Hedwiges Maduro
Moderator: mods
- MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA)
- AT Toto winner 07/08
Vanuit Ajax zijde dan wel ja. Maar ik snap niet wat het belang van Maduro is. Hij zal toch niet bang zijn dat hij geen club kan vinden indien hij niet bijtekent bij Ajax? Als het om de transfersom gaat en Maduro gaat toch direct in de verkoop dan had hij beter gebruik kunnen maken van zijn transfervrije status.
- Ajaciedjuh
ajax.nlGeen beslissing toekomst Maduro
De clubleiding van Ajax heeft vandaag van de zaakwaarnemer van Hedwiges Maduro te horen gekregen dat de middenvelder nog geen beslissing heeft genomen over zijn sportieve toekomst.
Maduro kreeg eind september een aanbieding om zijn verblijf bij Ajax te verlengen. Aan die aanbieding zat een deadline, die vandaag afloopt. De huidige verbintenis van de 22-jarige Ajacied loopt aan het einde van dit seizoen af.
Technisch directeur Martin van Geel reageerde teleurgesteld. ,,We hebben Hedwiges ruim de tijd gegeven. Het liefst had ik vandaag gehoord dat hij graag bij Ajax blijft’’, vertelde Van Geel. ,,In elk geval verwachtte ik nu te weten waar we met Ajax aan toe zijn. Dan is het jammer om te horen dat er helemaal nog geen beslissing is genomen. Daardoor wordt Ajax gedwongen te handelen naar de nieuwe situatie. Het is mijn verantwoordelijkheid dat de selectie van Ajax op peil is en blijft. Dan kunnen we niet stil zitten en blijven wachten.”
Hoezo geen beslissing? Geen beslissing is ook een beslissing!

Het stinkt aan alle kanten!