Blessure van Koevermans lijkt mee te vallen
10/12/2007 16:21
Danny Koevermans stapte maandagochtend met een blessure van het trainingsveld. Maar na een eerste onderzoek lijkt de kwetsuur van de PSV-spits niet al te ernstig te zijn.
Maandagmiddag onderging Koevermans direct een echo-onderzoek in een ziekenhuis om de ernst van zijn pijnlijke hamstring vast te stellen. Daarbij bleek dat er van een afwijking of scheuring geen sprake is.
Dat is reden voor de medische staf van de Eindhovenaren om te concluderen dat de blessure van Koevermans niet al te ernstig is. Toch zal er dinsdagochtend voor alle zekerheid nog een MRI scan worden gemaakt. Het is nog twijfelachtig of Koevermans woensdag inzetbaar is als Internazionale op bezoek komt in het Philips Stadion.
Afgelopen vrijdag greep de aanvaller naar zijn rechter bovenbeen direct nadat hij had uitgehaald voor de 2-4 in de thuiswedstrijd tegen PSV.
www.vi.nl
Ajax - PSV 30-01-2008
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
- Cluijffert
Je knee jerk reacties zijn inmiddels bekend. Ik zal jij niet om 'bewijs' vragen, want as usual komt dat er toch niet.Jöhnk schreef:Ik heb gelukkig niet de pretentie dat ik een kenner ben.
Nog steeds lid van de Ten Cate-fanclub?
Je pretenties, net zoals veel hier, blijkt wel uit de stelligheid van jullie woorden.
- Cluijffert
- Wie kent Cees de Wolf nog
- AT Toto winner 09/10
Hebben jullie voor aanstaande zondag ook zo het gevoel dat de lamme tegen de blinde voetbalt?
Eigenlijk raak ik weer in een depressie als ik naar de omstandigheden kijk. Met een fitte selectie en de gedachte dat PSV nog alles moet geven tegen Inter zouden er prima omstandigheden zijn om een overwinning te veronderstellen. Nu ben ik echter bijzonder huiverig, om de eenvoudige reden dat we ,door blessures en het stoppen van Stam, (in feite) geen enkele verdediger hebben! Ik hou eerlijk gezegd alleen maar rekening met een nederlaag. Nee hoor, dat is geen azijnzeiken. Dat is realiteit, vrees ik.
Eigenlijk raak ik weer in een depressie als ik naar de omstandigheden kijk. Met een fitte selectie en de gedachte dat PSV nog alles moet geven tegen Inter zouden er prima omstandigheden zijn om een overwinning te veronderstellen. Nu ben ik echter bijzonder huiverig, om de eenvoudige reden dat we ,door blessures en het stoppen van Stam, (in feite) geen enkele verdediger hebben! Ik hou eerlijk gezegd alleen maar rekening met een nederlaag. Nee hoor, dat is geen azijnzeiken. Dat is realiteit, vrees ik.
“Freedom! Football is freedom.” Bob Marley
Ja!Wie kent Cees de Wolf nog schreef:Hebben jullie voor aanstaande zondag ook zo het gevoel dat de lamme tegen de blinde voetbalt?

We hebben nog zo gewaarschuwd! Onbegrijpelijk beleid!Nu ben ik echter bijzonder huiverig, om de eenvoudige reden dat we ,door blessures en het stoppen van Stam, (in feite) geen enkele verdediger hebben!

Vrees ik ook. Ik denk dat Ajax zware weken tegemoet gaat. Ik zou met een punt a.s zondag al heel tevreden zijn.Ik hou eerlijk gezegd alleen maar rekening met een nederlaag. Nee hoor, dat is geen azijnzeiken. Dat is realiteit, vrees ik.
Het stinkt aan alle kanten!
-
- MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA)
- AT Toto winner 07/08
Tja, gezien het spel van beide teams mag je niet veel verwachten.Hun middenveld lijkt me degelijker dan het onze, hun achterhoede ook.Voorhoedes gaan gelijk op.Wat wil je als trainer, alles op de aanval met het risico dat je, net als eerdere jaren weer punten gaat inleveren, of iets defensiever, behoudener, immers Psv is de club die punt achterstaat.
In feite kan je, gezien de armoede van beide teams, er niks over zeggen wie de bovenliggende partij Zondag gaat worden.
In feite kan je, gezien de armoede van beide teams, er niks over zeggen wie de bovenliggende partij Zondag gaat worden.
Blij met de punten ...
- Ajaciedjuh
- AT Toto winner 09/10
Wat mij betreft gaan we voor de 4-4-2 variant, met een dan dus versterkt middenveld en KJH met Suarez voorin. Een beetje behoudend spelen zou ik helemaal niet erg vinden. Alles voor het resultaat zondag, mooi voetbal mag en kan met deze selectie niet het uitgangspunt zijn.Voetske schreef:Tja, gezien het spel van beide teams mag je niet veel verwachten.Hun middenveld lijkt me degelijker dan het onze, hun achterhoede ook.Voorhoedes gaan gelijk op.Wat wil je als trainer, alles op de aanval met het risico dat je, net als eerdere jaren weer punten gaat inleveren, of iets defensiever, behoudener, immers Psv is de club die punt achterstaat.
- AT Toto winner 09/10
- SylvievdVaart
Komop Lucas, gezien de staat van AJAX zou het niet verkeerd zijn om wat behouder te spelen.Dat wil nog niet zeggen dat je met 8 man voor de goal moet gaan liggen ..LucaS schreef:Heb je Werder Ajax gezien?Wie kent Cees de Wolf nog schreef:... sinds ik de 1-4 en 1-5 van vorig jaar tegen respectievelijk Twente en PSV (uit) heb gezien!
Blij met de punten ...
- AT Toto winner 09/10
Die wedstrijd was een incident en is geen meetlat waarlangs je Ajax' 4-4-2 kunt leggen. We hadden toen (ook) weinig smaken om uit te kiezen, maar de echte kanteling was de vroege rode kaart voor Lindenbergh.LucaS schreef:Heb je Werder Ajax gezien?Wie kent Cees de Wolf nog schreef:... sinds ik de 1-4 en 1-5 van vorig jaar tegen respectievelijk Twente en PSV (uit) heb gezien!
Het valt niet te ontkennen dat we vorig seizoen onze beste resultaten met 4-4-2 hebben behaald. Je moet roeien met de riemen die je hebt. En die hebben we momenteel nauwelijks, dus behoudend spelen tegen PSV kan ik nu goed accepteren. Resultaat voor alles, in onze huidige staat.