Gabriel García de la Torre (Gabri)
Moderator: mods
Als je tegen één of andere flutclub uit de provincie (nee niet PSV ;) ) een rode kaart krijgt tijdens de voorbereiding dan volgt daar volgens mij bijna nooit een schorsing uit.Rishi schreef:Harm bedoelde dat het dus niet gebruikelijk is. Volgens mij is het in meerdere landen zo ( dat je geschorst wordt nav oefenwedstrijden)
Klopt, maar zijn ze ook daadwerkelijk geschorst of is de schorsing voor het begin van de competitie ingetrokken? Dat laatste dacht ik is gebeurd, al ben ik daar niet 100% zeker van.LucaS schreef:Volgens mij riep MU vorig jaar (of is het al weer 2 jaar terug) nooit meer naar het AT te komen omdat spelers voor de Engelse competitie werden geschorst naar aanleiding van een wedstrijd op ons toernooi
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!
What's your point? Als dat toernooi in Uzbekistan was geweest waren Rooney en Scholes ook geschorst door de FA. Zo werkt men in Engeland nu eenmaal. Ferguson was gewoon boos op de arbitrage.LucaS schreef:Volgens mij riep MU vorig jaar (of is het al weer 2 jaar terug) nooit meer naar het AT te komen omdat spelers voor de Engelse competitie werden geschorst naar aanleiding van een wedstrijd op ons toernooi
Gabri kan dus weleens een paar maanden zijn uitgeschakeld , tsja Edje duurd ook nog 2 maanden dus dat wordt puzzelen op het middenveld en zal Delorge het moeten invullen Wel zwaar klote 2 van zulk draagbare spelers..
Laatst gewijzigd door Toppie op zo aug 26, 2007 7:34 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Er zal dus een middenvelder bij moeten, Jan Vertonghen is ook nog niet 100% fit.Toppie schreef:Gabri kan dus weleens een paar maanden zijn uitgeschakeld , tsja Edje duurd ook nog 2 maanden dus dat wordt puzzelen op het middenveld en zal Delorge het moet invullen Wel zwaar klote 2 van zulk draagbare spelers..
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!
Mijn point was dat het schorsing obv vriendschappelijke wedstrijden wel gebeurt. daar hadden jij en Rishi het over, en ik dacht enig licht in de duisternis te kunnen werpen!Thomas schreef:What's your point? Als dat toernooi in Uzbekistan was geweest waren Rooney en Scholes ook geschorst door de FA. Zo werkt men in Engeland nu eenmaal. Ferguson was gewoon boos op de arbitrage.LucaS schreef:Volgens mij riep MU vorig jaar (of is het al weer 2 jaar terug) nooit meer naar het AT te komen omdat spelers voor de Engelse competitie werden geschorst naar aanleiding van een wedstrijd op ons toernooi
I think I lost my fucking headache
Is er enige duidelijkheid met betrekking tot de blessure van Gabri? Ik vond hem gisteren behoorlijk slecht spelen. Ik vrees dat Bertje met zijn opmerking tegen mij van een tijdje terug gelijk krijgt dat Gabri zichzelf met z'n 200% inzet nu al de ziekenboeg heeft ingeloodst.
Helaas, Lucas. Voor Engelse en Nederlandse clubs gelden namelijk verschillende regels.LucaS schreef:Mijn point was dat het schorsing obv vriendschappelijke wedstrijden wel gebeurt. daar hadden jij en Rishi het over, en ik dacht enig licht in de duisternis te kunnen werpen!Thomas schreef:What's your point? Als dat toernooi in Uzbekistan was geweest waren Rooney en Scholes ook geschorst door de FA. Zo werkt men in Engeland nu eenmaal. Ferguson was gewoon boos op de arbitrage.LucaS schreef:Volgens mij riep MU vorig jaar (of is het al weer 2 jaar terug) nooit meer naar het AT te komen omdat spelers voor de Engelse competitie werden geschorst naar aanleiding van een wedstrijd op ons toernooi
Ajax.nlGabri groot vraagteken, Maduro op koers
Amsterdam, 29 nov 2007
De kans dat Ajax zondag tegen NAC kan beschikken over Gabri is klein. De Spanjaard is momenteel nog niet hersteld van een kuitblessure, die hij opliep tegen Vitesse.
Het herstel van Hedwiges Maduro verloopt goed. De middenvelder traint weer met de groep mee. Als zijn enkel het de komende dagen goed houdt, is hij zondag waarschijnlijk inzetbaar. Voor Gregory van der Wiel komt het duel met NAC te vroeg. Hij richt zich op de uitwedstrijd tegen Willem II (8 december).