Ibrahimovic, Sneijder en Maxwell, bijvoorbeeld.Wie kent Cees de Wolf nog schreef:Dan waren het dus geen echte toptalenten, Junk. Op wie doel je?Jöhnk schreef:Maar ook de echte toptalenten hebben in het recente verleden bijzonder weinig waarde voor Ajax gehad.
Aankopen 2007/2008
Moderator: mods
Hij doet mij qua uiterlijk en spel al sinds zijn jonge Sparta-jaren aan Van Wonderen denken.Thomas schreef:Ik beoordeelde hem zonet als centrumverdediger. Daarin stapt hij goed uit of naar de zijkant. Als rechtsback speelt zijn fysiek hem wel parten. Het is ook niet alsof hij opbouwend ijzersterk is, dus als rechtsback vind ik het niet veel. Naast z'n kwaliteiten heeft die jongen ook niet genoeg uitstraling, wat toch een mooi pluspunt is voor een voetballer.
- Wie kent Cees de Wolf nog
- AT Toto winner 09/10
Ik vind dat deze spelers veel waarde voor Ajax hebben gehad. Ik zie niet in waarom ze "bijzonder weinig waarde voor Ajax" hebben gehad. We zouden willen dat we dergelijke spelers in onze selectie zouden hebben!Thomas schreef:Ibrahimovic, Sneijder en Maxwell, bijvoorbeeld.Wie kent Cees de Wolf nog schreef:Dan waren het dus geen echte toptalenten, Junk. Op wie doel je?Jöhnk schreef:Maar ook de echte toptalenten hebben in het recente verleden bijzonder weinig waarde voor Ajax gehad.
“Freedom! Football is freedom.” Bob Marley
- AT Toto winner 09/10
Maar daarmee hebben ze niet bijzonder weinig waarde voor Ajax gehad, integendeel. Het Ajax van 3, 4 jaar geleden was sterker dan het Ajax van nu. De selectie die de kwartfinale in de CL haalde, was bepaald geen synoniem voor gatenkaas. Daarin liepen de 3 zojuist genoemde spelers ook rond.
- AT Toto winner 09/10
Anita heeft op mij best indruk gemaakt in de wedstrijden die hij speelde. Onder Blind tegen Groningen vond ik hem best goed en vorig jaar tegen Werder nog wat beter. Sarpong heeft alleen onder Blind een paar potjes gespeeld, maar toen kon hij het duidelijk nog niet belopen. Hij was dan ook zestien of zeventien ofzo. Daar kun je iemand niet op beoordelen.
Donald vind ik ook niet veel. De Jong maakt wel indruk, al is die ook qua longinhoud nog wat licht.
Verder heeft Urby natuurlijk mogelijkheden, heeft Maduro mogelijkheden, heeft Suárez mogelijkheden, heeft Wiel mogelijkheden en heeft Vertonghen mogelijkheden.
Donald vind ik ook niet veel. De Jong maakt wel indruk, al is die ook qua longinhoud nog wat licht.
Verder heeft Urby natuurlijk mogelijkheden, heeft Maduro mogelijkheden, heeft Suárez mogelijkheden, heeft Wiel mogelijkheden en heeft Vertonghen mogelijkheden.
Maar neem een Zlatan. In de jaren dat Ajax kampioen werd (2002, 2004) speelde hij meer niet dan wel. En als hij wel speelde moest je maar hopen dat ie er zin in had.
Als je dat dan afzet tegen zijn intrinsieke mogelijkheden vind ik dat hij bijzonder weinig waarde voor Ajax heeft gehad.
Sneijder: heeft maar één seizoen constant gerendeerd. Dat is een probleem hoor. Als de supertalenten al zo weinig waarde hebben, hoe kunnen we dan van de mindere goden verwachten dat ze Ajax naar een hoger plan tillen?
Als je dat dan afzet tegen zijn intrinsieke mogelijkheden vind ik dat hij bijzonder weinig waarde voor Ajax heeft gehad.
Sneijder: heeft maar één seizoen constant gerendeerd. Dat is een probleem hoor. Als de supertalenten al zo weinig waarde hebben, hoe kunnen we dan van de mindere goden verwachten dat ze Ajax naar een hoger plan tillen?
Zlatan heeft veel aan zijn verblijf bij Ajax gehad, bij Ajax is hij van een amateur een prof geworden. En Ajax heeft ook wel wat aan hem gehad, zeker in topwedstrijden. Maar in de competitie stond hij er veel te weinig, Zlatan is een speler die zijn wedstrijden uitkiest.
Zou dat met een supertalent als Modric anders zijn, stel dat die zou willen komen? Zou een speler die al heeft uitgebloken tegen Engeland op Wembley uitkijken naar VVV uit? Denk het niet.
Zou dat met een supertalent als Modric anders zijn, stel dat die zou willen komen? Zou een speler die al heeft uitgebloken tegen Engeland op Wembley uitkijken naar VVV uit? Denk het niet.
Het stinkt aan alle kanten!
Olsen was een goede linksbuiten. De Wit was heel erg aan het groeien totdat een hersenbloeding hem trof. Ik denk dat De Wit anders een heel grote was geworden.goodfella schreef:robiono schreef:
En Wimpey, wat hebben Olsen en De Wit Ajax nu geboden?
Voor een dubbeltje zit je tegenwoordig echt niet meer op de eerste rang!
- AT Toto winner 09/10
Niet met je eens. Junk zegt namelijk:Bertje schreef:Niemand zegt dat die spelers niet waardevol waren. Er was alleen veel meer uit te halen.bryan schreef:Eh... Maxwell en Ibrahimovic maakten deel uit van een team die twee kampioenschappen heeft gewonnen en de 1/4 finale van de CL heeft bereikt.
Die hebben weldegelijk waardevolle bijdragen geleverd.
"Bijzonder weinig waarde" is voor mij geen synoniem voor "waardevol, maar er was meer uit te halen".Jöhnk schreef: Maar ook de echte toptalenten hebben in het recente verleden bijzonder weinig waarde voor Ajax gehad.
WkCdWn schreef:Dan waren het dus geen echte toptalenten, Junk. Op wie doel je?
Ibrahimovic, Sneijder en Maxwell, bijvoorbeeld.