Niet teveel mierenneuken, Bertje, ik denk dat hij 3 of 4 miljoen bedoelde in plaats van driekwart. Ga je vanavond nog meedoen aan het Nationaal Dictee? Ben je in feite wel aan jezelf verplicht!
Moderator: mods
Ben ik zo overtuigend?Jesse schreef:Doe mij dan maar Bradley in plaats van Maduro.
Voor de Urby van dit seizoen inderdaad belachelijk veel.Bertje schreef:Daarnaast is 3/4 miljoen voor Urby natuurlijk belachelijk.
AS schreef:'Valencia meldt zich voor Maduro'
woensdag 19 december, door Sonny, Amsterdam, 20:57u, El Mundo
Volgens het doorgaans betrouwbare El Mundo Deportivo heeft Valencia zich reeds gemeld bij Ajax voor Maduro. Na deze gebeurtenis schijnt Maduro van gedachten te zijn veranderd en wil nu langere bedenktijd voor zijn keuze.
Als Maduro zijn contract niet wil verlengen lijkt Ajax genoodzaakt de talentvolle international voor een spotprijs weg te doen door zijn aflopende contract. Naar verluidt vragen de Amsterdammers €950.000 voor Maduro.
TelegraafAjax gaat nu dus op zoek naar versterking voor de middenlinie. De hoop op een langer verblijf van Maduro is echter niet opgegeven. De speler heeft aangegeven dat zijn gevoel voor Ajax groeiende is maar dat hij op dit moment nog niet kan kiezen. Dat kan volgende week anders zijn, maar de aanbieding die hem door Van Geel is gedaan is in principe vervallen.
Natuurlijk staat Maduro in zijn recht om te wachten. Ze hebben beide een contract afgesloten tot het eind van het seizoen. Tegen de aanbieding kun je ja en nee zeggen. Maduro kiest er op het laatste moment voor om zijn beslissing uit te stellen. Dat kan alleen betekenen dat hij van mening is veranderd:20/12/2007 - Maduro wil nog een maand of vier wachten met beslissing
BRON: De Telegraaf
Tegenover De Telegraaf liet Hedwiges Maduro weten dat hij zelf nog een maand of vier wil wachten met zijn beslissing over een al dan niet vertrek. Hij wil onder andere eerst weten wie de nieuwe coach van Ajax wordt. Ajax zou hem echter in de winterstop moeten verkopen om nog wat geld voor hem te kunnen vangen.
Ajax Netwerk
"Ik ben tevreden over de aanbieding die Ajax heeft gedaan, omdat de twijfels nu blijkbaar zijn weggenomen. Ik was echter niet blij met de deadline (vandaag) die de club heeft gesteld. Ik wil pas over een maand of vier een beslissing nemen over mijn toekomst. Dan weet ik wie de nieuwe trainer is en welke spelers er komen en vertrekken."
Ajax Netwerk
"Ik wacht af wat Ajax beslist. Het liefst maak ik dit seizoen af. Er hebben wat Italiaanse en Spaanse topclubs geïnformeerd. Maar ik focus me nu alleen op Ajax."
Niet alleen vervanger halen, maar gelijk verkopen zodat je er volgende maand nog wat voor vangt. In 4 maanden plus is hij gratis vertrokken en door Ajax in de wachtkamer te zetten hoopt hij in de basis te blijven spelen en zichzelf zodoende in de etalage te zetten.joey schreef:Natuurlijk staat hij in zijn recht, maar MVG staat ook in zijn recht als hij verder kijkt. Vervanger halen dus.
Welke schaduwlijst? ook daarover begin ik steeds meer te twijfelen. En zover ik het begrijp van hier , sta ik daar gelukkig niet alleen in.Ajaciedjuh schreef:Dus Ajax, haal je schaduwlijstje20/12/2007 - Maduro wil nog een maand of vier wachten met beslissing
BRON: De Telegraaf
Tegenover De Telegraaf liet Hedwiges Maduro weten dat hij zelf nog een maand of vier wil wachten met zijn beslissing over een al dan niet vertrek. Hij wil onder andere eerst weten wie de nieuwe coach van Ajax wordt. Ajax zou hem echter in de winterstop moeten verkopen om nog wat geld voor hem te kunnen vangen.
Ajax Netwerk
"Ik ben tevreden over de aanbieding die Ajax heeft gedaan, omdat de twijfels nu blijkbaar zijn weggenomen. Ik was echter niet blij met de deadline (vandaag) die de club heeft gesteld. Ik wil pas over een maand of vier een beslissing nemen over mijn toekomst. Dan weet ik wie de nieuwe trainer is en welke spelers er komen en vertrekken."
Ajax Netwerk
"Ik wacht af wat Ajax beslist. Het liefst maak ik dit seizoen af. Er hebben wat Italiaanse en Spaanse topclubs geïnformeerd. Maar ik focus me nu alleen op Ajax."te voorschijn en trek een alternatief aan, zodat je Maduro nog kunt verkopen.
Het is wel jammer, dat er zoveel Nederlandse internationals op deze leeftijd al vertrekken.
Je kunt hem niet dwingen te vertrekken.Kilroy schreef:Niet alleen vervanger halen, maar gelijk verkopen zodat je er volgende maand nog wat voor vangt. In 4 maanden plus is hij gratis vertrokken en door Ajax in de wachtkamer te zetten hoopt hij in de basis te blijven spelen en zichzelf zodoende in de etalage te zetten.joey schreef:Natuurlijk staat hij in zijn recht, maar MVG staat ook in zijn recht als hij verder kijkt. Vervanger halen dus.
In de EPL zie ik die jongen niet slagen. Veel te loom en lomp.
We zetten hem gewoon in het tweede, derde, zesde, C3 anders...Bertje schreef:Je kunt hem niet dwingen te vertrekken.Kilroy schreef:Niet alleen vervanger halen, maar gelijk verkopen zodat je er volgende maand nog wat voor vangt. In 4 maanden plus is hij gratis vertrokken en door Ajax in de wachtkamer te zetten hoopt hij in de basis te blijven spelen en zichzelf zodoende in de etalage te zetten.joey schreef:Natuurlijk staat hij in zijn recht, maar MVG staat ook in zijn recht als hij verder kijkt. Vervanger halen dus.
In de EPL zie ik die jongen niet slagen. Veel te loom en lomp.