UEFA Champions League 2007-2008
Moderator: mods
Sowieso interpreteer je mijn post iets te letterlijk. Maar aangezien ik er toch wel van houd om ergens iets tegenin te brengen: spelers hebben het recht om professionele overtredingen te maken en scheidsrechters hebben de plicht hen daar een kaart voor te geven.Jöhnk schreef:'De kaart' is toch juist in het leven geroepen omdat spelers NIET het recht hebben om zich op het veld te misdragen?Thomas schreef:Volgens mij niet hoor. Een speler heeft immers het recht om een kaart te pakken wanneer hij wil, hoe irritant dat ook is.

Bovendien tast je de rechtszekerheid aan. Het gedrag van Zlatan is misschien vanuit moreel oogpunt niet juist, maar die regels zijn nu eenmaal opgesteld, dus dan moeten ze ook nageleefd worden. In de eerste plaats door de organisatie die die regels opgesteld heeft.Jöhnk schreef:Maar ik snap wat je bedoelt. Als je het waarom achter elke kaart gaat onderzoeken dan blijf je bezig.
En hij bereidde er een knap voor. Chapeau, netjes gedaan.Jöhnk schreef:Rosenberg heeft zojuist gescoord tegen Real Maastricht.
Al moet erbij gezegd worden dat er tegen een verdedigingsduo met Pepe en Metzelder natuurlijk wel wat te halen valt. Intriest niveau.
Steef's Marcelo en Gago vielen me trouwens (wederom) tegen.
- Jinne
- Site Admin
Ik was voor het eerst wel eens blij dat Pipo hem er later wel in knalde. Als Celtic verdedigend gaat spelen dan ziet het er niet uit.
Bij die gemiste kans leek het alsof hij een fluitje verwachtte van de scheids voor buitenspel. In een serieuze wedstrijd had hem ongetwijfeld wel gemaakt.
Bij die gemiste kans leek het alsof hij een fluitje verwachtte van de scheids voor buitenspel. In een serieuze wedstrijd had hem ongetwijfeld wel gemaakt.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!
Milan had al eerder kunnen scoren in de eerste helft maar Pipo had een cross gekopt die voor iemand anders was bestemd. Zowel degene die de bal voorgaf als degene die wou koppen (die perfect zijn run had getimed) zeiden tegen Pipo om het te laten, maar ging het toch koppen. Ze waren zeer boos op hem daarna. En hij heeft lopen schwalbe-en weer, niet te geloven.
Met een andere spits had Milan met 3-0 gewonnen denk ik.
Seedorf heeft zijn record bal inleveren weer verbeterd.
Met een andere spits had Milan met 3-0 gewonnen denk ik.
Seedorf heeft zijn record bal inleveren weer verbeterd.
Een makaaytje? ;)bryan schreef:Er was echt een prachtige misser van Pipo in deze wedstrijd.
Echt niet te beschrijven.
Zelfs Boruc stond hopeloos te kijken dat Inzaghi zou scoren, maar Pipo kopte het in de armen van Boruc. En Boruc moest lachen.
Je moet het zien om het te geloven.
Ik weet niet of jullie wel eens aan de toto of unibet meedoen maar PSV - Inter is wel een interssante wedstrijd: 1: € 2,15 X: € 3,35 2: € 3,35.
Het lijkt me tenminste dat Inter zelfs met een B team weinig moeite met PSV zal hebben, of denken jullie dat ze het wel geloven?
Welke ontknoping zendt de NOS straks uit?
Die uit groep A:
20:45 FC Porto ? - ? Besiktas
20:45 Marseille ? - ? Liverpool
1 FC Porto 2 2 1 8 6 - 7 -1
2 Olympique Marseille 2 1 2 7 6 - 5 1
3 Liverpool 2 1 2 7 14 - 5 9
4 Besiktas 2 0 3 6 4 - 13 -9
Of die uit groep C:
20:45 Olympiakos Piraeus ? - ? Werder Bremen
20:45 Real Madrid ? - ? Lazio
1 Real Madrid 2 2 1 8 10 - 8 2
2 Olympiakos Piraeus 2 2 1 8 8 - 7 1
3 Werder Bremen 2 0 3 6 8 - 10 -2
4 Lazio 1 2 2 5 7 - 8 -1
Zo spannend wordt het niet vaak in de groepsfase van de CL.
Die uit groep A:
20:45 FC Porto ? - ? Besiktas
20:45 Marseille ? - ? Liverpool
1 FC Porto 2 2 1 8 6 - 7 -1
2 Olympique Marseille 2 1 2 7 6 - 5 1
3 Liverpool 2 1 2 7 14 - 5 9
4 Besiktas 2 0 3 6 4 - 13 -9
Of die uit groep C:
20:45 Olympiakos Piraeus ? - ? Werder Bremen
20:45 Real Madrid ? - ? Lazio
1 Real Madrid 2 2 1 8 10 - 8 2
2 Olympiakos Piraeus 2 2 1 8 8 - 7 1
3 Werder Bremen 2 0 3 6 8 - 10 -2
4 Lazio 1 2 2 5 7 - 8 -1
Zo spannend wordt het niet vaak in de groepsfase van de CL.