Willem II-Ajax 8-12-2007
- Wie kent Cees de Wolf nog
- AT Toto winner 09/10
Begrijp me niet verkeerd, Stekelburg is verreweg mijn favourite Ajax speler, en speelt erg sterk de afgelopen tijd. Ook vandaag heeft hij behoorlijk kunnen vissen, en toch deed hij niet zijn best bij die eerste goal van Willem 2. Hij ging meer in de foetus houding dan dat hij echt een duik maakte.en Stekelenburg dan?
al maanden onze sterkste man!
Des al niet te min scoort hij idd ook een voldoende, maar krappe.
Pompiedom
Ik zoek naar iets positiefs...Wie kent Cees de Wolf nog schreef:.... Zo roepen wij al een jaartje of......?joey schreef:Slecht spelen en toch winnen, dat kenmerkt de kampioen!Toppie schreef:Balbezit 61-39%![]()

Vorig seizoen meer goede wedstrijden gezien dan dit seizoen, Voetske. Het gaat alleen maar achteruit. Maar goed, het ligt niet alleen aan de trainer (s), de klasse ontbreekt natuurlijk ook.
Nog iets van KJH vernomen?
Het stinkt aan alle kanten!
- SylvievdVaart
Bij dat tweede doelpunt stond hij er toch erg slecht voor hoor...WP_LeGeNd schreef:en Stekelenburg dan?Maurice schreef:De meest onverdiende 3 punten in tijden....
Vertonghen bedankt, de enigste man die een voldoende scoort vandaag.
so you're a tough guy, like it really rough guy, just can't get enough guy, chest always so puffed guy
- SylvievdVaart
Nee. Hele wedstrijd niet gezien. Maar dat is al meerdere wedstrijden zo. Maar ja, echt 'lekkere' ballen krijgt hij ook niet.joey schreef:Ik zoek naar iets positiefs...Wie kent Cees de Wolf nog schreef:.... Zo roepen wij al een jaartje of......?joey schreef: Slecht spelen en toch winnen, dat kenmerkt de kampioen!![]()
![]()
Vorig seizoen meer goede wedstrijden gezien dan dit seizoen, Voetske. Het gaat alleen maar achteruit. Maar goed, het ligt niet alleen aan de trainer (s), de klasse ontbreekt natuurlijk ook.
Nog iets van KJH vernomen?
so you're a tough guy, like it really rough guy, just can't get enough guy, chest always so puffed guy
- Wie kent Cees de Wolf nog
- AT Toto winner 09/10
En het idiote is: we zijn minimaal 17 uur de eenzame koploper...
Ik ben blij dat we geen averij hebben opgelopen en een klein buffertje hebben ten opzichte van PSV. Ik zie eerlijk gezegd met angst en beven uit naar volgende week; gezien onze historie in de Arena tegen de gloeilampen en gezien onze verdediging...
Ik ben blij dat we geen averij hebben opgelopen en een klein buffertje hebben ten opzichte van PSV. Ik zie eerlijk gezegd met angst en beven uit naar volgende week; gezien onze historie in de Arena tegen de gloeilampen en gezien onze verdediging...
“Freedom! Football is freedom.” Bob Marley
- raymon
- Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
- Contacteer:
Die bal was nooit voor Steek. Iemand liet gewoon z'n man lopen. Ongelooflijk maar waar op dit niveau.SylvievdVaart schreef:Bij dat tweede doelpunt stond hij er toch erg slecht voor hoor...WP_LeGeNd schreef:en Stekelenburg dan?Maurice schreef:De meest onverdiende 3 punten in tijden....
Vertonghen bedankt, de enigste man die een voldoende scoort vandaag.
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"