Wat is er geworden van....
Moderator: mods
Stam is een broodvoetballer die als kind voor Ajax was. Waarschijnlijk was hij als kind ook voor FC Zwolle, maar daar wilde hij niet meer heen. Het was namelijk wel zo handig dat Ajax een topclub is en hem een goede aanbieding deed.
Maar ik geloof best dat hij het naar zijn zin gehad heeft bij Ajax. Hij werd op handen gedragen door de supporters en kreeg veel waardering van iedereen binnen de club. Maar zijn woorden kunnen ook zijn ingegeven door schuldgevoel. Tenslotte heeft hij ons midden onder het seizoen laten zitten.
Maar ik geloof best dat hij het naar zijn zin gehad heeft bij Ajax. Hij werd op handen gedragen door de supporters en kreeg veel waardering van iedereen binnen de club. Maar zijn woorden kunnen ook zijn ingegeven door schuldgevoel. Tenslotte heeft hij ons midden onder het seizoen laten zitten.
Het stinkt aan alle kanten!
Dat kon ie dan wel eens van zijn moeder hebben! ;-)Daniel_vT schreef:Jup, dat is zijn middelste geloof ik.. Hij heeft dezelfde kop als zijn vader, maar dan minder donker en ander haar.
Mijn broertje woont in hetzelfde appartementencomplex als die Angela. Die 3 koters maken een teringherrie volgens hem. Dat hebben ze dan waarschijnlijk weer van hun Pa!
AS'Mooi dat PSV vermoeid is voor Ajax'
Voormalig Ajacied Christian Chivu heeft PSV moe gemaakt voor de wedstrijd van zondag tegen Ajax. Dat zegt de speler van Inter in een interview met Zoom.in.
'Gelukkig voor Ajax heeft PSV zeventig minuten met tien man gespeeld. Ze zullen dus vermoeid zijn tegen Ajax. Dat is mooi, want ik hoop dat Ajax wint', aldus de oud-Ajacied.
Chi-vuuu!

Het stinkt aan alle kanten!
Jouw broertje heeft goed geboerd, Wimpey?wimpey schreef:That's the one.joey schreef:Dat complex aan de Karthuizerstraat? Of woont ze daar niet meer?wimpey schreef:Mijn broertje woont in hetzelfde appartementencomplex als die Angela. Die 3 koters maken een teringherrie volgens hem. Dat hebben ze dan waarschijnlijk weer van hun Pa!
Ik kan die teringherrie overigens beamen. Verwende nesten zijn het.
Bertje for President!
- Wie kent Cees de Wolf nog
- AT Toto winner 09/10
-
- Wie kent Cees de Wolf nog
- AT Toto winner 09/10
- Ajaciedjuh
Gewoon grote onzin. Ze hebben een bod van 16 miljoen afgewezen van Valanecia. Toen is het verhaal ontstaan dat ze Sneijder wel 30 miljoen waard vonden en dat zullen ze niet zeggen als ze al een bod hebben van 32 miljoen.
Real heeft later uiteindelijk 27 miljoen betaald. Dit is gewoon een topdeal (kwa geld), maar wat slecht ging is de opvolger. Dat is slecht management.
Ik ben benieuwd of we een opvolger hebben in de winterstop.
Real heeft later uiteindelijk 27 miljoen betaald. Dit is gewoon een topdeal (kwa geld), maar wat slecht ging is de opvolger. Dat is slecht management.
Ik ben benieuwd of we een opvolger hebben in de winterstop.