Excelsior-Ajax 23-12-2007
Kijk voor de lol eens naar de selectie voor deze wedstrijd, joey. Daar kan Lippi of Capello, of zelfs Henk ten Cate, nog geen chocola van maken.joey schreef:Koster kan er weinig aan doen. Hij is een modale trainer die nooit ergens veel indruk heeft gemaakt. Opeens moet hij trainer van Ajax 1 worden, mogen we dan briljante vondsten van hem verwachten?
Ik geloof het wel. Kan de TV net zo goed uit doen.Luque komt, speciaal voor Wimpey.
Maduro heeft geel gehad en zal er donderdag dus niet bij zijn. (volgens de verslaggever)Maurice schreef:Hè hè dat werd tijd. Bijna zo mooi als tegen Willem II
![]()
Ajax Publiek laat zich goed horen.
Maduro, wat ben ik blij dat hij weer goed speelt, zonder hem had er al helemaal niks op het veld gestaan.
Afgekeurd doelpunt den Oude.
Kom op zeg! We spelen tegen Excelsior, hoor. Vito Wormgoor heeft nog een beter contract dan de meeste basisspelers van die club. Nee, ik vind dat totaal geen excuus. Wij komen wel met een stuk of wat internationals aanzetten.wimpey schreef:Kijk voor de lol eens naar de selectie voor deze wedstrijd, joey. Daar kan Lippi of Capello, of zelfs Henk ten Cate, nog geen chocola van maken.
Het stinkt aan alle kanten!
Doordekken, overnemen, inzakken, of gewoon de bal de tribune injagen heeft men nooit geleerd ... echt nivo rechterrijtje ..wimpey schreef:Elementair fucking verdedigen is teveel gevraagd voor deze heren! Daar wordt je toch gek van!!Voetske schreef:Wat is dat toch met deze spelers !#@!$!$%!%%
Blij met de punten ...