VVV Venlo - Ajax 30-12-2007
Wie moet je dan brengen? De enige centrumspits die we achter de hand hebben is Urzaiz. En dit is nou niet echt een wedstrijd voor hem. Voor zover die wedstrijden uberhaupt bestaan.....
Laatst gewijzigd door Marillion op zo dec 30, 2007 1:46 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Nil volentibus arduum
Ik maak me er wel druk om.Wat is dit nu voor een elftal ?, collectief ?.Peter schreef:En toch maak je je er druk om. Niet doen, Peter! Je weet dat het namelijk ging gebeuren!
Fucking VVV, man man waar hebben we het over ...
Laatst gewijzigd door 999 op zo dec 30, 2007 1:49 pm, 2 keer totaal gewijzigd.
Blij met de punten ...
Jesse schreef:Mijn God, was ik maar op vakantie gebleven.

Was ik maar in Indonesië gebleven! Niets dan baggervoetbal sindsdien.

Lekker, Luque erin.
Onze dienende spelers zijn van zeer matig niveau. Wel een verschilletje of je Danny Blind hebt of Heitinga, Frank de Boer of Urby, Ronald de Boer of Maduro. Juist op dat punt hebben ze verschrikkelijk ingeleverd.
Laatst gewijzigd door joey op zo dec 30, 2007 1:54 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Het stinkt aan alle kanten!
-
- AT Toto winner 10/11
Ik denk dat Van Geel er zijn hand straks niet voor omdraait om opzichtig in de media te melden dat Ajax er maarliefst twee verdedigers bij krijgt in de winter, namelijk én Vermaelen én Van de Wiel.Peter schreef:Daarom twijfelt Ajax intern ook aan de huidige selectie. Wie weet komt er wel één verdediger bij in de winterstop. Maar dan moeten we wel boffen!Maxwell schreef:Zoals Tele2 net even pijnlijk laat zien: Ajax houdt dit seizoen maar drie keer de nul...
Twee geweldenaren. Een Belgische topper en de nieuwe Stam.Scherrer schreef:Ik denk dat Van Geel er zijn hand straks niet voor omdraait om opzichtig in de media te melden dat Ajax er maarliefst twee verdedigers bij krijgt in de winter, namelijk én Vermaelen én Van de Wiel.

Het stinkt aan alle kanten!