Onbetrouwbaar transfernieuws 2007/2008
- Cluijffert
Dunno, hij heeft als grote 'nadeel' natuurlijk dat hij nooit in Nederland heeft gevoetbalt, en speciaal bij AZ of Willem2...Thomas schreef:Zou mooi zijn als dit inderdaad uitkomt. Juve wil een goedkoop alternatief voor de langdurig geblesseerde Andrade. Mellberg heeft al flink verdiend in de PL en wil nu wellicht voor wat minder bij Juve spelen. Ivanovic is een jonge speler met ontzettend veel potentie, die wat meer zekerheid wil bij de volgende stap die hij zet. Het zou geweldig zijn als Ajax alsnog achter hem aan gaat en erin slaagt hem aan te trekken.Thomas op 16 november schreef:Ik denk overigens niet dat Juventus 11 miljoen op tafel gaat leggen voor Ivanovic. Ze zoeken nu vooral naar een vervanger voor de geblesseerde Andrade. Het zou me niets verbazen als ze uiteindelijk Mellberg halen of zo.

- Cluijffert
Het nieuws betreft Modrić blijft wisselen, maar dat hij niet naar Ajax komt is zeker. Volgens de laatste geruchten gaat hij naar Engeland. Zijn droomclub is Barca, maar Dinamo president Mamić ziet hem het liefst naar Chelsea verkassen. Hij zou Modrić 'per veiling' gaan verkopen in Londen aan Chelsea, Arsenal of Tottenham. Ook Man City wil nog meedoen. Mamić zal uiteindelijk alles goed vinden, zolang er maar zo'n 25 miljoen euro op tafel komt.Jöhnk schreef:Modric komt niet. Get over it mensen.
- Ajaciedjuh
Koster zojuist in de voorbeschouwing tegen Twente t.a.v. een ervaren verdediger halen: halen om te halen gaan NIET (bedankt Peter) we doen. Belangrijk is dat de geblesseerde spelers terug komen.
Mijn conclusie: in de verdediging gaan we geen versterking halen.
Laatst gewijzigd door Ajaciedjuh op do dec 27, 2007 8:11 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Halen om te halen is inderdaad onzin. Ik ben alleen bang dat er niemand wil of kan komen, en dat er dus niemand gaat komen. En dat we uiteindelijk blij moeten zijn met spelers van (inderdaad) het kaliber Vogel. Zou wel een typische Van Geel aankoop zijn, trouwens. En dat is geen compliment.
Martin, verras ons!
Martin, verras ons!

There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
Duke schreef:Halen om te halen is inderdaad onzin. Ik ben alleen bang dat er niemand wil of kan komen, en dat er dus niemand gaat komen. En dat we uiteindelijk blij moeten zijn met spelers van (inderdaad) het kaliber Vogel. Zou wel een typische Van Geel aankoop zijn, trouwens. En dat is geen compliment.
Martin, verras ons!
Geef ons nou eens echte voetballers en geen prutsers
Alves , Defour en 2 goede Backs
Moet je vooral Alves hebben, te duur voor het feit dat hij niet bij Ajax past. Om Alves moet je een team bouwen, dat zal Van Geel niet zo snel doen en na die 20 miljoen heb je daar niet veel meer voor over. Daarnaast ben ik ook niet zo onder de indruk van Alves, want wat hij vooral doet is scoren en voegt verder niet veel toe. En met Huntelaar hebben we al het scorende type en denk ik dat we na Huntelaar weer eens op zoek moeten naar een voetballende Ajax spits. Bovendien vind ik het ook maar een raar egoistisch mannetje..
En die creatieve middenvelder???Ajaciedjuh schreef:Koster zojuist in de voorbeschouwing tegen Twente t.a.v. een ervaren verdediger halen: halen om te halen gaan NIET (bedankt Peter) we doen. Belangrijk is dat de geblesseerde spelers terug komen.
Mijn conclusie: er komt niemand.
Die aankopen zouden er trouwens al per 1 januari moeten zijn. Is dat nou zo moeilijk. Als je met zoveel tijd en geld niets kunt verzinnen als TD dan faal je gewoon.
Laatst gewijzigd door Jöhnk op do dec 27, 2007 10:56 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- AT Toto winner 10/11
Zeggen dat je 'niet gaat halen om het halen' is een lekkere soundbite die het altijd goed doet bij de fans. Het is echter ook het verhullen van eigen incompetentie, aangezien er al maanden de tijd is geweest om te kijken wie er wél gehaald zou moeten worden.
Ik zou het echt schandalig vinden als Ajax geen nieuwe verdediger en creatieve middenvelder zou halen, maar ik ben er eigenlijk wel van overtuigd dat er niemand zal gaan komen.
Ik zou het echt schandalig vinden als Ajax geen nieuwe verdediger en creatieve middenvelder zou halen, maar ik ben er eigenlijk wel van overtuigd dat er niemand zal gaan komen.
-
PFFFF dit meen je toch niet?? Als het nou niet duidelijk is dat we 3 verdedigers nodig hebben dan weet ik het ook niet meer hoor..... jezus. Als er niks gehaald wordt in de winterstop dan kunnen we ons opmaken voor een uitgaande transfer: Van Geel van Ajax naar ...?Ajaciedjuh schreef:Koster zojuist in de voorbeschouwing tegen Twente t.a.v. een ervaren verdediger halen: halen om te halen gaan NIET (bedankt Peter) we doen. Belangrijk is dat de geblesseerde spelers terug komen.
- Ajaciedjuh
-
- AT Toto winner 15/16
Als we geen kampioen willen worden kopen we toch niemand, maar ik denk dat dan de achterban het halve stadion sloopt en niet voor niks met dure seizoenskaarten zich laat sollen. Je moet nu kopen voor de lange termijn, uefa cup voetbal voor de derde keer is niet meer te verkopen. Geld moet nu echt gaan rollen anders ben als club je supporters onwaardig.brigade zuid schreef:Mijn idee ook.. misschien 1 aankoop om ons zoet te houden.. we hebben toch echt een kwaliteitsimpuls nodig..Jöhnk schreef: Mijn conclusie: er komt niemand.
Ik vind de conclusies nog wat voorbarig. De transferpolitiek van Ajax heeft mij ook wantrouwig gemaakt maar ik heb toch wel hoop dat er wat fatsoenlijks bij gaat komen. Ze zullen toch zelf ook wel begrijpen dat dat gewoon nodig is?
Het enige waar ik bang voor ben is dat ze weer verkeerde doelen stellen en niet snel genoeg schakelen. Voor de positie van aanvallende middenvelder zijn Modric en Aissati onhaalbaar gebleken. Dat betekent dus dat je aan optie nummer drie moet gaan werken. Die is er toch wel?
Met de uitspraak dat we niet moeten halen om te halen ben ik het helemaal eens. Een speler moet wel een toegevoegde waarde zijn. Maar er is op de markt toch wel een verbetering te vinden ten opzichte van het huidige materiaal?
Het enige waar ik bang voor ben is dat ze weer verkeerde doelen stellen en niet snel genoeg schakelen. Voor de positie van aanvallende middenvelder zijn Modric en Aissati onhaalbaar gebleken. Dat betekent dus dat je aan optie nummer drie moet gaan werken. Die is er toch wel?
Met de uitspraak dat we niet moeten halen om te halen ben ik het helemaal eens. Een speler moet wel een toegevoegde waarde zijn. Maar er is op de markt toch wel een verbetering te vinden ten opzichte van het huidige materiaal?
Nil volentibus arduum