SC Heerenveen 2007 - 2008
Dat stond wel in de media een tijdje geleden, maar werd later ontkend door Verbeek zelf. Nu moet hij dus weg van Heerenveen. Hij heeft het sowieso qua resultaat wel goed gedaan de laatste jaren en ondertussen begint Heerenveen ook nog lekker te voetballen. Ik denk dat Verbeek bij een hoop clubs terecht kan.Jinne schreef:Ik dacht dat ie al een paar geleden zelf had besloten om na dit seizoen iets anders te doen.
Volgens De Telegraaf is E. Koe wel degelijk kandidaat.Jöhnk schreef:Maar ik begreep dat Riemer een topcoach wilde. Dan kun je niet komen aankakken met Erwin Koeman of Jan de Jongen.
Het stinkt aan alle kanten!
-
-
- AT Toto winner 15/16
Erwin Koeman voor Verbeek? Hebben ze daar te diep in het glaasje gekeken of zo? Verbeek heeft het uitstekend gedaan bij Heerenveen. Er vertrekken daar regelmatig spelers naar grotere clubs maar ondertussen staat het elftal als een huis. Bovendien vind ik hem ook nog eens een prettige persoonlijkheid. Daar gaan ze spijt van krijgen.....
Nil volentibus arduum
Aldus Jöhnk voordat Alves terugkeerde en Heerenveen de twee wedstrijden met hem in de basis meteen verloor tegen concurrenten.Thomas schreef:Voor de titel? Nee, daar geloof ik niet in. Onze subtoppers blijven te wisselvallig.Jöhnk schreef:Wat vinden we van Heerenveen? Dark Horse?
Het is wel opvallend dat er een paar maanden geleden nog werd geroepen dat Heerenveen niets is zonder Alves. Onzin dus. Zoals ik laatst al zei, Sibon draait een minstens even goed seizoen als Alves.

Dat Verbeek het goed gedaan heeft, kunnen we niet om heen natuurlijk. Waar ik meer moeite me eheb is of hij een tactiek uitzoekt... Heerenveen lijkt onder zijn bewind nl. zonder enige tactiek te spelen. Het is meer een spelletje van 'zoek 't lekker uit' ipv een duidelijke speelwijze.Bertje schreef:Ik vind Verbeek een flapdrol eerste klas, maar hij is natuurlijk wel een goede trainer. Hij weet in ieder geval waar hij mee bezig is en zoekt een tactiek die aansluit op zijn spelers,
P.s. hier heb ik het dus niet over de formatie.
Labor omnia vincit
- SylvievdVaart
- SylvievdVaart