Genoeg tijd om de scouting te reorganiseren en spelers in kaart te brengen. Geen excuses!

Er bekruipt mij met al die geruchten de laatste weken een beetje een 'het zal toch niet' gevoel.Jöhnk schreef:Je kunt het wel eisen, maar het feit dat die spelers nog STEEDS niet binnen zijn zegt al genoeg toch?
En waarom zou je VdV niet duidelijk mogen maken dat je 'm graag weer bij Ajax terug wil zien? Wat mij betreft vragen ze elke zomer aan hem of ie een terugkeer ziet zitten. Met waardering is niks mis.joey schreef:Van der Vaart? Laat me niet lachen, zeg! Iedereen kan bedenken dat die jongen, die zowat de vedette van de Bundesliga is, niet terug wil naar Ajax in dit stadium van zijn carrière. Krijgt zelfs onze huismakelaar Lerby van zijn leven niet voor elkaar. Toen MVG zei dat ze nog bij VDV hadden geïnformeerd of hij belangstelling had voor een overgang naar Ajax, kreeg ik last van plaatsvervangende schaamte. Over Modric heb ik het dan niet eens.
Dat is wel erg kort dag, gaan ze volgende week al niet op trainingskamp naar Dubai? Als MvG in 7 maanden (dus seizoen tot de winterstop + afgelopen zomer meegerekend) al geen versterkingen weet te halen lukt hem dat ook niet binnen 3 dagen..Jinne schreef:Idd. Weliswaar kunnen de spelers alleen in maand januari overkomen, het gebabbel kon makkelijk daarvoor al plaatsgevonden hebben. En eerlijk gezegd wil ik de (mogelijk) nieuwe spelers ook gelijk mee naar Dubai hebben, anders heeft het ook weer zo weinig zin. Zeker met het programma van januari en begin februari.
http://www.index.hr/sport/clanak/modric ... 69423.aspxModrić ostaje u Dinamu!
LUKA MODRIĆ do kraja sezone će ostati u Dinamu, objavljeno je na press konferenciji koja je u tijeku u Maksimiru.
Nakon nekoliko mjeseci nagađanja i proricanja budućnosti Dinamovog kapetana, koja su kulminirala prošlih nekoliko dana zbog vijesti da braća Mamić u Engleskoj pregovaraju s klubovima koji su najjače "zagrizli", a praktički se svakih sat vremena, kako u hrvatskim, tako i u otočkim medijima objavljivala nova "ekskluziva" o novom Modrićevom klubu, danas je objavljeno da Luka - ostaje!
Uskoro opširnije