Kwalificatie EK 2008
Moderator: mods
-
Portugal is tijd aan het rekken. Ene Makukelekula wordt nu ingebracht. Hopelijk prikt Kolkka er zo nog eentje in.
Laatst gewijzigd door Jöhnk op wo nov 21, 2007 10:22 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Die penalty deed me een beetje denken aan een situatie jaren geleden toen Duitsland er dreigde uit te vliegen in de kwalificatie en de scheidsrechter een speler van de tegenstander (Portugal?) rood gaf omdat hij te langzaam naar de zijlijn liep bij zijn wissel. Dat daar nooit een onderzoek over corruptie naar gedaan is vind ik ongelofelijk.
Het is wel een boeiend potje. Vond de penalty makkelijk gegeven. Ik zie overigens Kroatie toch nog wel een goal maken... Vind Engeland achterin erg matig.
Vind trouwens de scheids vaak bij twijfel of moeilijke situaties in het voordeel van Engeland fluiten....
Vind trouwens de scheids vaak bij twijfel of moeilijke situaties in het voordeel van Engeland fluiten....
Laatst gewijzigd door columbus op wo nov 21, 2007 10:29 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Probleem is dat Kroatië niet zo nodig hoeft, ik denk niet meer dat Engeland dit weggeeft.
En ja, je voelt het een beetje aankomen met bepaalde scheidsrechters: dan gaan ze mee in de hectiek van de wedstrijd, dan wordt er in twijfelgevallen voor het grote land gefloten.
En ja, je voelt het een beetje aankomen met bepaalde scheidsrechters: dan gaan ze mee in de hectiek van de wedstrijd, dan wordt er in twijfelgevallen voor het grote land gefloten.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
-
-
-