Aankopen 2007/2008
Moderator: mods
Grappig, die naam wilde ik onlangs ook noemen hier...Peter schreef: Die Hinkel wil weg bij Sevilla. Wellicht iets voor ons als vervanger voor Ogararu?
... tot ik las dat ie een clausule van 15 mio in z'n contract heeft staan. De verwachting is trouwens dat ie niet meer dan 4 mio zou moeten kosten. Net zoveel als vrind Oga dus. En Hinkel is wel effe beter. Maar geen absolute topper.
Kromkamp is een zacht gekookt ei. Hinkel is veel meer weerbaar en kan ook centraal, links en defensief op het middenveld uit de voeten. Groots is ie niet, maar wel een speler waarmee Ajax er op vooruit zou gaan.Jöhnk schreef:Bij Stuttgart deed ie me altijd denken aan Kromkamp.
Ik ook. Ooijer is een betere verdediger, simpel zat.Ik heb liever een type Ooijer.
Meer een 2e Reiziger of Ball, want het niveau van Stam heeft Ooijer natuurlijk nooit bereikt.Baseman schreef:Ooijer is zeker een goede verdediger, maar hij is ook erg blessuregevoelig. Wat hij ook bij Blackburn bewijst...een 2e Stam wat dat betreft.
Jöhnk had het ook over een type Ooijer, iemand die zowel op rechts als centraal uit de voeten kan. Zo'n speler zou bij ons wel welkom zijn. Bij PSV trouwens ook, lijkt me.
Het grote voordeel van Ooijer is dat hij meestal perfect weet te timen wanneer hij mee naar voren kan gaan.
Als je voetbal van achteruit wil, dan is Ooijer een hele goede. Verdedigend is hij inderdaad minder dan Stam.
Jammer van zijn blessuregevoeligheid. Maar dat past volgens mij wel een beetje bij nederlandse verdedigers. Ooijer, Stam, Vlaar, Hofland, Kromkamp, Heitinga (hoewel hij de laatste tijd heel blijft).
Als je voetbal van achteruit wil, dan is Ooijer een hele goede. Verdedigend is hij inderdaad minder dan Stam.
Jammer van zijn blessuregevoeligheid. Maar dat past volgens mij wel een beetje bij nederlandse verdedigers. Ooijer, Stam, Vlaar, Hofland, Kromkamp, Heitinga (hoewel hij de laatste tijd heel blijft).
Ik weet niet of zijn naam al genoemd is hier, maar op mij maakt íe een hele goeie indruk. Al was het alleen al vanwege zijn achternaam. Heeft iemand hem een beetje gevolgd dit jaar ? Zou hij het bij Ajax aankunnen ?vi schreef:FC Utrecht laat zich niet piepelen door George
18/12/2007 19:47
FC Utrecht wilde graag het contract met Leroy George openbreken en verlengen, maar de club heeft de onderhandelingen stopgezet. 'Zoiets heb ik in veertig jaar nog nooit meegemaakt.'
George maakt dit seizoen een stormachtige ontwikkeling door. De twintigjarige aanvaller is basisspeler en Utrecht was er veel aan gelegen het talent voor de club te behouden. Dat is gelukt, maar niet op de wijze die technisch directeur Piet Buter voor ogen had.
In plaats van een geheel nieuw contract heeft Utrecht de optie in het oude contract gelicht, waardoor George nog tot medio 2009 vastligt. De onderhandelingen verliepen erg merkwaardig, waardoor Utrecht zich van de onderhandelingstafel heeft teruggetrokken.
'Zoiets heb ik in veertig jaar nog nooit meegemaakt', vertelt Buter deze week in Voetbal International. 'Ik heb geen zin me te laten piepelen en heb het dan ook helemaal gehad. We zijn er klaar mee en laten het nu rusten. Misschien wordt later weer een opening gevonden om de onderhandelingen te hervatten.'
-
-
- Ajaciedjuh
-
-