Dat is natuurlijk al gauw, want we hebben überhaupt geen creatieve middenvelder. Ik hoop niet dat Ajax het weer zoekt in spelers die bij grote clubs op de bank zijn terecht gekomen en dus al een hele tijd niet hebben gespeeld. Ajax moet op zoek naar grote talenten en daar durven te investeren. Daarnaast continue op zoek blijven naar 'oude' Ajax spelers, die hun carrière willen beëindigen bij Ajax (spelers als Davids).Marillion schreef:Ik vind de conclusies nog wat voorbarig. De transferpolitiek van Ajax heeft mij ook wantrouwig gemaakt maar ik heb toch wel hoop dat er wat fatsoenlijks bij gaat komen. Ze zullen toch zelf ook wel begrijpen dat dat gewoon nodig is?
Het enige waar ik bang voor ben is dat ze weer verkeerde doelen stellen en niet snel genoeg schakelen. Voor de positie van aanvallende middenvelder zijn Modric en Aissati onhaalbaar gebleken. Dat betekent dus dat je aan optie nummer drie moet gaan werken. Die is er toch wel?
Met de uitspraak dat we niet moeten halen om te halen ben ik het helemaal eens. Een speler moet wel een toegevoegde waarde zijn. Maar er is op de markt toch wel een verbetering te vinden ten opzichte van het huidige materiaal?
Onbetrouwbaar transfernieuws 2007/2008
- Ajaciedjuh
Juist, daar kun je je niet achter blijven verschuilen. Modric, jaaaa hoor. 'Goh, Modric wil niet, dan halen we maar niemand´. Wat is dat voor flauwekul?Marillion schreef:Met de uitspraak dat we niet moeten halen om te halen ben ik het helemaal eens. Een speler moet wel een toegevoegde waarde zijn. Maar er is op de markt toch wel een verbetering te vinden ten opzichte van het huidige materiaal?
Ga eens aan het werk, kom uit je luie stoel. Luque? Zeker aangeboden, dvd´tje kijken, klaar. Waarom zou je dan wedstrijden en toernooien in Zuid-Amerika aflopen? Zo vermoeiend allemaal en bovendien, die Indianen daar spreken geen Nederlands. Nee, we nemen Rommedahl, die kent Nederland tenminste, en Van der Wiel kan best Jaap Stam én Grygera vervangen, waarom niet?
Ik word hier zo moe van..

Het stinkt aan alle kanten!
-
Als ze nu nog niet weten wie ze willen en of hij wel of niet haalbaar is, dan hebben we geen TD meer nodig.Marillion schreef:Ik vind de conclusies nog wat voorbarig. De transferpolitiek van Ajax heeft mij ook wantrouwig gemaakt maar ik heb toch wel hoop dat er wat fatsoenlijks bij gaat komen. Ze zullen toch zelf ook wel begrijpen dat dat gewoon nodig is?
Het enige waar ik bang voor ben is dat ze weer verkeerde doelen stellen en niet snel genoeg schakelen. Voor de positie van aanvallende middenvelder zijn Modric en Aissati onhaalbaar gebleken. Dat betekent dus dat je aan optie nummer drie moet gaan werken. Die is er toch wel?
Met de uitspraak dat we niet moeten halen om te halen ben ik het helemaal eens. Een speler moet wel een toegevoegde waarde zijn. Maar er is op de markt toch wel een verbetering te vinden ten opzichte van het huidige materiaal?
joey schreef:Juist, daar kun je je niet achter blijven verschuilen. Modric, jaaaa hoor. 'Goh, Modric wil niet, dan halen we maar niemand´. Wat is dat voor flauwekul?Marillion schreef:Met de uitspraak dat we niet moeten halen om te halen ben ik het helemaal eens. Een speler moet wel een toegevoegde waarde zijn. Maar er is op de markt toch wel een verbetering te vinden ten opzichte van het huidige materiaal?
Ga eens aan het werk, kom uit je luie stoel. Luque? Zeker aangeboden, dvd´tje kijken, klaar. Waarom zou je dan wedstrijden en toernooien in Zuid-Amerika aflopen? Zo vermoeiend allemaal en bovendien, die Indianen daar spreken geen Nederlands. Nee, we nemen Rommedahl, die kent Nederland tenminste, en Van der Wiel kan best Jaap Stam én Grygera vervangen, waarom niet?
Ik word hier zo moe van..
Ik ook als we weer met lege handen staan op de laatste speeldag

