Wie moet Henk ten Cate opvolgen?
Moderator: mods
VOLSpurs: Jol sprak met Ajax
Tottenaham Hotspur president Daniel Levy voelt er helemaal niets voor om zich, over de gang van zaken bij het ontslag van Martin Jol, te verontschuldigen. Het is voor de eerste keer dat Levy over het vertrek van Jol in het openbaar sprak. Tegenover de Daily Mail liet hij weten, “Mensen vinden dat wij ons moeten verontschuldigen, maar ik hoor niemand praten over het feit dat Martin, terwijl hij nog bij ons onder contract stond, met twee clubs (Ajax en Newcastle United) onderhandelde. We zitten in de voetbalbusiness en hebben leren accepteren dat dit soort zaken nu eenmaal zo gaan. Maar excuses, nee! ,”aldus de president van de Spurs.
Het stinkt aan alle kanten!
- Wie kent Cees de Wolf nog
- AT Toto winner 09/10
Inderdaad. Als Ajax geen bewezen toptrainer weet te strikken, dan in ieder geval iemand die de club goed vertegenwoordigt en nog wat charisma heeft. Ik hoef niet zo'n norse boer als Verbeek of zo'n nuchtere opa als Foppe, met alle respect.Bertje schreef:Ze zullen toch met Verbeek op de proppen komen, zeg.
Rutten zal een half jaar nadat hij z'n geliefde PSV afwees niet naar Ajax vertrekken.
Twee boeren uit Drenthe in de hoofdstad! Lijken mij totaal niet bij Ajax passen. Ook Rutten mist wat mij betreft het charisma en de uitstraling. Hij doet het nu goed bij Twente, maar dat deed Co ook bij Willem II en Ten Cate ook bij Sparta en Vitesse. Ik krijg bij Rutten het gevoel dat hij typisch zo'n trainer is die het goed doet bij een kleinere club iets meer in de luwte en dat hij die inschatting ook zo voor zichzelf heeft gemaakt door PSV af te wijzen.
Daar zal de club in zo'n geval inderdaad alles aan moeten doen. Helaas spelen er bij een club als Ajax ook veel externe factoren mee waardoor trainers met een aardige staat van dienst bij een kleinere club vreemde dingen gaan doen en onder de druk bezwijken bij Ajax. Alleen een goede trainer zijn is al zo vaak niet voldoende gebleken. Daar blijkt de club Ajax te lastig voor te zijn.
Jöhnk schreef:Wie is Jan de Jonge?
Tevens is hij oud-speler van Heerenveen. Een beetje vergelijkbaar dus met Verbeek.gaizka schreef:Jan de Jonge doet het ook fantastisch met de Graafschap, eventueel samen met zijn boezemvriend Verbeek. Ik hou wel van dit type trainer, eigenlijk een beetje hetzelfde type als Koster.
Afgezien of de voorbeelden waar jij op doelt inderdaad goede trainers waren - het is natuurlijk niet zo zwart-wit: tussen een goede trainer en een slechte trainer zit veel in, namelijk mensen die iets wel goed beheersen maar andere dingen weer niet - is het ook aan Ajax om iemand tegen zichzelf en de buitenwereld in bescherming te nemen. Je gaat iemand toch niet niet op het trainingsveld zetten omdat hij niet zo'n vlotte babbel tegenover de pers heeft? Of vice versa.Jabu schreef:Daar zal de club in zo'n geval inderdaad alles aan moeten doen. Helaas spelen er bij een club als Ajax ook veel externe factoren mee waardoor trainers met een aardige staat van dienst bij een kleinere club vreemde dingen gaan doen en onder de druk bezwijken bij Ajax. Alleen een goede trainer zijn is al zo vaak niet voldoende gebleken. Daar blijkt de club Ajax te lastig voor te zijn.
Net als je spelers op hun sterke punten moet gebruiken, geldt dat ook voor andere mensen in je organisatie. Van Gaal is bij Barcelona ook niet ontslagen omdat hij geen lekkere koffie zette.
Mee eens. Ik denk ook niet dat Rutten het redt.Jabu schreef:Twee boeren uit Drenthe in de hoofdstad! Lijken mij totaal niet bij Ajax passen. Ook Rutten mist wat mij betreft het charisma en de uitstraling. Hij doet het nu goed bij Twente, maar dat deed Co ook bij Willem II en Ten Cate ook bij Sparta en Vitesse. Ik krijg bij Rutten het gevoel dat hij typisch zo'n trainer is die het goed doet bij een kleinere club iets meer in de luwte en dat hij die inschatting ook zo voor zichzelf heeft gemaakt door PSV af te wijzen.
Ik begrijp niet waarom Ajax geen buitenlandse trainer zou kunnen hebben? Ik vind dat zo beperkt van MVG.
Het stinkt aan alle kanten!
-
- AT Toto winner 15/16
Minstens 5 miljoen netto?joey schreef:Ik ben bang dat Ajax alleen al nooit aan de salariseisen van Capello kan voldoen. Je moet er niet aan denken wat die man verdiende bij zijn vorige clubs...
Wil hij geen bondscoach van Engeland worden?
Capello is wel zo'n beetje de enige toptrainer met een flawless record.