Spanje
Moderator: mods
Argh, ik zie het al. Het gaat om Atletico. Die schijnen een bod op hem te hebben gedaan.generaal schreef:Klopt het dat Diego Valeri naar Madrid verkast?
mercardofutbol.comEl Atlético de Madrid estaría interesado en apuntalar su medular con Diego Valeri, centrocampista del Lanús, o, al menos, así lo confirma el diario Marca.
El citado diario recoge que tal es el interés del Atleti por este jugador del corte de Riquelme que el pasado miércoles la directiva rojiblanca se puso en contacto con la órbita del club argentino para preguntar por el precio de Valeri.
La propuesta rojiblanca rondaría entre los 6 y los 8 millones de euros aunque el Lanús querría sacar una tajada mayor viendo el éxito del jugador, que ha llamado la atención de varios equipos europeos, entre ellos la Juventus.
Prima aankoop, uiteraard.
Flankspeler uit de opleiding van Lanús. Er heeft hier korte tijd nog een scoutingsrapport van me over hem gestaan. Z'n naam staat nog wel vermeld in mijn topic.
Een tipje van de sluier:
Een tipje van de sluier:
Kan zowel rechts als links aan de buitenkant kan spelen. Doet enerzijds denken aan Ji Sung Park vanwege z'n loopvermogen en het kiezen van het juiste moment om naar binnen te knijpen achter de centrale middenvelder. Anderzijds heeft hij ook veel weg van Kennedy, vanwege z'n goede voorzet, maar ook vanwege de kwaliteit om zonder noemenswaardige actie of versnelling toch tackles te kunnen ontwijken en tegenstanders van zich af te houden.
Laatst gewijzigd door FlaFlu op wo nov 21, 2007 5:09 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Net zo min als jouw mening maatgevend is, geloof ik. Ik zag Metzelder tegen Sevilla, een CL-wedstrijd (Piraeus?) en bij Duitsland - Tsjechie weer stevig blunderen. Te traag, ongeconcentreerd en op de verkeerde manier de duels aangaan, dat is Metzelder ten voeten uit.Raul Gonzalez Blanco schreef:Welnee Wimpey. Metzelder is vanaf jongs af aan altijd nationaal en internationaal geprezen als een topspeler. Ik ben het echt totaal niet met je eens en jouw mening is ook geenszins maatgevend voor de heersende opinie over Metzelder. Hij is dit jaar de beste centrumverdediger van Madrid, swoit.
Wat je ook tegen hem in kunt brengen, is dat ie gewoon een heel matige verdediger is. We gaan de fouten van Metze turven, RGB (anderen mogen natuurlijk ook meedoen, want ik zie Madrid niet wekelijks spelen). We zullen het nog druk krijgen dit seizoen.Wat je tegen hem in kunt brengen is dat hij heel veel geblesseerd is, en dat is exact de kanttekening die ik heb gemaakt.
Ik kan me ook nog wat geblunder herrineren van die Metzelder. Vind het ook vier keer niks!
Dat hij dit seizoen de beste verdediger is van Real Madrid zegt natuurlijk ook geen fuck. Vertonghen is ook onze beste linksback dit seizoen maar dat komt mede omdat Urby natuurlijk als een natte doos speelt.....
Dat hij dit seizoen de beste verdediger is van Real Madrid zegt natuurlijk ook geen fuck. Vertonghen is ook onze beste linksback dit seizoen maar dat komt mede omdat Urby natuurlijk als een natte doos speelt.....
IK GELOOF!!!!!!
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Ach gossie.'Real wil in winterstop van Drenthe af'
Uitgegeven: 27 november 2007 12:04
AMSTERDAM - Royston Drenthe mag al in de winterstop vertrekken bij Real Madrid. De Nederlandse jeugdinternational, die afgelopen zomer, zou zich met zijn gedrag onmogelijk hebben gemaakt bij de Koninklijke, meldt de Spaanse krant El Mundo Deportivo.
Met name het optreden van Drenthe tijdens de wedstrijd tegen Murcia schoot bij de club in het verkeerde keelgat. Drenthe in zijn straatkleren op de bank bij Real terwijl hij luisterde naar zijn iPod.
Trainer Bernd Schuster neemt Drenthe dan ook niet mee naar Duitsland, waar Real woensdagavond in de Champions League speelt tegen Werder Bremen. Volgens de officiële lezing heeft Drenthe last van de griep.
Wesley Sneijder is in Duitsland ook niet van de partij. De middenvelder kampt met een blessure. Ruud van Nistelrooij en Arjan Robben zijn wel van de partij bij de Spanjaarden.
www.nu.nl

Wat!? Dan stuur je zo'n jongen toch direct naar huis?Met name het optreden van Drenthe tijdens de wedstrijd tegen Murcia schoot bij de club in het verkeerde keelgat. Drenthe in zijn straatkleren op de bank bij Real terwijl hij luisterde naar zijn iPod.
Ik snap hem echt niet hoor. Dacht hij nou werkelijk dat hij zichzelf wel even in de basis zou spelen? Hij heeft vorig jaar twee of drie keer aardig gespeeld en voor de rest van het seizoen alleen maar staan prutsen. Hij heeft precies gekregen wat iedereen verwachte. Een dik contract maar geen noemenswaardige speeltijd. Als hij dan kennelijk nu al niet meer in staat is om zichzelf beter te maken door te trainen en inzet te tonen is het wel heel treurig gesteld met zijn mentaliteit. Wat een loser zeg....
Nil volentibus arduum
nu.nlVan Nistelrooij en Real Madrid langer samen
MADRID - Ruud van Nistelrooij tekent nog deze maand een contract dat hem tot en met de zomer van 2010 aan Real Madrid bindt. "We zijn er bijna helemaal uit", verklaarde de spits tegenover Spaanse verslaggevers. "Ik ben daar heel erg blij mee."
Real Madrid nam de 31-jarige aanvaller aan het begin van het vorige seizoen over van Manchester United. Van Nistelrooij had vervolgens met 25 treffers een groot aandeel in de landstitel van Real Madrid. De aanvaller is ook dit seizoen weer van grote waarde. Hij maakte afgelopen zaterdag nog het enige doelpunt van zijn ploeg in de uitwedstrijd bij Athletic Bilbao (0-1).
Real Madrid betaalde zo'n 15 miljoen euro voor Van Nistelrooij. "Dat maakt hem de meest rendabele aankoop van de laatste jaren", vindt technisch directeur Mijatovic van Real Madrid.
Zou hij niet zijn carrière afsluiten bij PSV?
Het stinkt aan alle kanten!