Feyenoord 2007 - 2008
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Landzaat staat dus niet in de basis bij degradatiekandidaat Wigan. Nou, dan zegt dat misschien ook wel weer wat over de 'aftakeling' van Landzaat, hoor. Verder is Landzaat ook nog weer niet zo heel erg oud met zijn 31 jaar. Feyenoord kan beter wat geld investeren in talentvolle jongens, zeg. Al die ouwe mikmak levert je over 2 jaar geen stuiver meer op en dan sta je voor het blok.
-
-
- AT Toto winner 15/16
Bovendien heeft Fnoord nu al heel veel moeilijke uitwedstrijden gehad, ik geloof nu alleen nog AJAX, AZ en H'veen uit. Maargoed er is mij hier aan het begin van het seizoen min of meer beloofd dat Fnoord absoluut geen kampioen wordt, daar gaan we dus maar vanuit en mocht het toch gebeuren dan zal ik eens wat quotjes uit deze topic naar boven halen.
Hofland was ook weer lekker bezig. 
Hofland is een vrij solide speler maar je moet hem geen dingen laten doen die hij niet kan. Dan moet je Feyenoord dus niet op een hoge lijn laten verdedigen (Hofland hangt liever dicht tegen de eigen zestien aan en wil nog wel eens vergeten door te dekken). Daarnaast moet je geen De Cler als linksback opstellen, omdat De Cler vooral wil aanvallen en Hofland zwak is wanneer hij uit z'n zone moet komen.

Hofland is een vrij solide speler maar je moet hem geen dingen laten doen die hij niet kan. Dan moet je Feyenoord dus niet op een hoge lijn laten verdedigen (Hofland hangt liever dicht tegen de eigen zestien aan en wil nog wel eens vergeten door te dekken). Daarnaast moet je geen De Cler als linksback opstellen, omdat De Cler vooral wil aanvallen en Hofland zwak is wanneer hij uit z'n zone moet komen.
Laatst gewijzigd door FlaFlu op zo nov 25, 2007 8:06 pm, 2 keer totaal gewijzigd.
Van Halst was ook niet mals bij zijn kritiek op Hofland.Thomas schreef:Hofland was ook weer lekker bezig.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
Van de lastige uitwedstrijden hebben ze alleen Utrecht en Roda gewonnen, maar daar krijgen ze zo'n beetje elk jaar de punten cadeau.brigade zuid schreef:Bovendien heeft Fnoord nu al heel veel moeilijke uitwedstrijden gehad, ik geloof nu alleen nog AJAX, AZ en H'veen uit. Maargoed er is mij hier aan het begin van het seizoen min of meer beloofd dat Fnoord absoluut geen kampioen wordt, daar gaan we dus maar vanuit en mocht het toch gebeuren dan zal ik eens wat quotjes uit deze topic naar boven halen.
-
Hofland stond duidelijk op zijn 'Duits' te verdedigen. Helaas is dat in Nederland funest, zo was te zien in 2 van de 3 goals van Groningen.Thomas schreef:Hofland was ook weer lekker bezig.
-
- AT Toto winner 15/16
Dat wel, ik geef alleen maar aan dat ze ondanks al die moeilijke uitwedstrijden slechts 3 puntjes van de kop af staan.Jöhnk schreef:Van de lastige uitwedstrijden hebben ze alleen Utrecht en Roda gewonnen, maar daar krijgen ze zo'n beetje elk jaar de punten cadeau.brigade zuid schreef:Bovendien heeft Fnoord nu al heel veel moeilijke uitwedstrijden gehad, ik geloof nu alleen nog AJAX, AZ en H'veen uit. Maargoed er is mij hier aan het begin van het seizoen min of meer beloofd dat Fnoord absoluut geen kampioen wordt, daar gaan we dus maar vanuit en mocht het toch gebeuren dan zal ik eens wat quotjes uit deze topic naar boven halen.
Dat wil je ook alleen maar geloven he... Feyenoord is zo slecht nog niet... Ajax speelt ook gelijk tegen Sparta...generaal schreef:Zoals 'altijd' gaat het weer tussen Ajax en PSV.Jöhnk schreef:Feyenoord kampioen!
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."
- SylvievdVaart
Ach, het is wel een sympathieke gast, vind ik. Alleen dat geneuzel de hele tijd over die jonge ploeg van Feyenoord. De basis is eerder oud dan jong te noemen en Van Marwijk stelt vrijwel altijd dezelfde spelers op:
De basis:
------------------------Makaay (32)
---------Bruins (20)--De Guzman (20)--Buijs (25)/Lee (26)
-------Van Bronckhorst (32)--Sahin (19)
De Cler (29)--Hofland (28)--Bahia (24)--Lucius (bijna 31)
------------------------Timmer (bijna 36)
De basis:
------------------------Makaay (32)
---------Bruins (20)--De Guzman (20)--Buijs (25)/Lee (26)
-------Van Bronckhorst (32)--Sahin (19)
De Cler (29)--Hofland (28)--Bahia (24)--Lucius (bijna 31)
------------------------Timmer (bijna 36)