Onbetrouwbaar transfernieuws 2007/2008
-
- Wie kent Cees de Wolf nog
- AT Toto winner 09/10
Past geweldig in het huidige Ajax en ook nog eens op de plek waar Ajax nodig aan versterking toe is. Maar volgens mij wil hij helemaal niet hoor. Ik heb ook altijd de indruk gekregen dat Ooijer wrok koestert richting Ajax. En ook ik vind het een bijzonder onsympathieke vent, maar Sneijder is ook een rotjoch dus dat zegt me niet zoveel.Bertje schreef:Goeie back. Van mij mogen ze hem vastleggen.
- mattie
- AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
Als je alleen al kijkt naar vandaag hoe onze backs zich constant laten uitspelen en een Heitinga die het in zijn eentje moet doen... Zou ik zeggen aantrekken die gast. Of hij nu een hekel had in het verleden of niet , daar valt over te praten, toch.....joey schreef:Ooijer zou met voorsprong de beste VERDEDIGER zijn bij Ajax. Hij kan tenminste een bal afpakken.
Was het Davids die ook eerst absoluut niet meer bij Ajax wou voetballen
Weer op zoek naar een Interim coach..
Alsof Ooijer überhaupt naar Ajax wil. Die hoort met Van Bommel, Kruys en Van Dijk bij de weinige Nederlanders die écht nooit voor Ajax zouden willen spelen, gewoon omdat ze die club intens haten.mattie schreef:Als je alleen al kijkt naar vandaag hoe onze backs zich constant laten uitspelen en een Heitinga die het in zijn eentje moet doen... Zou ik zeggen aantrekken die gast. Of hij nu een hekel had in het verleden of niet , daar valt over te praten, toch.....joey schreef:Ooijer zou met voorsprong de beste VERDEDIGER zijn bij Ajax. Hij kan tenminste een bal afpakken.
En vergeet Buijs niet.. Maar Kruys? Daarnaast zullen 4 van die 5 spelers ook nooit door Ajax gepolst worden omdat ze gewoon niet goed genoeg zijn of niet bij Ajax passen.generaal schreef:Alsof Ooijer überhaupt naar Ajax wil. Die hoort met Van Bommel, Kruys en Van Dijk bij de weinige Nederlanders die écht nooit voor Ajax zouden willen spelen, gewoon omdat ze die club intens haten.mattie schreef:Als je alleen al kijkt naar vandaag hoe onze backs zich constant laten uitspelen en een Heitinga die het in zijn eentje moet doen... Zou ik zeggen aantrekken die gast. Of hij nu een hekel had in het verleden of niet , daar valt over te praten, toch.....joey schreef:Ooijer zou met voorsprong de beste VERDEDIGER zijn bij Ajax. Hij kan tenminste een bal afpakken.