Onbetrouwbaar transfernieuws 2007/2008
Nee, met Boca Juniors
Wij schijnen een samenwerkingsverband met Barcelona te hebben. Merk je niets van.
Wij schijnen een samenwerkingsverband met Barcelona te hebben. Merk je niets van.
Het stinkt aan alle kanten!
In Brazilië zit je toch ook nog met die spelerspassen? Dan kun je wel een samenwerking met een club hebben maar dan schiet je er per saldo weinig mee op.
Maar goed, eerst maar eens afwachten wat een eventuele samenwerking zou inhouden. Ik kan me wel voorstellen dat ze op die manier een beter inzicht in de markt willen krijgen. Cruzeiro is toch een club waar nog wel eens wat doorbreekt. Die weten de talenten dus wel te vinden.
Maar goed, eerst maar eens afwachten wat een eventuele samenwerking zou inhouden. Ik kan me wel voorstellen dat ze op die manier een beter inzicht in de markt willen krijgen. Cruzeiro is toch een club waar nog wel eens wat doorbreekt. Die weten de talenten dus wel te vinden.
Nil volentibus arduum
Mwah, het is geen geweldenaar hoor. Het blijft een beetje een dommige speler. Hij stond een paar jaar terug overigens al in de belangstelling van Ajax omdat hij op wat jeugdtoernooitjes was opgevallen (met name de Geston Copa). Hij werd destijds verkozen tot speler van het toernooi. Dat zal voor een groot deel aan z'n fysieke voorsprong hebben gelegen, want het is nogal een beer van een vent. Niet al te groot, maar wel sterk. Inmiddels speelt hij vaker bij Cruzeiro, maar het is nog niet bijzonder overtuigend.
Laatst gewijzigd door FlaFlu op do dec 20, 2007 11:10 am, 1 keer totaal gewijzigd.
Anderson wordt in het artikel zelf overigens genoemd als lateral-esquerdo, wat dus gewoon linksback betekent. Zal wel zo'n typisch Braziliaans wingbackje zijn. Dit is hem:

En Jonathas, hier in duel met Breno:

Beide spelers worden door de technische staff van Cruzeiro nog niet klaar geacht voor het echte werk. Jonathas is op dit moment verhuurd aan Serie B-club Ipatanga.

En Jonathas, hier in duel met Breno:

Beide spelers worden door de technische staff van Cruzeiro nog niet klaar geacht voor het echte werk. Jonathas is op dit moment verhuurd aan Serie B-club Ipatanga.
Laatst gewijzigd door FlaFlu op ma dec 10, 2007 5:17 pm, 2 keer totaal gewijzigd.
http://www.vjesnik.hr/html/2007/12/10/C ... ?r=spo&c=1
Jabuuuuu!
Ik krijg de indruk dat hij niet echt trek heeft in de Nederlandse competitie. Maar pin me er niet op vast.
Jabuuuuu!

Ik krijg de indruk dat hij niet echt trek heeft in de Nederlandse competitie. Maar pin me er niet op vast.
Het stinkt aan alle kanten!
- Wie kent Cees de Wolf nog
- AT Toto winner 09/10
Een van onze goed ingelichte posters heeft het volgende over Jonathas te melden.
Hij wil zijn carriere graag voortzetten in Spanje.joey schreef:http://www.vjesnik.hr/html/2007/12/10/C ... ?r=spo&c=1
Jabuuuuu!
Zijn overgang naar Chelsea leek zeker, maar dan moet hij eerst naar PSV. De opties die nu nog open zijn zijn Arsenal, Manchester City en Ajax. Heleboel gepraat in de media over zijn toekomst, maar hij wil zelf graag met Dinamo wat bereiken in Europa. Rennes is daarvoor hun kans. Lijkt een herhaling van de 'zomerfilm' met Eduardo da Silva. Dan een heel verhaal over de wedstrijd en de kansen tegen Rennes en hoe ze het tot nu toe hebben gedaan in Europa. Wat hij vindt van de loting voor het EK met Kroatië tegen Oostenrijk, Duitsland en Polen en een heel verhaal over het nationale team. Vervolgens geeft hij aan dat het hem stoort dat wanneer zij goed spelen met Dinamo tegen Werder en Ajax er gelijk gedaan wordt alsof Werder en Ajax niet naar hun normale kunnen presteerden. Ajax is eerste in Nederland, boven PSV dat CL speelt. Zelfde verhaal met Kroatië tegen Engeland.