ECht... dit gaat boven mijn pet... Excelsior was al erg, maar we werden vandaag godverdomme overklast!!!
Het slaat nergens meer op. We moeten scoren uit counters en we houden geen bal meer langer dan 10 seconden in de ploeg...
ECht... dit gaat boven mijn pet... Excelsior was al erg, maar we werden vandaag godverdomme overklast!!!
Zeker net nog even teruggekeken?Voetske schreef:Man .. Huntelaar stond helemaal niet voorbij het doel ...Bertje schreef:Het idee van je in de buurt van de tweede paal opstellen is dat je voor het doel komt te staan, maar de keeper niet voor je hebt. Huntelaar stond echter voorbij het doel. Dan doe je als spits iets verkeerd.Voetske schreef: Tja, dan blijft er dus ruimte over voor de opkomnde mensen in het centrum.Maar Suarez had hem gewoon wat harder en eerder moeten inspelen ...

Ja hoor Einstein, het is duidelijk dat geweld de wereld altijd heel veel goeds heeft gebracht.goodfella schreef:Is helemaal niks mis mee. Het is nu gewoon tijd om ze iets duidelijk te maken.Raymond schreef:Gaan ze vast beter van spelen, ja.goodfella schreef:Hopelijk worden de spelers straks opgewacht bij de Arena? Het wordt wel eens tijd om ze in fysieke taal aan te spreken op hun wangedrag.
Ik begrijp je teleurstelling maar denk eens wat beter na.
Het is merkwaardig - eufemistisch gezegd - dat de spitsen van VVV slimmer vrijlopen, vaker achter hun man vandaan komen en voor meer dreiging zorgen dan die van Ajax. Communicatie klopt van geen kanten en dat geldt overigens voor alle linies. Zoveel passes als er misgaan over kleine afstand. Op welk positiespel hebben al die trainers de afgelopen zo hard getraind?Thomas schreef:Huntelaar krijgt mede de schuld omdat hij ook een fout maakte.LucaS schreef:Dat kan zijn thomas. Ik vind het lachwekkend dat als Suarez de pass verneukt, Huntelaar mede de schuld krijgt
Trainers kunnen zoveel zeggen, spelers moeten het doen. In beweging blijven, kijken wat medespelers doen, concentratie opbrengen, niet je eigen wedstrijd spelen, etc.Maxwell schreef:Het is merkwaardig - eufemistisch gezegd - dat de spitsen van VVV slimmer vrijlopen, vaker achter hun man vandaan komen en voor meer dreiging zorgen dan die van Ajax. Communicatie klopt van geen kanten en dat geldt overigens voor alle linies. Zoveel passes als er misgaan over kleine afstand. Op welk positiespel hebben al die trainers de afgelopen zo hard getraind?
Het stinkt aan alle kanten!
- SylvievdVaart
- Ajaciedjuh