Willem II-Ajax 8-12-2007
- Wie kent Cees de Wolf nog
- AT Toto winner 09/10
-
- AT Toto winner 15/16
- Wie kent Cees de Wolf nog
- AT Toto winner 09/10
Sja...
Koster kan geen beroep doen op Van der Wiel
Ajax kan zaterdagavond in de uitwedstrijd tegen Willem II niet beschikken over Gregory van der Wiel. De centrale verdediger is nog altijd niet hersteld van een knieblessure.
,,Dat is vervelend”, zei trainer Adrie Koster vrijdag tijdens de persconferentie. ,,Met Gregory erbij hebben we achterin meer mogelijkheden. Hij heeft deze week te maken gehad met een kleine terugslag in zijn revalidatie.” Van der Wiel, die de kwetsuur opliep tegen Feyenoord, hoopte tegen de Tilburgers te kunnen spelen. Maar de wedstrijd komt te vroeg. ,,Of hij volgende week tegen PSV speelt, durf ik ook nog niet te zeggen”, zei Koster. ,,We wachten het af.”
www.ajax.nl
“Freedom! Football is freedom.” Bob Marley
-

Laatst gewijzigd door Demosthenes op do dec 04, 2008 4:05 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".
-
- AT Toto winner 15/16
Bij Willem II hebben ze alleen maar rustige vakken...Kowalczyk schreef:Ik ben er wel, maar ik zit niet in het uitvak. Ik ken iemand in Tilburg (een volwassen, verstandige en volkomen vredelievende Willem II-supporter, met een vrouw en twee kinderen) die mij (een volwassen, verstandige en volkomen vredelievende Ajax-supporter) aan kaarten heeft geholpen voor een rustig vak. Vanuit dat vak ga ik met mijn vrienden naar Willem II - Ajax kijken. Daar heeft niemand ook maar ene moer over te zeggen, en er zal ook niemand last van hebben.
Ik baal toch wel behoorlijk dat ik de wedstrijd morgen niet kan zien hoor. Ik ben er in ieder geval redelijk rustig onder. Ten slotte heeft nog geen enkele top vier club in Nederland indruk weten te maken, dus ik neem aan dat Ajax gewoon bij blijft tot de winterstop. Dat moet ook gewoon lukken met dit materiaal.
-
Ik niet. Na vorige week en na gisteren... :hupajax.gif:GangstaRiB schreef:Ik heb het nare gevoel dat wij vanavond ook punten laten liggen.
... staan de heren echt wel weer op scherp.
Suarez erin, Luque eruit wat mij betreft. Wat mij betreft kiest ie of voor de snelheid van Rommedahl of voor 'team player' Kennedy.