Edgar Davids
Moderator: mods
Is natuurlijk onzin, corrigeren moet zeker ook eens met de harde hand gebeuren. Laat Edje maar schuiven.Bertje schreef:Ik denk dat ik prima weet wat ik zelf gezegd heb, Voetske. Daarnaast is corrigeren iets anders dan het agressieve gedrag dat Davids nog wel eens wil vertonen. Corrigeren moet opbouwend gebeuren.
Das dan mooi Bertje, maar dat slaat dan als een lul op een drumstel ....Bertje schreef:Ik denk dat ik prima weet wat ik zelf gezegd heb, Voetske. Daarnaast is corrigeren iets anders dan het agressieve gedrag dat Davids nog wel eens wil vertonen. Corrigeren moet opbouwend gebeuren.
Blij met de punten ...
Laat maar zitten. Bertje wil gewoon heel interessant over komen hier.Voetske schreef:Volgens mij zat er iets teveel STUF in jou(w) stukje kerskalkoen Bertje.Bertje schreef:Dat van Leonardo vind ik sowieso wel overdreven, maar dat Edgar 'Maradona' Davids hem dan terecht moet wijzen is naar mijn mening gewoon een beetje zielig.joey schreef:Leo denkt dat hij god zelf is. Heel goed dat Davids hem op zijn plaats zet.Zitten wij, jij, iedereen, te schreeuwen om ervaring in de selectie die deze jongens stuurt, corrigeerd en zo af en toe indien nodig op hun flikker geeft, dan gebeurt dat en dan zeg jij dat die ouwe zijn bek dicht moet houwen.

Nou, Bertje heeft over het algemeen best interessante bijdragen ...goodfella schreef:Laat maar zitten. Bertje wil gewoon heel interessant over komen hier.Voetske schreef:Volgens mij zat er iets teveel STUF in jou(w) stukje kerskalkoen Bertje.Bertje schreef: Dat van Leonardo vind ik sowieso wel overdreven, maar dat Edgar 'Maradona' Davids hem dan terecht moet wijzen is naar mijn mening gewoon een beetje zielig.Zitten wij, jij, iedereen, te schreeuwen om ervaring in de selectie die deze jongens stuurt, corrigeerd en zo af en toe indien nodig op hun flikker geeft, dan gebeurt dat en dan zeg jij dat die ouwe zijn bek dicht moet houwen.
Blij met de punten ...
Veel woorden, maar weinig vertellen.Voetske schreef:Nou, Bertje heeft over het algemeen best interessante bijdragen ...goodfella schreef:Laat maar zitten. Bertje wil gewoon heel interessant over komen hier.Voetske schreef: Volgens mij zat er iets teveel STUF in jou(w) stukje kerskalkoen Bertje.Zitten wij, jij, iedereen, te schreeuwen om ervaring in de selectie die deze jongens stuurt, corrigeerd en zo af en toe indien nodig op hun flikker geeft, dan gebeurt dat en dan zeg jij dat die ouwe zijn bek dicht moet houwen.
Davids is gewoon de baas op het veld en in de kleedkamer. Hij is gewoon een held.
Dat laatste kan gewoon gebeuren, toch?Bertje schreef:Ben je gek. Die ouwe doet zijn scheenbeschermers niet eens om. En hij heeft vorig seizoen al een keer een medespeler geblesseerd.
Davids heeft een blunder begaan toen hij z'n scheenbeschermers niet aantrok tegen Go Ahead, maar dat doet niets af aan het feit dat hij een voorbeeld is voor anderen wat trainings- en wedstrijdarbeid betreft.
Ik snap er ook niets van. Een jongen die 9 maanden geblesseerd is geweest en nogal gevoelig is. Rare actie van Davids. Ik had liever gehad dat hij Urby, Luque of Maduro eens aangesproken had. Aan agressief gedrag op de training hebben we weinig.brigade zuid schreef:En waarom moet die lafbek Leo aanpakken.. had dan iemand uitgekozen die er zondag de kantjes vanaf liep.. dit is maar een fucking training hoor.
Desalniettemin ben ik als groot Davids-aanhanger blij met zijn terugkeer.
Buiten het veld wel, ja.Bertje schreef:Ook niet in zijn ééntje. Daarnaast heeft Edgar altijd bekend gestaan om zijn egoïstische gedrag.
Nee, toen werd gericht getraind. Dat is niet hetzelfde als constant de grens opzoeken.Thomvak425 schreef:Niet zo eigenwijs, Bertje! Op trainingen komen wel vaker blessures voor, ook als je als speler niet zo stom bent om je scheenbeschermers niet om te doen. Heeft te maken met scherp trainen, een van de redenen van het succes achter, zeg maar ajax 92-97
Nee, Bertje ik heb menig interview gelezen met Frank de Boer en ook met Jari waarin zij aangaven dat er op het scherpst van de snede werd getrained en dat dat wat hun betreft bijdroeg aan het succes. Er waren toen ook vaak 'opstootjes' waarbij mensen terecht werden gewezen.Bertje schreef:Nee, toen werd gericht getraind. Dat is niet hetzelfde als constant de grens opzoeken.Thomvak425 schreef:Niet zo eigenwijs, Bertje! Op trainingen komen wel vaker blessures voor, ook als je als speler niet zo stom bent om je scheenbeschermers niet om te doen. Heeft te maken met scherp trainen, een van de redenen van het succes achter, zeg maar ajax 92-97
- Daily Blind