Willem II-Ajax 8-12-2007

Wedstrijden van de afgelopen seizoenen
Plaats reactie
Wie kent Cees de Wolf nog
AT Toto winner 09/10

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog » za dec 08, 2007 9:39 pm

Mr. Ajax schreef:hoe lang is er nog te spelen??
Nog 20 competitiewedstrijden.
“Freedom! Football is freedom.” Bob Marley

raymon
Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
Contacteer:

Bericht door raymon » za dec 08, 2007 9:39 pm

Nou, als je het 'spelen' wilt noemen.. nu ze al ongeveer 20 minuten klaar zijn doen ze het een stuk beter..
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"

Neefkens
Erelid

Bericht door Neefkens » za dec 08, 2007 9:40 pm

:aai.gif: :aai.gif:

sttttttttttt, is al ff klaar :ajaxsmiley.gif:

Zuidema

Bericht door Zuidema » za dec 08, 2007 9:43 pm

Wie kent Cees de Wolf nog schreef:En het idiote is: we zijn minimaal 17 uur de eenzame koploper...
Dat is misschien nog wel het meest trieste van alles... Zo slecht spelen en toch koploper zijn. Omdat alles en iedereen zwalkt bij de Nederlandse topclubs of wat daar voor doorgaat. Lekker spannend zo'n genivelleerde competitie, maar we hollen met zijn allen alleen maar verder achteruit. En internationaal raken we daarmee steeds verder achterop. Heel vervelende ontwikkeling.

Trab
AT Toto winner 04/05

Bericht door Trab » za dec 08, 2007 9:58 pm

Ogararu was licht geblesseerd hoor ik net

GangstaRiB

Bericht door GangstaRiB » za dec 08, 2007 10:11 pm

Steek was top. Die gozer geeft ons de 3 punten.

Huntelaar??? Iemand hem gezien??

Kennedy zakte naar een zeer bedenkelijk niveau in de 2de helft.

Niet te geloven dat we na een doelpunt gescoord te hebben, zo ver achteruit lopen!!!

Toppie

Bericht door Toppie » za dec 08, 2007 10:30 pm

GangstaRiB schreef:Steek was top. Die gozer geeft ons de 3 punten.

Niet te geloven dat we na een doelpunt gescoord te hebben, zo ver achteruit lopen!!!
Ja achter de bal aan rennen om hem vervolgens kwijt te raken

Steek en Vertonghen waren zeer solide :hupajax.gif:

999

Bericht door 999 » za dec 08, 2007 10:40 pm

Tja, het zet je wel aan het denken hoe een speler als Huntelaar bij een sub-topper aan de lopende band scoorde en bij een topper gezakt is naar een doelloos renpaard die van zijn medespelers ook weinig aanvoer hoeft te verwachtem.Tis niet de eerste veel scorende spits die bij AJAX de nek wordt omgedraaid.
Blij met de punten ...

GangstaRiB

Bericht door GangstaRiB » za dec 08, 2007 10:53 pm

Voetske schreef:Tja, het zet je wel aan het denken hoe een speler als Huntelaar bij een sub-topper aan de lopende band scoorde en bij een topper gezakt is naar een doelloos renpaard die van zijn medespelers ook weinig aanvoer hoeft te verwachtem.Tis niet de eerste veel scorende spits die bij AJAX de nek wordt omgedraaid.
Welke veel scorende spits is nog meer mislukt bij Ajax dan? Van Basten, Kluivert, Arveladze konden het allemaal wel. Machlas is grandioos mislukt ja, maar die kon er ook geen klote van. Huntelaar gaat steeds slechter voetballen. Hij houd zich meer bezig met zijn tegenstander dan het spelletje. Ik ben wel benieuwd hoe Ajax gaat draaien met een meevoetballende spits die daadwerkelijk kán meevoetballen.

