Maduro speelt aanmerkelijk beter dan onder HtC en Vertonghen eveneens. Ajax mist niveau, daar kan Koster weinig aan doen. En je mist iemand als vd Wiel, die wat lijn in het spel van achteruit brengt.Jöhnk schreef: Hoe dan ook, Koster levert geen enkele positieve bijdrage aan het spel tov. HTC.
Excelsior-Ajax 23-12-2007
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Er zijn er ook genoeg die aanmerkelijk minder presteren onder Koster, maar dat ter zijde.wimpey schreef:Maduro speelt aanmerkelijk beter dan onder HtC en Vertonghen eveneens. Ajax mist niveau, daar kan Koster weinig aan doen. En je mist iemand als vd Wiel, die wat lijn in het spel van achteruit brengt.Jöhnk schreef: Hoe dan ook, Koster levert geen enkele positieve bijdrage aan het spel tov. HTC.
Ik eis gewoon een 2-3 overwinning. Niets meer niets minder.
Daarbij teren deze spelers op akties van het individu en akteren ze nooit als een elftal.Tja en als dat achterwege blijft dan krijg je weer dit soort wedstrijden.Nu weer met Suarez.Het zou andersom moeten zijn, zit het als team effe wat tegen zou de individuele klassen je de winst moeten kunnen brengen ..wimpey schreef:Maduro speelt aanmerkelijk beter dan onder HtC en Vertonghen eveneens. Ajax mist niveau, daar kan Koster weinig aan doen. En je mist iemand als vd Wiel, die wat lijn in het spel van achteruit brengt.Jöhnk schreef: Hoe dan ook, Koster levert geen enkele positieve bijdrage aan het spel tov. HTC.
Blij met de punten ...
Is dat niet de taak van de trainer: er een elftal van maken?Voetske schreef:Daarbij teren deze spelers op akties van het individu en akteren ze nooit als een elftal.
Koster komt tekort. MVG neemt een enorm risico door die man tot het eind van het seizoen te laten zitten. Dus als het misgaat mag Van Geel van mij zijn spullen pakken.
Laatst gewijzigd door Jöhnk op zo dec 23, 2007 2:06 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
O jawel, maar dan niet met egoistisch ingestelde spelers, dus spelers die altijd met zichzelf bezig zijn, inplaats van als teamspelers, zoals Luque, Suarez, Urby.Jöhnk schreef:Is dat niet de taak van de trainer: er een elftal van maken?Voetske schreef:Daarbij teren deze spelers op akties van het individu en akteren ze nooit als een elftal.
Blij met de punten ...
We missen een speler van 19 die maar liefst een wedstrijd of 20 op het hoogste niveau heeft meegedaan? Het moet toch niet gekker worden.wimpey schreef:Maduro speelt aanmerkelijk beter dan onder HtC en Vertonghen eveneens. Ajax mist niveau, daar kan Koster weinig aan doen. En je mist iemand als vd Wiel, die wat lijn in het spel van achteruit brengt.Jöhnk schreef: Hoe dan ook, Koster levert geen enkele positieve bijdrage aan het spel tov. HTC.

Vind ik ook, want ik vraag me zeer af of deze man het overwicht heeft dat nodig heeft om Ajax beter te laten spelen.Jöhnk schreef:Koster komt tekort. MVG neemt een enorm risico door die man tot het eind van het seizoen te laten zitten.
Ajax levert vandaag een wanprestatie. Dat belooft een hoop voor donderdag. Zo krijgt PSV de titel in de schoot geworpen.

Het stinkt aan alle kanten!