Tsja, met 4-2 verliezen van Roda is een hele prestatie inderdaad...Nihad schreef:Ik doe het in me broek voor psv...
Mr. Ajax schreef:Tsja, met 4-2 verliezen van Roda is een hele prestatie inderdaad...Nihad schreef:Ik doe het in me broek voor psv...![]()
psv verliest in een van haar slechtste wedstrijden van de laatste tien jaar, wij staan met 3-1 voor, en dan kom jij met zo'n opmerking...
I don't follow...
Welke deur???Toppie schreef:Mr. Ajax schreef:Tsja, met 4-2 verliezen van Roda is een hele prestatie inderdaad...Nihad schreef:Ik doe het in me broek voor psv...![]()
psv verliest in een van haar slechtste wedstrijden van de laatste tien jaar, wij staan met 3-1 voor, en dan kom jij met zo'n opmerking...
I don't follow...
Nou verdedigend geeft Ajax teveel ruimte weg en krijgt elke wedstrijd 1 goal tegen. Tegen Pisvee zeer gevaarlijk , want die gooien bij 0-1 de deur op slot
En het had hier net zo goed 3-1 kunnen staan i.p.v. 1-3. Deze stand is puur gebasseerd op geluk/individualiteit, en die individuele qualiteit heeft PSV dus ook nogal behoorlijk....psv verliest in een van haar slechtste wedstrijden van de laatste tien jaar, wij staan met 3-1 voor, en dan kom jij met zo'n opmerking...
I don't follow...
Of je kijkt gewoon natuurlijk hier.. http://www.myp2p.eu/index.php?part=sportsMIKE_ZUID2 (ASR_AFCA) schreef:Betalen op internet???Daniel_vT schreef:Je kunt eens kijken op die ene site (ben ff de naam kwijt, zal het zo opzoeken) of tele2 voetbal, alleen dan moet je 4,50 piek betalen en de verbinding is momenteel weer kut..