999

Bericht door 999 » za dec 08, 2007 11:15 pm

GangstaRiB schreef:
Voetske schreef:Tja, het zet je wel aan het denken hoe een speler als Huntelaar bij een sub-topper aan de lopende band scoorde en bij een topper gezakt is naar een doelloos renpaard die van zijn medespelers ook weinig aanvoer hoeft te verwachtem.Tis niet de eerste veel scorende spits die bij AJAX de nek wordt omgedraaid.
Welke veel scorende spits is nog meer mislukt bij Ajax dan? Van Basten, Kluivert, Arveladze konden het allemaal wel. Machlas is grandioos mislukt ja, maar die kon er ook geen klote van. Huntelaar gaat steeds slechter voetballen. Hij houd zich meer bezig met zijn tegenstander dan het spelletje. Ik ben wel benieuwd hoe Ajax gaat draaien met een meevoetballende spits die daadwerkelijk kán meevoetballen.
Sonck bv.Ja daag, het enige wat JKjH vandaag de dag moet doen is rennen, meevoetballen.M.a.w. je eigen in de honderd lopen, tja en over de ballen dit ie krijgt, of die hij niet krijgt zullen we het maar niet hebben.Ik zou zo een Dvd-tje vol kunnen maken met die grandiose en sublieme vuurpilen die KjH ( eigenlijk de gehele voorhoede ) krijgt van het middenvel/achterhoede zelfs een blindje ziet dat.Schitterend dat je het over Kluivert, van Basten en Adverladze hebt, wel eens gezien hoe die aangespeeld werden, wat daar aan de zijkanten/middenveld stond te voetballen.betwijfel het.

Daarbij, vertel mij eens de logica van de voorhoede, ik bedoel als AJAX een meevoetballende veelscorende spits nodig heeft, dacht dat het Frank was, dan verkoop je KjH zo vlug mogelijk en dan ga je een meevoetballende veelscorende spits halen, die dan vervolgens weer geen pepernoot raakt met deze spelers om zich heen.Egoisten, die die niet beter kunnen, en die die vandaag goed zijn en dan weer 4 wedstrijden flink door de mand zakken.Tig jaar aanklooien en het blijft maar duren

Armetierig zooitje, nivootje AJAX onwaardig.En dan moet MvB volgend seizoen daar iets van maken, een trainer die ook nog niet heeft laten zien dat ie de kneepjes van het vak kent.

Oja, maar komt allemaal goed want Maduro is er wel zo'n beetje uit, pfffffffft ....
Laatst gewijzigd door 999 op za dec 08, 2007 11:30 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Blij met de punten ...

Fenerbahce

Bericht door Fenerbahce » za dec 08, 2007 11:29 pm

GangstaRiB schreef:Steek was top. Die gozer geeft ons de 3 punten.

Drama wedstrijd ... :1evil.gif:

Jammer dat we weer geen middenveld hadden vandaag, wat een drama zeg, allemaal hoge ballen naar voren en maar hopen dat Huntelaar er wat mee doet en als dat niet lukt vervolgens maar klagen dat hij er niets van bakt ... :666.gif:
Tsja, het voetbalintellect onder de supporters is ook niet alles ... :smallgrin.gif:

En, inderdaad, Stekelenburg haalde een paar moeilijke ballen uit het doel, knap ... :headbang.gif:

Maar ik heb liever een doelman die mee voetbalt en rust brengt in de achterhoede en dat is zeker niet voor Steek weggelegd ...
Before you judge someone, walk for three months in his shoes.

Fenerbahce

Bericht door Fenerbahce » za dec 08, 2007 11:33 pm

BTW : We staan weer nummero uno ..... :onfire.gif: :hupajax.gif:
Before you judge someone, walk for three months in his shoes.

Thijs
Site Admin & Toto winner WC 2010

Bericht door Thijs » za dec 08, 2007 11:59 pm

Ja jongens, het was geen beste pot.

Ben blij dat ik weer thuis ben!

Demosthenes

Bericht door Demosthenes » zo dec 09, 2007 12:23 am

:ajaxsmiley.gif:
Laatst gewijzigd door Demosthenes op do dec 04, 2008 4:05 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".

Mr. Ajax

Bericht door Mr. Ajax » zo dec 09, 2007 1:23 am

Wat eek kutspits hoor! 13 doelpunten uit 14 wedstrijden! Hoe is het mogelijk dat zo iemand nou bij AJAX speelt??

:excited.gif:
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -

Maurice
Contacteer:

Bericht door Maurice » zo dec 09, 2007 1:52 am

Kan iemand voor mij trouwens opzoeken wie er boven aan staat qua doelpunten dit seizoen?