- Daily Blind
- Daily Blind
Die mes gaat mischien wel iets ver, maar ik kan begrijpen dat mensen hun geduld verliezen.. Het save money beleid is nu wel weer een mooi geweest!goodfella schreef:Nou Thomas, stuur MvG nog eens mail dat er echt versterkingen moeten komen.
Nee, maar zonder gekheid. Je zou die man toch een mes op de keel zetten en mededelen dat er 3 nieuwe spelers bij moeten komen? Ik zou iig geen enkel probleem met die methode hebben.
Nu investeren anders kost het AJAX op langer termijn alleen maar meer poen om een vele stappen te moeten zetten naar de nationale top en dan nog neit eens te spreken van internationale top.
Een schip met een lekkage laat je niet zinken, maar lap je op en boen je tot het weer glimpt. MVG is meer van laten we eerst sparen voor een duikboot om te kijken wat de restanten zijn en dan maar eens puzzelen hoe we het weer aan het varen krijgen.. 23 man op een vlot werkt helaas niet!
Aye. Daar zat ik ook aan te denken. De ons beloofde aankopen, worden die gefiatteerd door de nieuwe trainer?Peter schreef: Belachelijk gewoon, maar wie weet wacht men op de aanstelling van de nieuwe trainer.
Stel dat MVB trainer wordt: hij ziet middenvelders vooral als spelers die de aanval en de defensie ondersteunen. Dan heeft het dus weinig zin om nu, een half jaar voordat ie als trainer zou beginnen, een type als Riquelme (ik noem maar een naam) te halen.
In MVG-mode:Beloki schreef:Ik kan me niet voorstellen dat MvG denkt dat we met deze selctie kampioen kunnen worden. Heeft hij de afgelopen 5 wedstrijden niet gezien?
geen CL, geld groeit ons niet op de rug. Er is nog onduidelijkheid v.w.b. de nieuwe trainer en zijn wensen. Hopen dat iedereen fit wordt en blijft en dan hebben we een selectie waarmee we kampioen kunnen worden. Spelers die we wilden halen, blijken niet haalbaar of beschikbaar. We gaan niet voor kwantiteit maar voor kwaliteit ( zoals bij Luque, Urzaiz en Colin

Bereid je maar op zoiets voor, daar zal het wel op uitdraaien.
Maar als hij binnen vijf maanden niet de benodigde versterkingen kan halen, in hoeveel tijd kan hij het dan wel? 

Nu moet je niet overdrijven. VDV is ook gevraagd.joey schreef:Juist, daar kun je je niet achter blijven verschuilen. Modric, jaaaa hoor. 'Goh, Modric wil niet, dan halen we maar niemand´. Wat is dat voor flauwekul?

