Duitsland
Moderator: mods
Het bewijst geen ruk, Thomas.
Gebruikelijke ballonnetjes van de journalisten ..Laporta: 'Rijkaard mag blijven'
zaterdag 15 december, , Amsterdam, 11:06u, El Mundo Deportivo
Frank Rijkaard kan op onvoorwaardelijke steun rekenen van het FC Barcelona-bestuur. De oefenmeester heeft met zijn ploeg een zware week voor de boeg, met duels tegen de grootmachten Valencia en Real Madrid.
Ongeacht de uitslagen van de confrontaties mag Rijkaard aanblijven als trainer van de Catalaanse club. Voorzitter Joan Laporta doet daar in El Mundo Deportivo zelfs een schepje bovenop. 'Rijkaard mag hier zo lang blijven als hij wil', aldus de preses.
'We staan volledig achter Rijkaard, dat hebben we gedaan in goede en in slechte tijden,' steunt Laporta de trainer. Het contract van Rijkaard loopt medio 2009 af. www.voetbalprimeur.nl
Laatst gewijzigd door 999 op za dec 15, 2007 4:56 pm, 2 keer totaal gewijzigd.
Blij met de punten ...
Geruchten gaan in Duitsland. Mijn amigo, die bijv. al vroeg wist dat Toni naar Bayern zou komen, weet van de interesse in Veh, Rijkaard en MVB.GangstaRiB schreef: Jou wenskandidaat, of gaan die geruchten in Duitsland?
Die eerste naam komt niet in de media voor, maar die jongen heeft een paar ingangen bij Bayern. Dat Rijkaard en MVB bij Bayern worden genoemd, heeft gewoon de kranten gehaald. Men zoekt iemand die de taal machtig is.
Geef het op, men wil er nog altijd niet aan dat Rosenberg niet zo beroerd is als de consensus is op AT. Geen topper, maar hij pikt zijn goals mee. En tegen Real Madrid was ie beslissend met een technisch zeer knappe voorzet.LucaS schreef:Ach so. De prutser scoort veel meer in 1 seizoen dan Babel in zijn hele carriere
Leuk om te zien dat Bayern ondanks het surplus aan individuele klasse net zoveel punten heeft als Bremen, dat nog geen moment met de sterkste formatie heeft gespeeld.
Ik stond zaterdag versteld van een oliedomme aktie van Ribery. Klose zet hem vrij voor de goal, op 7 meter met een vrij schotsveld. Schieten en hij hangt. I.p.v. met rechts te schieten, kapt ie de bal om onbegrijpelijke redenen terug om 'm voor z'n linker te leggen. Bal kwijt. Onbegrijpelijke aktie, synoniem voor het verloop van de seizoenshelft voor Bayern:
o.l.v. Ribery geweldig begonnen met een veel-scorende Klose en Toni. In de laatste 7 wedstrijden scoort de ploeg echter maar 4 keer en is een grote puntenvoorsprong kwijtgeraakt. Ribery en Toni zijn de weg kwijt en niemand anders staat op om de kar te trekken.
Dat houdt je nogal bezig, geloof ik. Nogmaals, ik ken die hele gozer niet, maar mijn maat vertelde me dat Bayern behalve met Breno ook met die Hernanes bezig was. Die jongen is een insider, zijn nieuwtjes kloppen altijd, dus ga er maar vanuit dat Bayern interesse in die speler heeft. Of jij dat nou leuk vindt of niet.Thomas schreef:Nog iets vernomen van Hernanes die richting de top zou vertrekken?