Onbetrouwbaar transfernieuws 2007/2008
-
- AT Toto winner 15/16
-
Dit kan niet anders dan een broodje-aap-verhaal zijn.
Ik begin toch wel erg ongeduldig te worden over de aankopen. We hebben zeker 20 miljoen uit te geven, terwijl je weet dat er binnenkort vanuit nieuwe verkopen weer veel geld binnenkomt. Dus geld genoeg.
Of we wedden op verkeerde paarden, of niemand wil meer komen, of MvG is gek geworden.

Ik begin toch wel erg ongeduldig te worden over de aankopen. We hebben zeker 20 miljoen uit te geven, terwijl je weet dat er binnenkort vanuit nieuwe verkopen weer veel geld binnenkomt. Dus geld genoeg.
Of we wedden op verkeerde paarden, of niemand wil meer komen, of MvG is gek geworden.

-
- AT Toto winner 15/16
-
Dan ken jij het lijstje van Van Geel nog niet! Wacht maar af........Thomas schreef:Wie zegt dat Ajax daar was voor Hansson? Met Etienne Didot en Julian Esteban heeft men bijvoorveeld veel interessantere spelers. Ik geloof hier weinig van hoor. Hansson komt tekort en is bovendien ook qua speelstijl totaal ongeschikt voor Ajax.
Zou me niets verbazen eigenlijk. Bij Ajax wordt gescout met een blinddoek voor, geloof ik.joey schreef:Hansson? Spaar me....![]()
Ik stel het me zo voor: ze gaan met een man of wat om tafel zitten, braken een paar namen uit, googlen die namen en hoppa: result.
Die kale Zweed van FC Basel die eerder bij Twente speelde, is dat niet voor Ajax? Majstorovic, ik kom ineens op z´n naam. Kon er ook zo een uit de hoed van MVG zijn.Maar hij spreekt wel Nederlands natuurlijk.

ANAS: Ajax toont belangstelling voor Boulahrouz
Ajax lijkt zich voor de positie van centrale verdediger op meerdere spelers te richten. Volgens de Spaanse krant AS zou Ajax concrete interesse hebben voor Boulahrouz. De verdediger zou weg willen bij Sevilla. Hij komt ook niet meer voor in de plannen van de Spanjaarden. Sevilla wil echter wel dezelfde transfersom ontvangen die het ook voor hem betaalde afgelopen zomer.
Blij met de punten ...
Maar ik begrijp uit dat verhaal van AS dat er een hoop geregeld moet worden voor hij kan komen. Ajax moet een bak geld betalen, Heitinga moet in de winterstop vertrekken, Ujfalusi moet komen, het moet officieel te regelen zijn. Vraagtekens dus. Is het bijvoorbeeld de moeite waard om hem te halen als dat betekent dat je Heitinga per direct verliest?
Hij is continu geblesseerd. Chronisch? Ooit haalde Ajax Vierklau voor een kapitaal. Die bleek van alles te mankeren. Hopelijk is Boula niet ook zo'n geval.
Hij is continu geblesseerd. Chronisch? Ooit haalde Ajax Vierklau voor een kapitaal. Die bleek van alles te mankeren. Hopelijk is Boula niet ook zo'n geval.
Het stinkt aan alle kanten!
Maakt me niet veel uit. Als hij die aanvaller maar opvreet. Voetballende verdedigers hebben we genoeg.
Iets anders, Ajax zou het Barcelona-talent Marc Crosas willen huren. Barcelona wil hem ervaring laten opdoen bij een andere club. Ook Liverpool en Real Sociedad hebben belangstelling.
Iets anders, Ajax zou het Barcelona-talent Marc Crosas willen huren. Barcelona wil hem ervaring laten opdoen bij een andere club. Ook Liverpool en Real Sociedad hebben belangstelling.
Het stinkt aan alle kanten!