- Jinne
- Site Admin
Modric zeer waarschijnlijk naar Manchester City voor 20 miljoen Engelse ponden.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!
- Jinne
- Site Admin
Het is wel de enige ploeg in Engeland op dit moment die in staat is de top 4 in de war te gooien. Geld is bovendien geen probleem voor de Thaise geldschieter.Marillion schreef:Pfff....dan gaat het dus echt puur om de centen. Die jongen kan zo lekker ballen. Dan ga je toch niet naar City?
-
- AT Toto winner 15/16
Als het maar niet als smoesje gaat fungeren, door onkunde geen goede spelers kunnen halen en dan het er maar op gooien van we halen niet om het halen.. Ze hebben geld, zeeen met tijd gehad.. gewoon geen kutsmoesjes meer.Marillion schreef: Met de uitspraak dat we niet moeten halen om te halen ben ik het helemaal eens.
- Jinne
- Site Admin
Idd. Weliswaar kunnen de spelers alleen in maand januari overkomen, het gebabbel kon makkelijk daarvoor al plaatsgevonden hebben. En eerlijk gezegd wil ik de (mogelijk) nieuwe spelers ook gelijk mee naar Dubai hebben, anders heeft het ook weer zo weinig zin. Zeker met het programma van januari en begin februari.
We worden altijd voorgelogen door de man die zelf zegt nooit te liegen (dat is zijn grootste leugen trouwens). Weten we nog wat Van geel zei in de zomer? Enkele teksten: "we hebben een uitstekend schaduwelftal," "we weten precies wat we willen," "Ajax wordt zeker niet zwakker, wacht maar af." Dat soort onzin. Uiteindelijk kregen we een overbodige paniekaankoop in de vorm van Luque. De topverdiener op de bank........
-
- AT Toto winner 10/11
De uitspraak 'niet halen om het halen' is voor de komende transfer-periode voor mij onacceptabel. Die uitspraak kan namelijk alleen wanneer je óf te weinig tijd hebt gehad om spelers goed te beoordelen/scouten óf je te weinig geld hebt om echte versterkingen te halen. Beide zaken zijn absoluut niet het geval, MvG heeft een half jaar de tijd gehad en heeft zeker 15 miljoen beschikbaar.
Er is géén excuus, er moeten nu versterkingen komen.
Volledig mee eens. Van Geel zit er nu anderhalf jaar, hij moet de mogelijkheden in kaart hebben gebracht. En het geld is er ook. Ik wil, néé, ik éis een goede verdediger en een creatieve middenvelder. Twee spelers die er meteen staan en Ajax sterker maken. Deze winterstop nog. Wij supporters hebben er recht op.Scherrer schreef:De uitspraak 'niet halen om het halen' is voor de komende transfer-periode voor mij onacceptabel. Die uitspraak kan namelijk alleen wanneer je óf te weinig tijd hebt gehad om spelers goed te beoordelen/scouten óf je te weinig geld hebt om echte versterkingen te halen. Beide zaken zijn absoluut niet het geval, MvG heeft een half jaar de tijd gehad en heeft zeker 15 miljoen beschikbaar.
Het stinkt aan alle kanten!
Gazzetta: Juventus wil Huntelaar in de zomer
Volgens Gazzetta dello Sport wil Juventus in de zomer de Nederlandse toer op. Om het gat met Inter te verkleinen zouden de Italianen de peilen nu hebben gericht om zowel Rafael van der Vaart als Klaas Jan Huntelaar binnen te halen. Volgens Gazzetta zou de Italiaanse club in de zomer al een voorcontract hebben gesloten met de zaakwaarnemer van Huntelaar, Oosterveer. Huntelaar zou volgens de krant tussen de 15 en 18 miljoen euro moeten kosten.
Blij met de punten ...
-
- AT Toto winner 10/11
Al tweeënhalf jaar zelfs...joey schreef:Volledig mee eens. Van Geel zit er nu anderhalf jaar, hij moet de mogelijkheden in kaart hebben gebracht. En het geld is er ook. Ik wil, néé, ik éis een goede verdediger en een creatieve middenvelder. Twee spelers die er meteen staan en Ajax sterker maken. Deze winterstop nog. Wij supporters hebben er recht op.Scherrer schreef:De uitspraak 'niet halen om het halen' is voor de komende transfer-periode voor mij onacceptabel. Die uitspraak kan namelijk alleen wanneer je óf te weinig tijd hebt gehad om spelers goed te beoordelen/scouten óf je te weinig geld hebt om echte versterkingen te halen. Beide zaken zijn absoluut niet het geval, MvG heeft een half jaar de tijd gehad en heeft zeker 15 miljoen beschikbaar.
Maargoed, ik ben heel bang dat er geen enkele serieuze versterking bij gaat komen. Ik ben heel erg bang dat er precies zo'n verhaaltje door MvG zal gaan worden afgestoken als wimpey hieronder mooi heeft weergegeven. Het ligt zó voor de hand dat het zoiets gaat worden.