Onbetrouwbaar transfernieuws 2007/2008
Alsof Urby naar Schotland wil.... Ik geloof er geen zak van.Joeska schreef:Ik zet het maar in onbetrouwbaar, maar vanuit Schotland ontvang ik het bericht dat Rangers geinteresseerd zijn in Urby en ook Buffel in de deal zouden willen betrekken. Er schijnt al met Urby gepraat te zijn.
Het stinkt aan alle kanten!
De aanvallende middenvelder van De Graafschap. Heb hem alleen in samenvattingen gevolgd, maar daarin liet hij toch zien over een flinke dosis techniek en inzicht te beschikken.
Maar om de een of andere reden verwacht ik dat de supporters het niet zullen pikken als Ajax in de winterstop met hem op de proppen komt als nieuwe creatieve middenvelder.
Maar om de een of andere reden verwacht ik dat de supporters het niet zullen pikken als Ajax in de winterstop met hem op de proppen komt als nieuwe creatieve middenvelder.
Is het erg dat ik nog nooit van die speler gehoord heb?
Hebben we het hier over een supertalent of over een speler die al jaren meehobbelt?
Ik heb dat verhaal van die meneer inmiddels ook gelezen. Daarin verwijt hij Ajax Modric niet te hebben gekocht. Tja... Ajax wilde Modric best kopen, maar Modric is onhaalbaar. Bij Dinamo Zagreb weten ze heel goed wat hij waard is.

Hebben we het hier over een supertalent of over een speler die al jaren meehobbelt?
Ik heb dat verhaal van die meneer inmiddels ook gelezen. Daarin verwijt hij Ajax Modric niet te hebben gekocht. Tja... Ajax wilde Modric best kopen, maar Modric is onhaalbaar. Bij Dinamo Zagreb weten ze heel goed wat hij waard is.
Het stinkt aan alle kanten!
Hij kwam zondag nog even ter sprake bij Voetbalinsite omdat hij het kennelijk zo aardig doet. Men had het er over dat het toch een foutje was van Riemer v.d.Velde om hem te laten gaan. Het is namelijk al even geleden dat hij vertrok bij Heerenveen. Ajax kwam overigens niet ter sprake.
Ik ken die jongen helemaal niet als voetballer dus geen idee wat hij kan. Maar de stap van De Graafschap naar Ajax is niet niks natuurlijk.
Ik ken die jongen helemaal niet als voetballer dus geen idee wat hij kan. Maar de stap van De Graafschap naar Ajax is niet niks natuurlijk.
Nil volentibus arduum
- Ajaciedjuh
- Ajaciedjuh
Schöne heeft een geweldige trap in de benen. Verder ook een redelijk overzicht en een uitstekende pass. Wat naast z'n schot z'n absolute meerwaarde is, is zijn handelingssnelheid bij de omschakeling. Vroeger had ie dat vrijwel niet (daarom moest ie ook weg bij SCH), maar onder Jan de Jonge is hij in dat opzicht echt volwassen geworden. Hij mag van mij ook wel naar Eindhoven komen.joey schreef:Generaal als Ajax-scout. Om de een of andere reden vertrouw ik het niet helemaal.
-
-
-
Wat een onzin. Stekelenburg heeft inderdaad altijd veel kritiek gekregen, maar zat wel jarenlang vast bij de selectie. Mede door veel blessureleed kon hij niet veel minuten maken. Vermeer daarentegen verliest de strijd bij Ajax voor een plekje op de bank, bij Willem 2 werd hij op de bank gezet toen Aerts weer fit was en bij Jong Oranje staat tegenwoordig die ballenvanger van Vitesse in de basis.goodfella schreef:Ja, laten we Vermeer maar afschrijven. Net zoals vorig seizoen Stekelenburg ook al werd afgeserveerd.
- Ajaciedjuh
[/quote]AZ en Ajax hengelen naar Ooijer
door onze Telesportredactie
AMSTERDAM - Na Feyenoord hebben nu ook AZ en Ajax hun interesse in Blackburn Rovers-verdediger André Ooijer (33) kenbaar gemaakt. De clubs uit Alkmaar en Amsterdam informeerden of de Amsterdammer interesse heeft in een overgang en hoe zijn contract in Engeland precies in elkaar steekt.
André Ooijer
- Wie kent Cees de Wolf nog
- AT Toto winner 09/10
VI meldt:
'Ook AZ en Ajax maken jacht op Ooijer'
AZ en Ajax volgen het spoor van Feyenoord richting André Ooijer. De Noord-Hollandse clubs willen weten of en hoe de international naar Alkmaar dan wel Amsterdam wil komen.
Feyenoord was de eerste club die zich meldde voor Ooijer, maar volgens De Telegraaf hebben zich bij de belangstellenden nu ook AZ en Ajax gevoegd. De verbintenis van de verdediger bij Blackburn Rovers loopt medio 2008 af.
De Engelse club heeft echter een eenzijdige optie in het contract laten opnemen, waardoor Blackburn Rovers de mogelijkheid heeft door te gaan met de ex-PSV'er. Omdat de bij Ajax opgeleide international aan een goed seizoen in de Premier League bezig is, lijkt Ooijers huidige werkgever die optie ook te gaan lichten.
“Freedom! Football is freedom.” Bob Marley