'Tottenham aast op Stekelenburg'
Geschreven door Franklin Stoker op dinsdag, 11 december om 11:10
Tottenham Hotspur heeft meer dan gemiddelde belangstelling voor Ajax-doelman Maarten Stekelenburg, zo heeft Sportweek vernomen. De Londenaren zien de international als opvolger voor de onevenwichtige Paul Robinson. Afgelopen zaterdag zou een scout van de Engelse club de prestaties van de Amsterdamse goalie al hebben geanalyseerd.
Robinson maakt tot nu toe een allerminst bemoedigend seizoen door. Zo verloor de Engelsman zijn plaats onder de lat bij het nationale elftal, terwijl hij in het shirt van The Spurs al een aantal keer opzichtig in de fout ging.
Het is echter onbekend in hoeverre Stekelenburg voor een transfer openstaat. Twee weken geleden toonde 25-jarige sluitpost zich nog afwachtend hierover. “Ik ben er nu niet mee bezig, maar ooit zal ik de stap naar het buitenland maken."
"Spanje en Engeland trekken mij het meest. De vraag is: wanneer krijg je de kans? Hoe ontwikkelt de situatie bij Ajax zich? En ben je zelf klaar voor de stap?”, reageerde hij toen tegenover het weekblad.
www.voetbalzone.nl
Maarten Stekelenburg
Moderator: mods
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Tja, ze zijn er allerminst mee bezig, mag je de spelers geloven, met een overstap naar een andere club.Ondertussen lees je in bijna elk interview met de zelfde spelers dat open staan voor een vertrek, na een opzichteige blunder dan weer even niet, of dan weer el dan wer niet in de winterstop.
En dat voor spelers die al genoeg aan zichzelf hebben om bij AJAX overeind te blijven.Misschien dat ze het verstand eens een keer kunnen gebruiken en zich met AJAX bezig kunnen houden, concentreren.
En dat voor spelers die al genoeg aan zichzelf hebben om bij AJAX overeind te blijven.Misschien dat ze het verstand eens een keer kunnen gebruiken en zich met AJAX bezig kunnen houden, concentreren.
Laatst gewijzigd door 999 op di dec 11, 2007 12:05 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Blij met de punten ...
-
- MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA)
- AT Toto winner 07/08
- MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA)
- AT Toto winner 07/08
-
Dat argument hoor ik steeds als spelers vertrekken, maar Ajax heeft over het algemeen de grootste moeite om gelijkwaardige vervangers te vinden. Hoe het komt, komt het, maar we gaan er vaak niet op vooruit.Thomas schreef:Stekelenburg gaf laatst nog aan dat hij nog niet weg wil bij Ajax. Mocht hij daar op terug komen, dan is er nog geen man overboord. Het is een prima keeper, maar allerminst een wereldwonder. Genoeg keepers van dat niveau in de wereld.
Het stinkt aan alle kanten!
Niet verkopen wat mij betreft. Hij doet het dit jaar uitstekend en ik zie bovendien nog wel mogelijkheden om zich verder te ontwikkelen.
En mocht hij wel weg gaan is Vermeer natuurlijk geen optie. Die jongen kan er niet zoveel van. Leuk meevoetballen misschien maar ik wil gewoon een keeper die zijn primaire taken goed kan uitvoeren.
En mocht hij wel weg gaan is Vermeer natuurlijk geen optie. Die jongen kan er niet zoveel van. Leuk meevoetballen misschien maar ik wil gewoon een keeper die zijn primaire taken goed kan uitvoeren.
Nil volentibus arduum
Er is helemaal geen hype. Sowieso wordt die jongen meer waard als hij vaste keeper is bij het Nederlands elftal.MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA) schreef:Om met Lyon termen te spreken : Verkopen nu hij een hype is en dus voor boven de marktwaarde verkocht kan worden. We hebben de opvolger al in huis....
Wel sowieso proberen te verlengen, want in 2010 loopt zijn contract al af.
-
- AT Toto winner 15/16
- Wie kent Cees de Wolf nog
- AT Toto winner 09/10
- MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA)
- AT Toto winner 07/08
- Ajaciedjuh
Is een pré, het belangrijkste vind ik toch dat een keeper ballen tegenhoudt.Bertje schreef:Vermeer moet in het elftal terecht komen waar zijn snelle spelhervatting van waarde kan zijn. Elke bal op de aanvallers van Willem II is toch direct balverlies.
wat overigens niet wil zeggen dat ik Vermeer geen goede keeper vind...
Eén club. Eén stad. Ajax Amsterdam.