Wie moet Henk ten Cate opvolgen?
Moderator: mods
- Cluijffert
- mattie
- AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
het zou mij niet verbazen als Co een herkansing krijgt, want waarom zou MvG de geld knip dichthouden. v. Geel weet dat Co de nodige investeringen wenst te doen waarmee ze allebei hun lot in elkaars handen leggen.joey schreef:Als MVG Adriaanse haalt, valt hij wat mij betreft door de mand.One trick poney.
Maar ik geloof nooit dat hij het durft. Hij hangt zijn nek in de strop en met elke verbale uitspatting van Adriaanse wordt de strop een stukje verder aangetrokken.
Weer op zoek naar een Interim coach..
-
Ik denk dat een heleboel coaches het beter zouden doen dan de trainer van RKC. Ten Cate bijvoorbeeld haalde een aanzienlijk hoger moyenne.Ajax Rules schreef:Ik denk dat Van Gaal veel meer zou doen met dit materiaal.
Niets ten nadele van Koster hoor, maar je laat zo'n man toch niet het seizoen afmaken???
Inderdaad, ook al weet hij Ajax nog kampioen te maken denk ik niet dat je met hem verder moet als hoofdcoach. Hij heeft zelf ook aangegeven er eigenlijk alleen maar op te rekenen dat hij volgend jaar s'maandags zijn wedstrijden afwerkt op de bank bij het tweede.. Als Ajax dan een top trainer weet binnen te slepen heb je toch wel mooi gedaan. Je hebt een trainer bij het tweede met ervaring en notabene nog verse ervaring bij het eerste plus in dat geval kampioen met dat eerste (waarbij zijn aanzien zal stijgen) en hij kent de meeste jongens van beiden teams dan al. Ik denk dat de comminucatie tussen het tweede en eerste er dan alleen maar beter op wordt.Jöhnk schreef:Ik denk dat een heleboel coaches het beter zouden doen dan de trainer van RKC. Ten Cate bijvoorbeeld haalde een aanzienlijk hoger moyenne.Ajax Rules schreef:Ik denk dat Van Gaal veel meer zou doen met dit materiaal.
Niets ten nadele van Koster hoor, maar je laat zo'n man toch niet het seizoen afmaken???
- Cluijffert
kijk hoe veel trainers we versleten al hebben in de afgelopen 10 jaar en hoe weinig goed voetbal we hebben gezien.Ajax Rules schreef:Oneens met de stelling dat niemand hier wat van zou maken...
Ik denk dat Van Gaal veel meer zou doen met dit materiaal.
dat koeman de beste was zeg toch genoeg?
we hebben een structural probleem, dat is niet op te lossen met andere trainers.
-