Denk dat een spits die niet lijkt te voetballen en toch zeer vaak scoort een gevaarlijke spits is. Als een spits als huntelaar niet echt zn best lijkt te doen, dan zakt zijn directe tegenstander ook een beetje in, en dan slaat KJH keihard toe....
Pompiedom

Daniel

Bericht door Daniel » zo dec 09, 2007 2:14 am

Huntelaar met 13 doelpunten uit 14 wedstrijden..

Thijs
Site Admin & Toto winner WC 2010

Bericht door Thijs » zo dec 09, 2007 2:22 am

En 76 uit 96 wedstrijden in totaal.

Ajaciedjuh

Bericht door Ajaciedjuh » zo dec 09, 2007 8:16 am

MOTM: Vertonghen. Speelde achterin een goede wedstrijd en maakte natuurlijk een fantastische goal :smallgrin.gif:
3 punten en verder snel de wedstrijd vergeten.

GangstaRiB

Bericht door GangstaRiB » zo dec 09, 2007 10:29 am

Ja geweldige statistieken van Huntelaar, terwijl Ajax al jaren geen prijzen meer pakt. Ik zeg niet dat dat aan Huntelaar ligt, maar hij scoort 4 keer tegen de Graafschap terwijl je hem daarna amper meer ziet als Ajax een keer echt een doelpunt nodig heeft. Je ziet ook dat Huntelaar het spel vertraagd als hij aan de bal komt. Ik vind hem persoonlijk niet veel soeps en denk dat we beter af zijn met een voetballende spits die zelf iets kan forceren, a la Zlatan.

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » zo dec 09, 2007 11:14 am

LucaS schreef:Geweldig, ik hou van deze trainer!
Nou, ik niet. De zoveelste schurftwedstrijd onder Koster.

Snel vergeten maar weer. :excited.gif:

Zuidema

Bericht door Zuidema » zo dec 09, 2007 11:34 am

GangstaRiB schreef:Ja geweldige statistieken van Huntelaar, terwijl Ajax al jaren geen prijzen meer pakt. Ik zeg niet dat dat aan Huntelaar ligt, maar hij scoort 4 keer tegen de Graafschap terwijl je hem daarna amper meer ziet als Ajax een keer echt een doelpunt nodig heeft. Je ziet ook dat Huntelaar het spel vertraagd als hij aan de bal komt. Ik vind hem persoonlijk niet veel soeps en denk dat we beter af zijn met een voetballende spits die zelf iets kan forceren, a la Zlatan.
:worshippy.gif: :worshippy.gif: :worshippy.gif:

joey
Erelid

Bericht door joey » zo dec 09, 2007 11:41 am

Zuidema schreef:
GangstaRiB schreef:Ja geweldige statistieken van Huntelaar, terwijl Ajax al jaren geen prijzen meer pakt. Ik zeg niet dat dat aan Huntelaar ligt, maar hij scoort 4 keer tegen de Graafschap terwijl je hem daarna amper meer ziet als Ajax een keer echt een doelpunt nodig heeft. Je ziet ook dat Huntelaar het spel vertraagd als hij aan de bal komt. Ik vind hem persoonlijk niet veel soeps en denk dat we beter af zijn met een voetballende spits die zelf iets kan forceren, a la Zlatan.
:worshippy.gif: :worshippy.gif: :worshippy.gif:
Ook mee eens, met KJH gaat alles in de trechter. Hij moet echt zijn best doen om wat meer te bewegen, ook in de breedte van het veld, maar blijkbaar heeft hij daar geen zin in. Jammer.
Het stinkt aan alle kanten!

goodfella

Bericht door goodfella » zo dec 09, 2007 11:53 am

Late gelijkmaker tegen Groningen. De enige tegen Heracles. Een doelpunt tegen AZ. Nog eentje tegen Sparta. Zomaar wat belangrijke doelpunten.

peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008

Bericht door peter » zo dec 09, 2007 11:54 am

Ik heb er niets van gezien, door de verjaardag van mijn moeder. Als ik dit zo lees, dan borduren we voort op de afgelopen 2 wedstrijden. Erg mager, maar we moeten tot de winterstop maar gewoon proberen te overleven.

Plaats reactie