Wie moet Henk ten Cate opvolgen?
Moderator: mods
-
- AT Toto winner 15/16
Jöhnk postte dit in de Heerenveen topic, zou Verbeek een goeie optie zijn om volgend jaar als assistent te fungeren in de nieuwe technische staf? Bijvoorbeeld een type Rijkaard/ van Basten als coach en hij daaronder als veldtrainer.Jöhnk schreef:Klopt, Verbeek is een gewoon heel behoorlijke coach. De prestaties zijn goed en veel spelers worden aanzienlijk beter onder zijn hoede.
Ik zou niet weten waarom Verbeek onder Van Basten zou gaan werken. Verbeek heeft als trainer meer laten zien dan San Marco.
Mocht Van Basten het worden ben ik er overigens wel een voorstander van om er inderdaad iemand naast te zetten. En dan bedoel ik niet zijn klaverjas ploegje maar iemand met verstand van zaken.
Mocht Van Basten het worden ben ik er overigens wel een voorstander van om er inderdaad iemand naast te zetten. En dan bedoel ik niet zijn klaverjas ploegje maar iemand met verstand van zaken.
Nil volentibus arduum
Ben ik geen voorstander van. Verbeek is zeker geen slechte coach, maar hij is niet bepaald een Ajax-coach. Met Verbeek zul je lang op combinatievoetbal kunnen wachten. Zelfde geldt voor iemand als Jans. Die zijn meer van het 'lange halen gauw thuis'-voetbal.sudesh schreef:Jöhnk postte dit in de Heerenveen topic, zou Verbeek een goeie optie zijn om volgend jaar als assistent te fungeren in de nieuwe technische staf? Bijvoorbeeld een type Rijkaard/ van Basten als coach en hij daaronder als veldtrainer.Jöhnk schreef:Klopt, Verbeek is een gewoon heel behoorlijke coach. De prestaties zijn goed en veel spelers worden aanzienlijk beter onder zijn hoede.
Hij wilde niet naar Eindhoven omdat hij net had getekend voor een dubbelfunctie. Omdat hij ook verantwoordelijk is voor de lange termijn wilde hij de overstap dus niet maken tijdens het seizoen. Maar onlangs hoorde ik hem vertellen dat hij wellicht wel had willen gaan als het voor het nieuwe seizoen zou zijn. Dus wat die lange termijn dan nog waard is...
Nil volentibus arduum
- Daily Blind
- Daily Blind
Wat mij betreft geven ze Rutten die dubbelfunctie. Het technisch directeurschap is toch zo goed als failliet. Van Geel heeft meer ruzie met de trainer gemaakt dan dat hij constructief bezig is geweest.
Laatst gewijzigd door Jöhnk op vr dec 28, 2007 2:06 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Inderdaad een toekomstig topper, jammer dat zo'n talent niet in deZlatan Son of God schreef:Hij is echt een topper.. Helaas speelde hij zich goed vrij waardoor hij de assist op de de 2-2 kon geven..joey schreef:Die Arnautovic viel brutaal in trouwens. Lekker voetballertje. Viel me bij de jeugd ook al op.
jeugd/ tweede van Ajax rondloopt. Zou in de toekomst een geweldige Ajax spits kunnen worden. In het tweede van Twente en de jeugd doet hij het uitstekend, pas 18 jaar. Hij schijnt trouwens wel een apart mannetje te zijn.
Maar dit gaat niet over de nieuwe trainer van Ajax

Rutten zal toch niet naar Ajax komen dat is een echte Psv-er, daarnaast zal hij waarschijnlijk niet op het lijstje van Ajax staan. Daar zullen wel van Basten en Rijkaard op staan. Mijn gevoel zegt, dat van Geel op Rijkaard aan het wachten is. Zijn positie in Barcelona is bepaald niet sterk en een ontslag zou de weg naar Ajax vrijmaken.
Aan de andere kant is Ajax al maanden bezig om een capabele, creatieve en haalbare middenvelder op deze aardbol te vinden, dat je niet weet hoelang het kan duren voor de nieuwe trainer gecontracteerd zou worden.
Het zou van beleid getuigen om in overleg met de nieuwe trainer, de spelers tijdens deze winterstop aan te trekken. Straks zit de nieuwe trainer volgend jaar zomer weer met spelers opgescheept, waarin hij het niet zit zitten.
Laatst gewijzigd door sudesh op vr dec 28, 2007 2:10 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- AT Toto winner 15/16